Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen igen jó lett a felni, köszi

ini: Először is az volt a tervem hogy digitális óra csak aztán utánaolvastam a koso óráknak és kell nekik akkumulátor hogy megfelelően menjen. De most megtaláltam a koso DB-02 órát ami direkt akksi nélküli motorokhoz lett kifejlesztve, megy beépített elemről Egyedül a háttérvilágításhoz kell külső áram, de talán megy majd az a duda DC 12 V-os áramáról. Téli elfoglaltságnak jó lesz majd beszerelni.
Grat a géphez jo lett a felni?
Nekem is ugrál pedig a csiga hajtások jó szerintem óra hiba , de a megtett km jól méri nekem ez a lényeg olajcsere miatt ;)
digitális órát tegyél be......
fúróval működik.... Csak azt nem akarom hogy megveszem a meghajtót meg a csigát közel 40 ezerért és bekötöm és utána menet közben is ugrál :D De ennek szerintem már tuti van valami baja :(
Annak tuti nem kellene ugrálnia
Egy fúrógép segítségével meg lehet nézni hogy működik
Vissza felé kell hajtani aztán ahogy emeled a fordulatot úgy nő a sebesség
De ha megrázva mozog a mutató akkor az hibás
Jól mondod, igazad van.
Kanyar nekem sose volt gond a Dominátorommal,csupán annyi,hogy át kellett alakítani mert gyárilag olyan mint a harmatos libafos minden téren Mikor szétbontottam minden alkatrésze szép volt.Nem volt szétkopott vezérlés mint ahogy szokott lenni szerelési hibákból adódóan.Minden alkatrészét pillanatok alatt jó áron eltudtam adni.Pedig mindig én szereltem és a jövőbe is így lesz a többi motorommal is mert kevés olyan szerelő van akibe megbíznék.
Hondához nem csak akkor kell szerszám ha Te szereled?
jelenleg nem megy a kilóméterórám XR-en mert nem jó a meghajtó meg nincs spirál, de amikor megyek vele a mutató fel le ugrál a rezonanciától, akár a 20-30km/h-ig is fel szokott ugrálni. Szerintetek ha be lenne kötve a spirál és mérne rendesen akkor is így ugrálna? Mert ha igen akkor nem veszek 36 ezerért meghajtót meg 8-ért spirált :
aláteszel egy villanyrezsót aztán megmelegíti a blokkot
0 fok alatt semmiképp ne használd
teszek én képet azon ne múljon :D

---------------

Akkor már egy kérdést is ide szúrok, 20w50-es olajat használok most az XR-be(amikor cseréltem még nagyon meleg idők voltak), szerintetek meddig használhatom még? 0 fokig? Ha még hidegebb idő lesz gondolom ajánlatos lesz 10w40-re vissza váltanom hogy ne legyen túl sűrű indításkor.
mondtam az asszonynak hogy hozzon már egy vödröt mert már nagyon unom a sok futkosást
amilyen vén szar vagy lassan ott leszel,hogy hugyálni is a kanapén fogsz vagy jobb esetbe oda készittenek melléd egy kacsát
én annyira vagyok aktív hogy ma csak akkor nem feküdtem a kanapén amikor hugyálni mentem......
Klx a csúcson ha már a Hondások nem raknak fel semmi képet.
havernak az xl-en kopogott inkább amikor nyúlt a lánc
elősör csak hidegen, utána hidegen jobban majd melegen alig végül folyamatosan
plusz azon a fura fejű csavaron szórta az olajat
Tudomásom szerint gyárilag automata kell,hogy legyen benne ,de azt könnyen ki tudod deríteni.
köszönöm a segítséget írtam a motorszerelő forumba is de ott még köszöni se köszöntek
és ezekbe már szerinted kézi a feszítő vagy autómata ???? 2006 os model
ha feszített állapotba eltudod emelni a láncekerékről a láncot akár 2-3 mm -t akkor mindenképp cserés a lánc
kösz a tippet szombaton le veszem a szelep fedelet és meg nézem a vezérmű láncot is
Az inkább vezérműlánc csere lesz.
Üdv olyan kérdésem lenne hogy adot egy 2006 os Honda trx 400 as quad és hideg indításkor köbö 20-25 másodpercig csörög majd el halkul az előző tulaj szerint a vezérműlánc feszítőt kel cserélni azért csinálja ezt a jelenséget lehetséges hogy a feszítő a ludas vagy valami más a gond????