az összes tömítést meg minden vackot cserélni kéne nem?
nem biztos h vállalkoznék a beállítására
pipa-kábel csere után hamar kiderül mi van
kb azt produkálja h hidegen elindul 1500 az alapjárat, bemelegszik lemegy kicsit, fordulok vele 2 kört aztán vagy visszaáll melegen 1000környékére vagy 1500, aztán ezek váltakoznak
nem olyan bonyolult az
ha már kint van akkor nyert ügyed van
az hogy a gyertya új még nem jelent semmit, gyerek szimójában 5km sem bírt az új gyertya
ha szép kékes a gyertya szikrája akkor nem ott van a baj, ha sárgás pirosas akkor a gyújtásnál is van valami hiba
karbi jó? ha igen
kezd a legolcsóbbal
a pipa belső része nem kitekerhető?
van benne egy rugó meg egy ellenállás
esetleg gyertyát másik gépben kipróbálni
Ezt ismeri valaki?:)
a csésze tömítés néha letapad, de ha nem téped akkor nem sérül meg
tömítéseket nem kell cserélni? ha igen kitet lehet venni hozzá?
utána általában jó szokott lenni a karburátor
nem biztos h vállalkoznék a beállítására
pipa-kábel csere után hamar kiderül mi van
kb azt produkálja h hidegen elindul 1500 az alapjárat, bemelegszik lemegy kicsit, fordulok vele 2 kört aztán vagy visszaáll melegen 1000környékére vagy 1500, aztán ezek váltakoznak
ha már kint van akkor nyert ügyed van
az hogy a gyertya új még nem jelent semmit, gyerek szimójában 5km sem bírt az új gyertya
ha szép kékes a gyertya szikrája akkor nem ott van a baj, ha sárgás pirosas akkor a gyújtásnál is van valami hiba
kezd a legolcsóbbal
a pipa belső része nem kitekerhető?
van benne egy rugó meg egy ellenállás
esetleg gyertyát másik gépben kipróbálni
a pipából tuti ki lehet, érdemes megpróbálni a trafónál is
nekem ilyen kellene, de nem tudom mi az a durung a végén.
nekem van ha érdekel írj a címemre és meg beszeljük
üdv:Petya