Szevasztok! XL600R PD03E 5..Nincs valakinek eladó generátor, állórész tekercse? Gyujtás oldalon megnőtt az ellenállása. Esetleg ha tud valaki profi anyagokkal dolgozó tekercselőt aki bevállalná a javítását az is érdekel. Műszaki tartalom megvan hozzá.
inkább matrica
papírboltban tudsz venni öntapadós fóliákat ezer féle színbe kivágod aztán fillrekből megvan
aztán ha valami ág-bog összekarmolja lesz másik
a festés sokkal sérülékenyebb és nehezebben(drágábban) javítható
Sziasztok! Sikerült egy jó kis Dakar tankra kicserélnem a 12 literest. Jobb lett a stabilitása is kanyarban ha tele van ..na meg 450 km kijön egy tankolással. Már csak a sárga matricát akarom fehérre cserélni. Szerintetek fólia vagy festés a tartósabb?
Üdv: Zoli
A motorom melegen még mindig elég hangosan elkezd magas, éles hangon ciripelni, írták már páran hogy ezek többségében ilyenek de nekem elég hangos sajnos és nagyon zavar a hang meg a tudat is hogy nem teljesen patent a szekér.
A blokk hengerfej alatti része már fel lett újítva (új dugó, hajtókar, főtengelycsapágy, vezérműlánc) ésatöbbi tehát már csak a hengerfejet kéne patentra megcsinálni. Szerintetek mivel kezdjem? Himbák lehetnek megkopva vagy mi okozhatja még ezt a hangot? Ha a himbákat megrángatom a szelephézagállító ablakon keresztül akkor szép csendesen kotyog, viszont üzem meleg motornál megrángatom akkor sokkal hangosabban kotyog, ez jelentheti azt hogy meg van kopva? És a szelephézag is meleg motornál jelentősen megnő (hidegen 0,13mm-es hézag melegen felmegy 0,20-ra) Bárkinek valami ötlet?
Eladó lenne rozsda mentes dobom, komplett hátsó futómű, légszűrőház, kormány, első-hátsó D.I.D felni kábel köteg, műszerfal, fék alktrészek. stb stb
Én megmelegítettem benyomtam aztán a szélén szikével körbevágtam
ismerősnek az xr-re 12 pénz volt a tank + oldalidom matrica
szóval kb 3ezer/db
papírboltban tudsz venni öntapadós fóliákat ezer féle színbe kivágod aztán fillrekből megvan
aztán ha valami ág-bog összekarmolja lesz másik
a festés sokkal sérülékenyebb és nehezebben(drágábban) javítható
Üdv: Zoli
A blokk hengerfej alatti része már fel lett újítva (új dugó, hajtókar, főtengelycsapágy, vezérműlánc) ésatöbbi tehát már csak a hengerfejet kéne patentra megcsinálni. Szerintetek mivel kezdjem? Himbák lehetnek megkopva vagy mi okozhatja még ezt a hangot? Ha a himbákat megrángatom a szelephézagállító ablakon keresztül akkor szép csendesen kotyog, viszont üzem meleg motornál megrángatom akkor sokkal hangosabban kotyog, ez jelentheti azt hogy meg van kopva? És a szelephézag is meleg motornál jelentősen megnő (hidegen 0,13mm-es hézag melegen felmegy 0,20-ra) Bárkinek valami ötlet?
Ha valakit érdekelne:
http://mxmania.unas.hu/spd/Hon...