Heló nekem xl 250 esem csinált ilyet frissen felújított blokkal, fénymásoló lapra egy gázfröccsel tenyérnyi koromfoltot varázsolt. Aztán már ki se pörgött meg elkezdett durrogni. Végülis kiderült, hogy egy membrán volt kilukadva a karbiba ami tán fordulaton elzárja az alapjárati fúvókát, mindenesetre mióta kicseréltem azóta jó.
csáó! szombaton boldog gazdája lettem egy 600as xr-nek:) nagyon tetszik a gép,még kicsit erős :) esetleg van hozzá valami szerelési ,javítási útmutató? a legjobb lenne ha magyar lenne,de angol is jó:) meg még annyi h magas fordulaton feketén füstől ( nem kéken,és szín vak se vagyok:) ) az mitől lehet? akitől vettem ő se tudta,azt mondta h lehet h karin kéne állítani.Válaszotokat előre is köszönöm:)
Köszönöm! De engem a pontos mérete érdekelne,mert ami nekem van kimondott gyertyakulcsom,az nem fér el a hengerfej furatában.Olyat szeretnék venni ami biztosra jó.
Olyan kérdéssel fordulnék felétek, hogy barátnőmnek van egy xl 125, paris dakar (nagy)tankos gépe. Idomok és 1-2 alkatrész kellene hozzá. Tudnátok segíteni, hogy merre induljak meg. Előre is köszönöm a segítséget!
Heló itt van néhány kép ezk alapján mindent be kell, hogy tudj kötni.
A gyújtáskapcsoló két körös az egyik kikapcsolt állapotban testre zárja a gyújtást a másik pedig megszakítja az akksitól jövő pozitív szálat. Ha kell, szervízkönyvet is tudok küldeni, csak adj egy e-mailt.
Heló itt van néhány kép ezk alapján mindent be kell, hogy tudj kötni.
A gyújtáskapcsoló két körös az egyik kikapcsolt állapotban testre zárja a gyújtást a másik pedig megszakítja az akksitól jövő pozitív szálat. Ha kell, szervízkönyvet is tudok küldeni, csak adj egy e-mailt.
helo.valaki esetleg tudna segiteni xl 500r tipusu motorom van és nincs szikra.cdi doboz nélkül vettem és a szálak szétvanak rajt barmolva.megtaláltam meik lenne a gyujtáskapcsolo meik a gyujtó tekercs és a jeladóét is.csak azt nemtudom meik szálat hova kellene kötnöm a cdi dobozon.meg aztse hogy a gyujtáskapcsolo testet vagy áramot szakit meg.ha valaki esetleg tud kérem segitsen.elöreis köszönöm
mindig elfelejtem
tök ktm-es hangja lett ám az xr4-nek a kartervédőtől, meg is lepődtem hogy mi van a géppel, utána füleltem hogy csak az alsó hangokat veri vissza.....de nagyon.... valami hangtompító gumioldattal kellene bevonni
másfél millás transalp is evvel megy...... meg még vagy 15 "egyéb" motor (köztük egy xr650is)
úgy gondolom túl van lihegve ez az olajkérdés
mert ha 10-12 ezer lenne az olajcsere intervallum akkor én is jobbat tennék bele de 1000-3000km alatt az olvasztott libazsír is megteszi ezekben a régi kacatokban
nekem van xl600r-hez ha érdekel keres meg levélbe
18-as tehát sajnos krovából is csak a hosszú jó rá
XR-400-hoz való gyertyakulcs külső átmérője érdekelne, valaki lemérhetné.
Olyan kérdéssel fordulnék felétek, hogy barátnőmnek van egy xl 125, paris dakar (nagy)tankos gépe. Idomok és 1-2 alkatrész kellene hozzá. Tudnátok segíteni, hogy merre induljak meg. Előre is köszönöm a segítséget!
A gyújtáskapcsoló két körös az egyik kikapcsolt állapotban testre zárja a gyújtást a másik pedig megszakítja az akksitól jövő pozitív szálat. Ha kell, szervízkönyvet is tudok küldeni, csak adj egy e-mailt.
A gyújtáskapcsoló két körös az egyik kikapcsolt állapotban testre zárja a gyújtást a másik pedig megszakítja az akksitól jövő pozitív szálat. Ha kell, szervízkönyvet is tudok küldeni, csak adj egy e-mailt.
a sár is egész jól szigetel
csak gondolom az a hőleadást is visszafogja
aminek az egyik fele fóliás
tök ktm-es hangja lett ám az xr4-nek a kartervédőtől, meg is lepődtem hogy mi van a géppel, utána füleltem hogy csak az alsó hangokat veri vissza.....de nagyon.... valami hangtompító gumioldattal kellene bevonni
úgy gondolom túl van lihegve ez az olajkérdés
mert ha 10-12 ezer lenne az olajcsere intervallum akkor én is jobbat tennék bele de 1000-3000km alatt az olvasztott libazsír is megteszi ezekben a régi kacatokban