Sziasztok! XL600R-85 Ha valakinek egy pofás jobbos oldal idomja hever a polcon ne tartogassa! Pehh-emre elhagytam a azt a kamion átment raja... Nem szabad aszfalton menni ezekkel.. Dobtam volna el a sárba azt ha úgy van oda azt nem bánnám.
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy az XR600-hoz jó e az NX650, vagy XL600 henger? A mostani hengerem furata 98mm és új dugó kéne bele, csak 55.000 Huf és próbálok valami alternatívát találni a gondomra!
Bár világosan leírtam mennyi, s nem engedek, inkább megtartom, mégis sokan feszegették, hogy mit akarok, hámmer 3 kilóér már van ilyen...
Csak itthon nincs nagy becsülete...
Nekem kicsi, s kényelmetlen, a térdeimtől nem láttam oldalra. ;) Szaladgálós motornak meg nem való. Bár emlékszem 25 éve embertelen brutál gépnek számított az MZ-k után.
Meg mostanság az Africára sincs elég időm...
Nem hinném hogy mostanában veszek, csak izgatja a fantáziám. birom ezeket a nagy baszom egyhengereseket. ( amik nem 160kilók persze. )
De annyiért ilyen állapotot amennyiért a tiéd volt hirdetve annó ( ha jól emlékszem elég sokáig fennt volt, bocs ha rosszul emlékszem de 5 kiló alatt ? ) bármikor vennék.
Olyan ügyben kérném a segítséget,hogy ki néztem egy Honda xl 500 típusú endurotde olyan baja van hogy hidegen füstől ,nehezen indul csattog ,nehezen pörög ki. A kérdésem érdemes lenne foglalkozni vagy kerüljem? Előre is köszönöm.
a legegyszerűbb az hogy a gyári hőgomba vezetékeire kötsz egy kapcsolót ekkor működik a gomba is de ha úgy gondolod hogy ez nem elég akkor bekapcsolod, így maradhat a gyári venti is
ha a rövidre zárt gombával sem működik akkor körbe kell nézni hol van a hiba
a hőgombára meg rákötsz az egyik felére +12v-ot a másik felére egy index izzó egyik felét a másikra meg a -12v ot
aztán beteszed egy bögre forró vízbe, de forrjon a víz rendesen ám(legyen alatta valami hőforrás)
ha nem világít az izzó nem jó a gomba, ha odakocogtatog a bögre aljához és néha-néha felvillan akkor sem......
kell neki némi idő mire kapcsol de ilyen max 1 perc
én a ktm motorra is tettem egy ilyen kapcsolót pluszba
Ini: Otthon vagy az elektromosságban..Szeretnék ventilátort tenni még a quadomra..Hogy kéne megoldani? Közvetlen az akksiról gondoltam egy kapcsolóval azt kész..A gyárit meg hogy tudnám ellenőrizni,mert nem akar bekapcsolni..Pedig már igencsak felmelegszik a rendszer.Csatlakozóját befújtam az tuti..Egyszer kapcsolt be idáig úgy,hogyha menetből haza jövt még járattam 1 percet.
A fejmagassága más a dugónak.
De az xl hengerben a menet is más, az m8-as,a Domi,xr m9 es!
Csak itthon nincs nagy becsülete...
Nekem kicsi, s kényelmetlen, a térdeimtől nem láttam oldalra. ;) Szaladgálós motornak meg nem való. Bár emlékszem 25 éve embertelen brutál gépnek számított az MZ-k után.
Meg mostanság az Africára sincs elég időm...
De annyiért ilyen állapotot amennyiért a tiéd volt hirdetve annó ( ha jól emlékszem elég sokáig fennt volt, bocs ha rosszul emlékszem de 5 kiló alatt ? ) bármikor vennék.
De hogy lenne-e értelme nem tudom
Olyan ügyben kérném a segítséget,hogy ki néztem egy Honda xl 500 típusú endurotde olyan baja van hogy hidegen füstől ,nehezen indul csattog ,nehezen pörög ki. A kérdésem érdemes lenne foglalkozni vagy kerüljem? Előre is köszönöm.
ha a rövidre zárt gombával sem működik akkor körbe kell nézni hol van a hiba
a hőgombára meg rákötsz az egyik felére +12v-ot a másik felére egy index izzó egyik felét a másikra meg a -12v ot
aztán beteszed egy bögre forró vízbe, de forrjon a víz rendesen ám(legyen alatta valami hőforrás)
ha nem világít az izzó nem jó a gomba, ha odakocogtatog a bögre aljához és néha-néha felvillan akkor sem......
kell neki némi idő mire kapcsol de ilyen max 1 perc
én a ktm motorra is tettem egy ilyen kapcsolót pluszba
Xr 400 ülést keresek!
A lényeg csak a műanyag lenne belőle
Ha valakinek van, jelezze felém
Köszi