Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Az XR-nek olyan a hengerfeje mint a Dominátoré?Ha igen és bontod a blokkot akkor engem érdekelne!
Üdv:Zsolt
Üdv!
Tudnál adni egy telefonos elérhetőséget?Lenne pár kérdésem a Klx-el kapcsolatba.
Akkor xr 650L lesz a géped;)
Csak azért,mert a Domiba szeretnék 18-ast,de ezt csak lengőkarral együtt tudom megtenni...Ha tudtok valamit,ami passzol a Domiba ne tartsátok magatokba!!!
Nem, még egyenlőre 17es dobfékes.
A 600-as nekem így ment, de a kicsit most még piszkálom.
Én egyszer belőtem aztán jó volt télen nyáron
100 méteren és 1000 méteren
A magas indításnak is van trükkje de 1000 felett úgy se megy itt senki sem....
Pár pont annyira hideg van, hogy táblázat szerint kicsit hozzá kéne piszkálni, de én sem tettem.
villany nélkül rúgj rá háromat majd gyújtással egyet aztán beindul
amúgy az a szivató a legfaszább, totál gondozás mentes, és sosem dugul el
Ha már karbikról van szó. Csak én szívok ebbe a hideg időbe az indítással? Az xr400 gyári karbiján a szívató elég hülyén van szerintem megoldva... Melegebb időbe szépen indult 1-2-3 rúgásra de most azért kell párat rugdalnom
Jó karbi a tm 40 is.Nekem Tm 42 volt és nagyon jól hozott nyomatékot és sokkal jobb volt a gázreakció.Viszont majd egyszer kipróbálnám az Fcr-t is,mert azt egy fokkal jobbnak tartják.Mivel vízhűtéses a motorom így arra jó lesz,de léghűtéses motorra nem raknék keihin fcr-t.
Ennek 18-as a hátsója?
Nekem ez a blokk megfelel arra amire használom, váz csere is csak azért lett mert az xr jobban tetszik meg viszonylag olcsón hozzájutottam, aztán nemsokára megy piacra az xr blokk bontva, meg amit sikerül elpasszolni a domi vázból, ahogy időm engedi.
És sikerült szereznem akksitartót amcsiból 11ezerért
Nem fcr kell rá hanem mikuni TM-40!Nekem ez van rajta,alulra hangolva Kanyar által,és pont terepen nagyon sokat segít,hogy kis fordulaton is megvan az a nyomaték,ami a gyári karbival csak pörgetve jönne elő...Az utcain is ugyan ez a karbi van,ugyan így hangolva,és a gyári karbihoz képest kb 1l-el eszik kevesebbet...
végülis nekem egyrészt emiatt ment el a husky
a végén annyira visszatekertem a gyorsító befecskendezést hogy már torpant, akkor lehetett a hegyen használni, de még ekkor is eléggé vad volt nagyobb fordulaton
aztán a műtött kezem nem bírta
evvel a hoki lc4-el sokkal kényelmesebb
annak olyan a karbi hogy 1.-2.-3. sebességben nyitogatja a vákuumot (ami a subert huzza fel) aztán tök nyugis a műszer nem akar kiugrani alólad
bár ezt az utcán ki szokták kötni és a gyári karbival is vadabb lesz, de az fcr többet tol rajta
Ezt osztom nekem is az a tapasztalat h tuning karbi terepen nem annyira jó sokat kell állitgatni h kezelhető legyen!!!!
Annyit nem ér az őnindító h be tedd xr vázba a domi blokkot ha csak nem közútra használod ez tapasztalat es jól tuningolt blokkal próbálkoztam ... Oda inkább egy jól tuningolt xr blokk kell;)
az lc4-en az plusz egy liter fogyasztás lett az fcr után
ellenben 60 as tempónál simán egykerékre állt, terepen meg pont elveszítette azt amiért jó az lc4, egy idegbeteg állat lett utána
Azzal így gyáriasan is elégedett vagyok szinte minden téren.Talán egy Keihin fcr 41 est rakok rá egyszer,de egyenlőre nem foglalkoztat annyira,hogy pénzt áldozzak rá.
Kinek a pap..
És a zöld spenótos Popeye mobilod mikor esik Sustanon kúra alá?
Pedig arra a gyári domi blokkra ráférne a tuning
egy kis Zoli update, meg kis plasztika... de gyári blokkal, tuningot nem kap mielőtt kérdeznéd
Tapasztalom, amcsi posta meg sajnos baromi drága, több a leves mint a hús
Milyen átalakításon esik át a domi?
usában esetleg.....
ez a típus felénk eléggé ritka