olyan 15 örül volt
takarítás olajcsere, szimeringcsere
meg valami biszbasz nem volt benne és emiatt nem lehetett állítani
előtte kemény volt mint a bányászok élete, kirázta a fogamból a tömést
utána meg tök jó lett
Az alsó gyűrű az olajáteresztő. Ált. 2 db, és közötte rugó szerű távtartó van.
Én sem tudtam, nekem is elmagyarázták.
A középső az olajlehúzó
A legfelső komprersszió....Nekem alapméretes, tehát 97 mm a henger, ebből valók a gyűrűk. de van 100-as, és 101-es is....
Én sok mindent kicseréltem és most tartok ott,hogy elégedett vagyok a motorral sokkal élvezhetőbb lett mint a gyári domi és nem bántam meg a bele fektetett munkát,mert cserébe kaptam egy idegbeteg de kényelmes túra endurót
Ez csupán igény kérdése Előre én egy lc4 WP teleszkópját ajánlanám de mondjuk a drz első telója se rossz talán kevesebb gépmunkával megoldható mert ha jól emlékszem a drz-é 43 mm a domié 41mm.Hátra pedig a jól bevált africa twin központi rugóstag dukál ami 20.000 ft körül mozog ha találsz mert elég ritka.Kompletten kb 80.000 ft-ból meg van,de kis szerencsével és rafináltsággal ki lehet hozni olcsóbban ezeket a dolgokat
takarítás olajcsere, szimeringcsere
meg valami biszbasz nem volt benne és emiatt nem lehetett állítani
előtte kemény volt mint a bányászok élete, kirázta a fogamból a tömést
utána meg tök jó lett
XRV alkatrészek
Én sem tudtam, nekem is elmagyarázták.
A középső az olajlehúzó
A legfelső komprersszió....Nekem alapméretes, tehát 97 mm a henger, ebből valók a gyűrűk. de van 100-as, és 101-es is....
Most érkeztem , remélem befogadtok ? Van egy öreg Honda xl 500 1984-esem , ha valami kell légyszíves segítsetek .
Köszi : Üdv : Lóri
Köszi : Lóri
ha meg mégsem akkor megfordulok és hazamegyek
amúgy eddig a legjobb motorom az xr4 volt, ha lett volna elérhető trx blokk akkor még mindig meglenne
utána már csak a vázat és a blokkot kell cserélni és lesz egy űberfaca motorja
Pofás lesz
Ha megadnád a számodat, felhívna a srác este felé!