Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kiszúrta valami, vagy a szelep szakadt ki?
Van abroncsrögzítő a felnidben?
ez mar komolyan hihetetlen...nem eleg hogy leszakadt a kipufogom meg defektet is kaptam
így van
Rájöttem,évjáratfüggő
köszi, de ez túl bonyolult.......
akkor inkább kiszedjük és utána lesz beszerelve
http://www.cmsnl.com/ kikeresed a gyári cikk számot, lehet mellé lesz írva a csapágy szám. Ha nem akkor a gyári cikkszámot googleba másolva pikk pakk megtalálod Nekem mind az 5 hibátlan méret lett csapágyból
Sziasztok,az XL500 villája passzolhat az XR250-be?Belseje/szimmeringek áttehető?Illetve az XR villatengelye az XL-be?
Konkrétan:van egy XR 250villa aminek nincs belseje,és van egy XL500 villa aminek nincs tengelye.A kettőből kéne valami ami belemegy az XR-be.
Szia köszi
Igen olyan mint ami itt volt de nem az csak pont úgy néz ki
bocsi xl600
honda xl 900 on mi hogy működik a dekompresszor a berugonál mert az enyém csak simán mozod jobbra balra bovden nélkül mi huza a bovdent?
Grat az új gépedhez várom a képeket és kívánok sok jó motorozást vele!
Köszi Colt, Köszi Ini
Szerintem nem olyanok legalább is nem így érzékeltem
oké átmegyek
15:45 a gyári áttétel
nekem 15:40es van aszfaltra tökéletes, de betettem előre egy 14fogast aztán kicsit kevesebbet kapar terepen
de szerintem ezeket inkább a tt topikban vitassuk meg mert megtekergetik a pöcsünket a hondások
lényeg az,hogy forgalmiba is benne van a blokk csere
persze csak ez nem most szombaton lesz
Van rajta csak lehet kicsi lesz ami rajta van mert nem terepre avn csinálva de ami jó pont 600 helyet 620 remélem tudod mire gondolok
aztán ha megy, akkor lehet kombinálni a dolgot és ez lesz belőle:
nincs rajta?
ha van akkor ne foglalkozz semmivel hanem irány a terep:
mit találtam
ilyen helyeken neked is simán végig kell ám menni
lánckerékre
gondolok itt pl hátsó lánkerékre
milyen meghajtás?
megoldunk mindent, van faja nagy 30 kilós hosszú nyelű kalapácsom az visz mindent
nem hiszem,hogy tele rakom mert most sok lovém nem lesz
Tudsz majd segíteni ha gondom lesz meg hajtásal?
én a stihl-t választanám
könnyű gépek, és nem olyan ördögi megerőltető meló
nem mindegy hogy egy 2 tonnás aggregátorral küzdesz (vagy akár 50 kilóssal vagy egy 5 kilós kis zömmögővel
az elején ne tankold teli
fél tank is sokáig elég, és nyersz 10 kiló mínuszt a tetejéről ami sokat számít
akkor gyűjteni serényen a manit a transilvania tripre