Hello!
Ki mit gondol arról, hogy nyári időszakban fagyálló helyett desztillált vizet használnék hűtőfolyadékként?
Elméletileg, hőleadás szempontjából jobb. Már csak a korrózió kérdéses.
http://motoralkatresz.eu/ Tőlük hozattam a brembót, viszonylag elfogadható áron. Kínait, sufni fax tudja mien anyagból itthon vágottat nem mertem én sem bevállalni..
Segítség!Nx 650 cdi-t hogy tudom letesztelni?A közelben van egy srácnak Honda 600 rmg önindítós,esetleg elkérném tőle.Jó-e az enyémbe?Amúgy Zala megye Zalaegerszeg itt lakom.Esetleg valakinek a közelben egy 650-es domija nincs-e?
én brembo tárcsát vettem a ténérére pár éve
amúgy egy hihetetlen fos lézervágású tárgy volt, ettől szebbeket tudtam volna vágatni, csak nincs megfelelő anyagunk hozzá
esetleg egy hardox 500 próbát megérne, a vágás max 2 ezer az anyag se hinném hogy több mint 2 utána a síkköszörű se lehet több 3 ezernél , szóval max egy 10es lenne
ini, bodekristof köszi! Utána néztem,
- ebayen kínai gyártású koppintás 9000 körül, ezt nem merem megvenni, olcsó húsnak..
- Goldfren tárcsa darabja 16.500, de erről jókat hallotam, marad ez.
A gyári eddig bírta, ami számokban 11.000 km-t jelent, viszont ha ilyet akarnék, valószínűleg libéria 1 éves költségvetése nem fedezné.
Szerintem nem érdemes ilyen "haverom kitudja vágni lézerrel olcsóér" dolgokkal foglalkozni.
Volt ilyennel tapasztalatom, ha megtalálom valahol lefotózom szívesen, egy igazi semmitérő szar volt
De ahogy ini is írta, ha rendes acélból van, az is nyilván ugyan olyan, de ugye ez addig nem derül ki amíg már mindegy, hogy kiderült mert dobhatod ki
1:Honda kereskedés-szervizbe
2: motorosbolt
3: vágatni olyannal aki csinált is ilyet, ha megfelelő anyagból van az is jó, de nem lesz sokkal olcsóbb mint a bolti, ellenben egyedi mintát tudsz csinálni
Sziasztok !
Tudnátok-e segíteni!Honda nx 650 94-es évjárat.Első indításkor nincs szikra ha huzamosabb ideig áll.Pár perc után indítózás újra akkor pedig van gyújtószikra,a motor rendesen működik nem áll le alapjáraton sem.A gyújtótekercset hol tudom kimérni és mennyi az értéke,a service manual-ban nincs bent legalábbis nem találom.
Egyenlőre még megtartanám mert csak azzal forgalomba helyezhető a motor, ha befér a vázba akkor lehet átalakítom xl600r blokkot 1 karbis hengerfejjel előbb vagy utóbb. De ha esetleg hozzám kerülne egy 600r blokk akkor szólok ha egy ilyet keresel.
http://youtu.be/KaH5V1Vnoag Ezzel a géppel tolom kb 6000km óta, eddig a dupla karbival semmi gondom nem volt, olvastam hogy a magas kompresszió nem jó neki de 10:1-10.5:1 be lehet vállalni. Xl600r blokk abból a szempontból jobb hogy lökethossza 75mm ami szerintem jobb egy versenygépen mint a 82, ami nem tetszik az hogy nincs önindító rajta. Domi blokkon meg beúgó nincs amit meg lehet oldani. Xl blokkon érdekesen mutatna az 1 karbis hengerfej, csak nem biztos hogy beférne a központi rugótól az xl be. Ennek ellenére megcserélem a hengerfejet ha sikerül szerezni egy nx blokkot. 2. képen lévő gépet akarom átalakítani.
Ki mit gondol arról, hogy nyári időszakban fagyálló helyett desztillált vizet használnék hűtőfolyadékként?
Elméletileg, hőleadás szempontjából jobb. Már csak a korrózió kérdéses.
amúgy egy hihetetlen fos lézervágású tárgy volt, ettől szebbeket tudtam volna vágatni, csak nincs megfelelő anyagunk hozzá
esetleg egy hardox 500 próbát megérne, a vágás max 2 ezer az anyag se hinném hogy több mint 2 utána a síkköszörű se lehet több 3 ezernél , szóval max egy 10es lenne
- ebayen kínai gyártású koppintás 9000 körül, ezt nem merem megvenni, olcsó húsnak..
- Goldfren tárcsa darabja 16.500, de erről jókat hallotam, marad ez.
A gyári eddig bírta, ami számokban 11.000 km-t jelent, viszont ha ilyet akarnék, valószínűleg libéria 1 éves költségvetése nem fedezné.
Volt ilyennel tapasztalatom, ha megtalálom valahol lefotózom szívesen, egy igazi semmitérő szar volt
De ahogy ini is írta, ha rendes acélból van, az is nyilván ugyan olyan, de ugye ez addig nem derül ki amíg már mindegy, hogy kiderült mert dobhatod ki
2: motorosbolt
3: vágatni olyannal aki csinált is ilyet, ha megfelelő anyagból van az is jó, de nem lesz sokkal olcsóbb mint a bolti, ellenben egyedi mintát tudsz csinálni
Egy fél óra keresgélés után feladtam a keresést, de hátva valakinek van a fórumon.
Olyan kérdésem lenne, hogy XR 400-hoz első illetve hátsó féktárcsát honnan lehet beszerezni vagy érdemes-e egyedien legyártatni?
Tudnátok-e segíteni!Honda nx 650 94-es évjárat.Első indításkor nincs szikra ha huzamosabb ideig áll.Pár perc után indítózás újra akkor pedig van gyújtószikra,a motor rendesen működik nem áll le alapjáraton sem.A gyújtótekercset hol tudom kimérni és mennyi az értéke,a service manual-ban nincs bent legalábbis nem találom.
Normális honda alkatrészes kb ennyiért meg is hozza neked.