Sziasztok!
Megtudná mondani valaki, hogy az 500-as XL CDI-je jó e a 250-esre?
Vagy ha valaki tud 250-es CDI-t az írjon légyszi (84-es évjárat).
Köszi NaS!
amúgy a legratyibb ásványi anyag is jó ám bele, én 1000ft-os elf olajjal járok aztán ugyanolyan mint az 5100
bár a motul szaga sokkal jobb mert nekem eszegeti a cuccot
az xt-ben is az van abban is hibátlan eddig
elméletileg félszintetikusnak kellene lennie
aztán hogy melyik fele az azt csak a teremtő tudja
mennyi km van az olajban?
1000 közelében simán kidobhatod
ha nem szar a motor, akkor kezdi enni amikor már döglődik az olaj
elméletileg lehet keverni őket
elméletileg........
valvoline meg a castrol az tuti kompatibilis mert olyant kevertem már
bár az sima ásványi volt mindkettő
szerintem inkább deestone vagy mifene márkájú
egyszer beírtam ide is
keress rá
az xl600 tengelyig érő hóban vígan ment vele, de az is olyan 110 széles lehet
Hellotok . A motoromba 5100-as 10w-40 -es Motul olaj van,de már kéne rá töltenem de a környéken nincs sehol olyan Motul olaj . Tudnátok ajánlani valami hasonló minőségű olajat amit rá tölthetek ? Eggyáltalán lehet keverni őket ?
Ez lenne a szélessége 120-asnak felel meg.A fényképen vékonynak tűnik a felni miatt amire felrakták de én már láttam élőbe dominátoron és úgy sokkal jobban mutat.
Köszi z infót, csak jó áron jön az 1-2 versenyes gumi, aztán az csak 18-19-es ezért kérdem! Meglátjuk Ini vagy masteron mi ennek a vee rubbernek a pontos típusa?
amúgy az a veerubber meglepően jól teljesít
és 12pénz volt postával(igaz vagy másfél éve)
de a sárga nyúlós agyag tuti slicket csinálna belőle 2 fordulaton belül
Én is gondolkodtam 18 as keréken de rájöttem teljesen felesleges mert lehet találni azért olyan 17 es gumit persze újonnan ami teljesen jó még sárba is Pl:Vee rubber vagy akár a pirelli scorpion mx .Aki meg komolyabb endurózásra adná a fejét az ne ilyen 20-30 éves dög nehéz öreg szarokkal tegye hanem kell venni egy exc-t vagy egy husaberget aztán azokkal lehet endurózni és ott a 18 as kerék az alap
helyesbítek: majdnem jó gumit
mert vagy vékony, vagy nagyok a bütykei(kevés köztük a hely)
szóval nem olyan fényes a helyzet
de a 17es kerekű gépek tulajai általában operett endúrósok(aki nem az nem megsértődni) azoknak meg teljesen jó a kínálat
Megtudná mondani valaki, hogy az 500-as XL CDI-je jó e a 250-esre?
Vagy ha valaki tud 250-es CDI-t az írjon légyszi (84-es évjárat).
Köszi NaS!
bár a motul szaga sokkal jobb mert nekem eszegeti a cuccot
az xt-ben is az van abban is hibátlan eddig
aztán hogy melyik fele az azt csak a teremtő tudja
mennyi km van az olajban?
1000 közelében simán kidobhatod
ha nem szar a motor, akkor kezdi enni amikor már döglődik az olaj
elméletileg........
valvoline meg a castrol az tuti kompatibilis mert olyant kevertem már
bár az sima ásványi volt mindkettő
egyszer beírtam ide is
keress rá
az xl600 tengelyig érő hóban vígan ment vele, de az is olyan 110 széles lehet
Gondoltam adok élet jelet
és 12pénz volt postával(igaz vagy másfél éve)
de a sárga nyúlós agyag tuti slicket csinálna belőle 2 fordulaton belül
Igaz nincs 17es kerekem, de szeretnék, és ha lesz az se terepre.
mert vagy vékony, vagy nagyok a bütykei(kevés köztük a hely)
szóval nem olyan fényes a helyzet
de a 17es kerekű gépek tulajai általában operett endúrósok(aki nem az nem megsértődni) azoknak meg teljesen jó a kínálat
csak elég ritka dolog az a 18as kerék