Sziasztok!
A Kawasaki hiba nélkül járta meg a több mint 1500 km es túrát Olaszországba a Szlovén hegyeken keresztül.Raktam fel kedvcsinálónak pár képet hátha kedve támad egy két Honda imádónak túrázni indulni. UI: ha hondával indultok vigyetek bőven alkatrészt és szerszámokat
Sziasztok. Lenne egy nem teljesen ide vágó kerdesem, elvileg az fmx elso villa jo az xl es xr-be, de vajon ezek bele mennek az nx 650 dominatorba, hatha tudja valaki. Koszi a segítséget!
Márpedíg sajnos nem fogod sokkal olcsóbban megúszni.
50es motor kerékszettjét (pláne ilyen cpi nyüvekét) még csak véletlenül se rakd bele.
Úgy letekerné róla a lánckereket az xr, hogy csak pislognál...
Legolcsóbb megoldás tényleg valamilyen utcai motor kereke lenne, de az meg sajnos elég ótvarul néz ki..
itt nem a motor súlyával van baj... Lánckerék felfogatás nem fogja bírni kiszakadnak a csavarok meg ilyen finomságok... nyomaték majd megmondja ki a gyenge láncszem ...
Igaz hogy nem esztétikus de akkor inkább dobjál bele vala speed gépnek a kerekét ..
Vagy szerzel 2 db XR kerékagyat és átfűzeted a supermoto ráfokat + speckó küllő
Sziasztok, csinálom az A2 motor jogsit és van egy 400as xr-em, most kezdem a supermoto átalakítást és nemrég sikerült vennem egy supermoto szettet viszont 50es motoré volt valami cpi, és szerintetek elfogja bírni a motor súlyát?? :// Mert 100-150ezret nem szeretnék kiadni érte..
üdv, XR-nél mi tud éles hangon ciripelni a hengerfejnél a szelephimbán kívül? Kopott szelepszár vagy kopott szelepvezető tud csinálni ilyet? Esetleg valami más?
Autóval jártunk így. Lesett vezérműszíjcserénél egy alátét, nem lett meg. Sebaj majd kiesik. Beletesz az új szíj elindít csett. Pont a feszítőbe pottyant. Akkor még egy szíj és előről.
Rövid, de tanulságos történet. Röhögjetek egyet, én addíg idegeskedem:
Váz szinterezés stb. céljából szét lett kapva a frissen szerzett kis xl.
Karbipucolás stb. Betömtem egy szalvétát a szívócsonkba, nehogy belehulljon a por stb.
Motor összerak, blokk berak, karbi felcuppant, benzincsap megnyit, rárúgok.
Indult is első rugásra ahogy szokott. Járt pár másodpercig, aztán befulladt.
Rárúgok 1-2-t, kompresszió habokba, nem indul. Gondolkodok, nézegetem.. majd leesik, hogy mi a f.sz van...
Elfelejtettem kivenni a szívócsonkba begyűrt szalvétát, és beszívta motor........
Sziasztok!
Tegnapi motorostúrám kicsit balul sült el :-)
Egy Mátraszentimrei pihenő után egyet pöffent az XL 600r és többet nem bírtam beindítani még úgy sem, hogy dombon lefelé gurulva betettem sebességbe. A gyertyát kivéve rúgásra és tolásra sem volt szikra a gyertyán. Kérdésem, hogy hogyan lehetne elindulni a hibakeresésben. Sajna egyetlenegy villamosság szerelőt sem találtam aki konyítana hozzá. Miskolc mellett S.péteren van a moci trélerrel vittem haza. Várom a tanácsokat.
Köszönettel Zoli
Most kapott friss olajat...
A Kawasaki hiba nélkül járta meg a több mint 1500 km es túrát Olaszországba a Szlovén hegyeken keresztül.Raktam fel kedvcsinálónak pár képet hátha kedve támad egy két Honda imádónak túrázni indulni. UI: ha hondával indultok vigyetek bőven alkatrészt és szerszámokat
50es motor kerékszettjét (pláne ilyen cpi nyüvekét) még csak véletlenül se rakd bele.
Úgy letekerné róla a lánckereket az xr, hogy csak pislognál...
Legolcsóbb megoldás tényleg valamilyen utcai motor kereke lenne, de az meg sajnos elég ótvarul néz ki..
Igaz hogy nem esztétikus de akkor inkább dobjál bele vala speed gépnek a kerekét ..
Vagy szerzel 2 db XR kerékagyat és átfűzeted a supermoto ráfokat + speckó küllő
https://www.sportmotor.hu/vide...
Váz szinterezés stb. céljából szét lett kapva a frissen szerzett kis xl.
Karbipucolás stb. Betömtem egy szalvétát a szívócsonkba, nehogy belehulljon a por stb.
Motor összerak, blokk berak, karbi felcuppant, benzincsap megnyit, rárúgok.
Indult is első rugásra ahogy szokott. Járt pár másodpercig, aztán befulladt.
Rárúgok 1-2-t, kompresszió habokba, nem indul. Gondolkodok, nézegetem.. majd leesik, hogy mi a f.sz van...
Elfelejtettem kivenni a szívócsonkba begyűrt szalvétát, és beszívta motor........
Tegnapi motorostúrám kicsit balul sült el :-)
Egy Mátraszentimrei pihenő után egyet pöffent az XL 600r és többet nem bírtam beindítani még úgy sem, hogy dombon lefelé gurulva betettem sebességbe. A gyertyát kivéve rúgásra és tolásra sem volt szikra a gyertyán. Kérdésem, hogy hogyan lehetne elindulni a hibakeresésben. Sajna egyetlenegy villamosság szerelőt sem találtam aki konyítana hozzá. Miskolc mellett S.péteren van a moci trélerrel vittem haza. Várom a tanácsokat.
Köszönettel Zoli