na végre csak megjött az eszed
jó ám az "neccesebb" körülmények között is
nézd meg a hétfői bálnatúrás videót a sportmotoron, pedig haver nemigen motorozik sűrűn
szia
az olom ujra öntése, készitesz egy sablont amilyen alakja volt a saroknak ráteszed a helyére. egy vastag vezetéket keresel és egy elem szénrúdját kiveszed felfogatod a vezeték egyik végére a vezetéket felrögzíted az ép sarokra fixen azután a szénrudat a letört sarokhoz nyomod ahol az áram hatására megolvad az olom közben olomdarabokat tegyél hozzá és így újra tudod önteni a sarokot akár autot is a fejlődő gázzal vigyázz robban de ha odafigyesz semmi gond.én van hogy 2naponta öntöm ha sűrűn bikáznak a kolégák
Szevasztok! Az XR 600 kuplung kiemelő karjánál milyen tömítés van? Szimering? Ha igen, akkor speciális méret, vagy beszerezhető csapágyboltban is? Amíg nem tudjuk, nem szeretnénk szétszedni! Előre is köszi.
az nem ólom?
ha ólom lehet kísérletet tenni a forrasztással, bár ha nem az lenne nemigen törne le
szerintem a saru mellett jó eséllyel megsérül a burkolat
jó ám az "neccesebb" körülmények között is
nézd meg a hétfői bálnatúrás videót a sportmotoron, pedig haver nemigen motorozik sűrűn
az olom ujra öntése, készitesz egy sablont amilyen alakja volt a saroknak ráteszed a helyére. egy vastag vezetéket keresel és egy elem szénrúdját kiveszed felfogatod a vezeték egyik végére a vezetéket felrögzíted az ép sarokra fixen azután a szénrudat a letört sarokhoz nyomod ahol az áram hatására megolvad az olom közben olomdarabokat tegyél hozzá és így újra tudod önteni a sarokot akár autot is a fejlődő gázzal vigyázz robban de ha odafigyesz semmi gond.én van hogy 2naponta öntöm ha sűrűn bikáznak a kolégák
ha ólom lehet kísérletet tenni a forrasztással, bár ha nem az lenne nemigen törne le
szerintem a saru mellett jó eséllyel megsérül a burkolat
azt hittem nehezebb lesz de ez a gép is tudja a dolgát, csak rajta kell maradni