Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!
400as xrhez keresek km meghajtó fogaskereket, láttam pár oldalon hogy van kinézetre full olyan csak a belső átmérőjétől félek, hogy nem egyezne pl:
https://citybike.hu/spd/163690...
Szerintetek? :)
Szerintetek ez a ciripelés mitől lehet? Hidegen nem hallani csak ha már bemelegedett. Szelephézagot egy hangyafasznyit így is kisebbre vettem (jobb lett tőle valamennyivel)

http://youtu.be/i1hrWUUsBd4
Küldtem pü-t...
Hibátlan állapotú Honda fmx 650 Arrow sportkipufogó rendszer és supermoto kerék eladó.
valamint Mikuni T40 gyorsítópumpás karburátor
drz400@citromail.hu
Lenne egy eladó XR400 kilóméter órám, érdekel valakit? hibátlan állapot !
Erdőtarcsa
Hali van egy 125 nsr em cseréltem benne gyertyát és megált 100 m után aztán vissza raktam a régit de megint megált 1 km után, azóta nem indul előtte semmi baja nem volt szikra benzin kompresszió van mi lehet a baja ?
írsz egy honda kereskedésnek, leírod a cikkszámát az alkatrésznek és rendelnek.
Hol vagy te helyileg ??
Sziasztok!
XR600R km óra sprilás és a kerék hajtás között van egy műanyag fogaskerék szerűség...
Ilyet tud valaki esetleg, honnan lehetne beszerezni?
Ha lejössz itt kipróbálhatod
Norbi en szécsény be vagyok esetleg lenne kölcsön CDi D egy próbára ?? :-)
Ma végre beindult húzásra .másik membrán max alapjárT keverék csavar meg vagy 4 fordulatot kint .Hogy ezek közl mi segitett fogalmam sincs.rúgásra még nem indul finomitgatni kell .rugásra tüsszög durrog nem akar indulni..
Beindult a klr . húzásra kicseréltam a nagy membránt ,kitekertem a keverék csavart vagy 3-4 fordulatot meg max ra tetem az alapjáratot szivató rá rugásra csak tüsszögött de huzásra indult.hogy mi segitett ezek közül azt nem tudom de most megy ha igaz már csak finomitani kell .mert most buzi magas az alapjárat .lejebb vettem de nem.indul még rúgásra .Vissza tenni annyira meg nem merem mer ha vissza rúg megin pihenhetek vagy 2hetet.tüsszögés néha néha durogás oka lehet a keverekcsavar állása? kössz a segítséget
Mérj kompressziót. Szelepek zárnak rendesen?
kb negyed gáz után kezdi felemelni a a tolattyút a membrán amint eléri azt a fordulatot a motor,hogy elegendő a vákum hozzá.Attól függetlenül neked alapjáratnak kéne lennie és nem kéne leállnia.Esetleg azt azért megnézheted nem e tud valahol nagy mennyiségü fals levegőt szívni.A szívócsonknál nézd meg nincs e nagyobb repedés,bár a klr eknél nem szokás mivel egy igen rövid szívócsonkjuk van,de azért nézd meg.Viszont amit én megpróbálnék,de kissé drasztikus.Levenném a légszűrőgumi csonkot,beinditanám és mikor beindul féktisztított fújnék be spray-vel,ha azzal nem áll le akkor egyértelműen üzemanyag ellátás a gond,ha ugyanúgy leáll akkor el kell indulni más irányba,akár elektronika vagy vezérlési hiba.
De annak indítás után ha nyit a pillangó szelep a vácumnak kell mozgatnia .Ha egyátalán jól gondolom.Ha az nem nyit akkor lehet ott a baj.vagy nem?
A nagy membránnak ami a tolattyút mozgatja nincs köze az inításhoz és az alapjárathoz.
Milán nógrádba hol?
Na most mondjatok valami okosat.Meg huzattam ma quaddal a klr 600 .-at Egy méteren belül indult de azonnal le is ált .meg néztük szikra van szépen .karbiba elmegy a benzin.cv 40 keihin membrános karbi van rajta.membránon nem látok lukat .lehet mégis az a hiba?lehet hogy inditás után annak kellene nyitni esetleg valamiért nem bir?
Ne már .ment vele az xl????
Próbáld meg az olcsó kínai cdi-t.3-4 ezer én kipróbáltam és ment vele a moci.
xl600R cdi t keresek akinek van ne tartsa magában :-) vagy esetleg nógrádiak aki oda adná egy teszt erejéig azt nagyon meg köszönném :))
Eladó xl600r gyari kipu 6ezer es xl600rmg karburátor 10ezer
A tapasztalatal nem lehet vitatkozni, az biztos jó
Csak azt tudom akár hányszor tudományosan számolgattunk sose volt jó a matek
Ez az 1 fog 1 csap számítás sose jött be