Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi a válaszokat, átbogarászom őket (y)
van rá megoldás
amúgy egy ilyen akku elfér a oldalidom alatt is mint a drz-nél van a kipufogóval ellentétes oldalon:
http://www.lakasvedelem.com/we...
csak rá kell forrasztani a vezetékezt és nem korrodál el , akár be lehet kenni avval a műanyag ragsztó stifttel is amivel a virágosok ragasszák a gazakat
töltés hogy lesz? megvan legalább 14 volt az egyenáram részén?
Persze,vegyél lapos aksit,2 A elég rá,és rakd a sárvédőn lévő szövettáskába.
XR400-ba szeretnék egy kis akkumulátort tenni, megoldható valahogy hogy kapjon egy kis töltést hogy ne kelljen rátölteni mindig? Az akksi egy digitális kilóméteróra miatt kellene.
Nézd meg ezt a gyönyörűséget
volt XR-em, ismerem tudom hogy jó gép. csak a KLX meg jobban nézki ( nekem ) viszont papíros viszonylag fiatal itthon nincs. Igen, kicsit elszálltak az árak mondjuk ez igaz mindegyik motorra.
Sziasztok.
kinek mennyit erne meg dominatorom. Dugo henger kuka hengerfejt ujra kell szelepni (leszakadt a szelep) tobbi alkatresze épp. Gumik(masik van rajta) fejidom elso sarvedo kezvedo nincs tobbi egybe van a vazan ahogy a kep mutatja. Van masik helyébe ez mar utban van. Arat nem irok ha valakit erdekel megtudjuk beszelni :)
tel: 06-30/638-7550
Köszönöm
Neőríts meg, csak nem olyan drága hozzá az alkatrész.. 120ból megállt a cr felújítása is. Dugó, hajtókar, főtengelycsapágy, fúrás, hónolás, munkadíj...
Ebayon nézegettem a dolgokat, nem tűnt túl zsebbenyúlòsnak egyik se. Bár ez nyilván akkor derül majd ki ha szét lesz húzva a blokk..
Azt a 80-at egy jó 2-3x szorozzad csak fel.
Nekem is van már 2000 km benne......gond egy szál sem..:)
Hozzá kell combosodni :D

Fel szeretném újítani a nemrég szerzett kis 125 xl-em blokkját, 89es évjárat.
Ki szeretnék benne cserélni nagyjából mindent amit ilyenkor kellene.. (szelepek, vez.lánc, dugó hajtókar, főtengelycsapágy)
Milyen összeggel számoljak? (80e környékére tippelném)
Esetleg Győr környékén tudna valaki mondani egy jó szervizt, ahol vállalnak ilyesmit?
hát úgy hogy mivel ez egy endúró sűrűn van az oldalán
utcai harcosok ezt sosem fogják megérteni
Hogy érted, azt , hogy : "lefekszik" ? Karburátoros?
Csak a Klx 650C villanyos de az valamivel gyengébb, inkább utcára való és nehezebb jóval mint a KLX 650R ami nekem van.Az enyémnek rajt van egy matrica a vázon,hogy nem közúti forgalomba helyezhető motorkerékpár
de a klx meg villanyindítós, ez elég sokat számít, főleg úgy hogy a 650 elég szarul indul ha lefekszik
ennek tükrében a klx a csábítóbb
no igen és az első futómüben sem fárasztották tul magoukat a klx hez képest de a Honda 650r mégis csábítóbb :)
Amerikában nagyon népszerű a KLX és a KLR is.Itt nálunk nincs olyan sok mint Honda vagy Yamaha.Igen a 10 lóerő valóban sok,ha valóban 61 lóerős egy gyári xr 650r ahogy a manuálokba írják.Mentem már xr 650r el 2 vel is egy valamit bátran ki merek jelenteni,hogy a nyomatéka akkora mint egy Rába Steigeré Semelyik 1 hengeres nem veszi fel vele a versenyt alsó fordulatszám tartományba.Viszont olyan árakon megy a Honda,hogy az sokkoló(800-tól felfele)és szerintem annyit nem ér ezért döntöttem a KLX mellett mert jóval olcsóbb és annyival nem rosszabb.
Aha. Az a 10 ló nagyon sok de nyilván te érezted a különbséget nem okoskodni akarok. Mint motor elég faszán néz ki nem értem miért nem futott be nagyobb karriert.
Köszi
Az a helyzet,hogy az izom nem felejt egy kis kokszal kb fél év alatt összerántanám magam súlyra és erőnlétre is oda ahol voltam csak nincs elszántságom és motivációm,mert egy lusta geci vagyok