Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

fogalmam sincs, már ezzel vettem :D
én ma kitoltam a fészerből aztán visszatoltam, közte meg az oldalidomot foltoztam, egy lejáró durvára sikeredett a múlt héten és nem tudtam sérülés nélkül végigvinni
hajtogass alumíniumból aztán fóliázd le
de van egy csomó univerzális rendszámtáblatartó ledes fénnyel hátha passzol valamelyik a szörnyetegre
Nekem is ilyen rendszámtáblatartó kéne.Milyen tartó az onnan lehet beszerezni?
még szép hogy voltam :D
Valaki volt gépelni?
Szerintem a Banner oké.Most adta meg magát,élt 6 évet...
amikor a huskyba vettem néztem többfélét a yuasa volt a legjobb adatokkal bíró
mondjuk majd 2x annyi volt mint az utána következő
pl haver varta akkut 2 évente vesz a drz-be mert nem bírja tekerni az önindítót a 2. tél után
Én annak idején a Banner YTZ14S néztem ki a domiba.Ez méretbe elvileg a passzól és 230 az indító árama.
a yuasa jobb
az xtz sorozat nagyon jó indítóáramot tud még több év múlva is
Sziasztok! Dominator 650 dekompresszor kiiktatva.Melyik Banner akksi jó bele ami frankón pörgeti?
Talán csak nem kell újból szerelned? :D
Lejön a hengerfej csak a szelepfedelet trükkös levenni de az is lejön,csak ügyesen el kell forgatni.
Angol fórumon találtam képekkel, hogy melegen kezdte ott is és a szelepfészek esett ki. Ha lehűl újra megszorul... Valaki járt így ?? És ebből adódik a következő kérdés, hogy a helyén lejön a hengerfej vagy blokk ki ?? :) :) Köszi
Sziasztok!
XR 650 L (dominator blokk) kevés km, melegen elkezd csattogni a hengerfejnél néha gázra csattan egy nagyobbat és abba hagyja, másnap semmi hangja még be nem melegszik rendesen kb. 10 perc. Vezérműlánc lett cserélve, feszítő rugója erős, szabadon futója jó. Mi lehet? auto dekompresszor? Szelepvezető?? Előre is kösz
Nagyon jó, nézd meg, és akkkor kezdjünk egyekedni :-)
A tengelyen keresztül,nyomással menjen a himbákig az olaj! Olajszivattyú,szűrő,olajjáratok ellenőrzése,takarítása is szükséges.....Ráadásul a téma folytonos olvass vissza!!
Tank ülés,henger,hengerfej tuti,hogy nincs,amúgy komplett motor.Kuplung,karbi,van,oldalidomot megnézem,mert nem emlékszem.
Bizony!Az kell,hogy fent maradjon az olaj a h.fejben...
Köszönöm szépen a segítséget, akkor valószínű ezért is kopott szét a vez. tengely, mert az enyémben nem volt :/
Ahogy már az előbb is leírták csak az egyik csapágyon és azon is csak egy oldalon zárt. És ez speckó csapágy, nem olyan hogy az egyik oldalról leszedték a porvédőt :D 6-7 ezer körül van az az egy csapágy pár hónapja érdeklődtem csapágyboltba.
Csak hogy szinesebb legyen az oldal.
Szia SZICSU. Mi az ami megvan a gépből? Vagy mi az ami nincs meg. A karbinak mi lenne az ára? Kuplung is érdekelne esetleg lamellástól, vagy csak a lamellák, meg a jobb oldali akksi fedél, ha nincs etörve a pöcse ami belemegy a gumiba ami a vázban van. Nagyjából ennyi, meg esetleg a motor sztender/oldaltámasz ami még nem kafa az enyémen. (szerintem rövid, nagyon dől a motor amikor rajta van) Az eleje le (teleszkó) van engedve a gyári méretre, de így is. Amúgy rendben van a gép. Ja igen még esetleg eredeti indexek előre. Azt hiszem ennyi.
Vezérműlánc felőli oldalon zárt csapágy kell hogy legyen , ha jól rémlik egy oldalról zárt csak !
Ha nyitott csapágy van akkor hamar cserés lesz a vezérlésed..