15 kiló szuri nélkül vagy 3 év vissza csinálni....
Amúgy nekem is jó ez az Eni olaj ha nem izzik a blokk ma vittem az asszonyt egy kört kb végig kettesben mentem mert szar volt az út ritkán volt hármas aztán a végén is pöccre váltott volt üres
Előtte valami piszok shell advance vagy mi a rák volt benne avval sokkal szarabb volt
Le is cseréltem gyorsan, bár evvel az enivel se várok 5 ezret az őszi menet után leengedem
Végülis Motul 7100 került bele és nagyon jó olaj.A váltó mint a vaj.A két motor közötti különbség:A Klx 650r kb 5 kg al könnyebb,fordulékonyabb és forgósabb a motorja a dupla veztengely miatt.Az Xr 650r jóval nyomatékosabb és legalább 10 lóerővel erősebb az adatok szerint.Mindkét motorhoz ritka a bontott cucc itthon ,de az ebay-en az U.S.A-ba van minden mindkettőhöz.
Helló
Ha számít a véleményem, én japán sor4-be raktam 15w50 ultra racing-et, olajfogyasztást nem tapasztaltam, váltó nem recseg. Az árát megéri. ( nekem autószerelő haver intézett kedvezménnyel )
Viszont érdekelne hogy a KLX milyen összehasonlítva az XR650-el. súly, dinamika meg mondjuk "szűkebb" helyeken milyen vele menni. Alkatrész van hozzá?
Jól látod a képek baszott szarok a telefonnal csináltam,de engem nem a képek érdekelnek hanem az a látvány amit élőbe látsz azt nem adja vissza egy fényképezőgép se
Amúgy nekem is jó ez az Eni olaj ha nem izzik a blokk ma vittem az asszonyt egy kört kb végig kettesben mentem mert szar volt az út ritkán volt hármas aztán a végén is pöccre váltott volt üres
Előtte valami piszok shell advance vagy mi a rák volt benne avval sokkal szarabb volt
Le is cseréltem gyorsan, bár evvel az enivel se várok 5 ezret az őszi menet után leengedem