Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez így igaz. Meg kell nézni pár promóciós videót. Némelyik videó végén mutatják a bakikat, eséseket, pedig tapasztalt pilóták ülnek az új gépeken. Íme gy példa: Freeriders
5:20-tól vannak a bakik.
na ma ahogy mentem egy kört . mostmár kék füstöt okád magából :(
itt most nem arról van szó hogy ki tud és ki nem, hanem mindennek az alapjáról amit nem az anyaméhben a köldökzsinóron keresztül kapsz... ezt ugyanis csak gyakorlással szerzed meg....
Lári-fári Egy a lényeg aki tud motorozni az nehéz motorral is tud
azert azt ne gondold már hogy ezek a baszottul profik nem esnek el, vagy nem lesznek sárosak, motortól függetlenül... ha valaki hát ők többet esnek mint mi, technika ide vagy oda az csak gyakorlással jön meg.. minden pálya vagy útvonal más itt esetleg rutinosabb lehet valaki de ettől még feltörölheti a picsájával azt a helyet is amit ini mutatott a könnyű gépezet meg nagy előny de nem hiszem hogy ettől még valaki az ülésen állva elmotorozgat a sarason
gázadásnál milyen a füst?
nem bejáratós már a gép. csak gyújtás alaplap kellett
ésszel..
Látod ezt mondtam én neked Lehet a bejáratóst nyelezni,nem lesz attól baja
Családi háztól.Este volt szakadt az eső a kert kaput kitörték....
elborítottam a motort aztán pont a könyököt fogtam meg
épp előtte 2 nappal szereztem rá hővédőt csak még nincs feltéve
Mi a f@sznak fogdosod a kipufogót Kend be egy kis árokzsírral aztán meggyógyul
Abba az időbe inkább a vegetáriánus életmódot folytattam csak az utóbbi 2-3 évben küzdök a Columbiai náthával,de nem egyszerű belőle kigyógyulni
amúgy van már motorozási terv? bár most olyan 2-3 hétig nem tudok motorozni
megnéztem tényleg meleg-e a kipufogó aztán van némi bőrhiányom a gázhúzó kezem 2 ujján
gondolom előtte nekiestél a záróvonalnak
Nekem volt ilyen csak akkor én gázolajat tankoltam benzin helyett Azt hittem szétment a motor és egész éjjel azon agyaltam mi a gond mire rájöttem,hogy evo neo 99 helyett evo neo diesel-t tankoltam
üdv. mindenkinek. van egy olyan problémám. hogy ma lett kész az xl 125 öm. és füstöl eléggé. kb egy évet állt. 10w40 olajat öntöttem bele . első idításnál alig lehetett látni. de jó pár kör után is füstöl. akinek volt ilyen problémája az legyen szíves elárulni. hogy mi volt a probléma oka. vagy mivel lehet baj. kompresszió van benne rendesen. és olyan fehéresen füstöl . előre is köszönöm
itt azért az 530as tulajnak is megremegett a keze
igaz ő is műkedvelő 2 év alatt 90 órát tett csak bele, inkább a 690essel téblábol
a 200 kilós mégjobb főleg ha a tengelytáv is nagyobb
persze nem minden esetben
de alapvetően jobban szeretem a nagyot

videót meg lehet nézni ha valakit érdekel, néha megremeg a kamera mert magamban kuncogtam egy kicsit
Egy ügyes endurós simán végig menne itt a domival.Amúgy meg az ilyen lelkes amatőrök mint mi vagyunk teljesen mindegy mi van a seggünk alatt mert egy 2014-es ultra könnyű KTM előnyeit se tudnánk teljes mértékbe kihasználni
Nehéz terepre nem jó de könnyebb terepen túrára kiváló.Amúgy meg nagy sebességnél terepen jobb egy 150-160 kg-os motor mint ezek a 110-120kg-os endurók.
az xr is baszottul nehéz a domi blokk miatt az elsö telókkal tuti kell valamit baszni... ennyit nem ér egy kurva önindító
mondjuk ide?