Vannak a kis gyűrűk lehet összerakáskor ferdén lett belerakva és összekalapálták! Egy léc kalapács és lehet kopogtatni felfele.....
Csak óvatosan ne törd le a lamellákat!
Berúgókarral átforgatni és hátha leemeli magát de ez nem fog bejönni ha rá van sülve. Aztán elő a gumi kalapáccsal de csak óvatosan.... jobbról-balról, elölről-hátulról..... finoman! Közben emelni....
Jaja, óvatosan. Én most szoptam be Xr-rel. "Fel van újítva" ez is mint mindegyik. Elvileg a szerelő ma mondja ki az ítéletet. Ez van ha egy kilóval kevesebbért veszed mint amennyiért a többi fel van rakva.
Ezeknél a Gépeknél 1 nagy probléma van amiért nem szeretik őket. A vezérmű tengely nem csapágas még mint az utódoknál... Ha a ház megkopik akkor azt fel szokták perselyezni de én személy szerint abban nem bízom. Ha csere van akkor illő a hengerfejet és a szelepfedelet együtt cserélni amit pedig vadászni kell!
Az enyém, hol is kezdjem......
A vez láncot tavaly nyáron kapta amikor vettem rá egy használt hengert dugóval új gyűrűkkel. Ez mind szép és jó volt de ahogy a kicsit hordós hengerhez hozzákopott a gyűrű ugyan úgy elkezdte enni az olajat..... Főtengely csere is volt. Pont a Balaton körüli túra előtt lett kész. Most így füstöl van neki zörgése is!
A lámpák működnek nincs benne aksi mivel megy az nélkül is így nincs az a vakító fénye. A fordulatszám mérője nem megy adok hozzá egy kihajtást amit cserélni kell mikor meg lesz bontva. A kilométer órán betörtem az üveget abból is van csere darab. A festése meg van kopva, átfestettem de a tank ahogy levegőzik ledobja a festéket sajnos.... A hátsó himbarendszernek van kis kottyanása én nem szedtem mostanában szét még nem zavaró, zsírzógombos és a zsírzógomb használva is van Az első telók kaptak egy pofont mind a kettőben van kis görbeség de ha nem mondom észre sem veszed. Ettől függetlenül tökéletesen működnek és így mentem már vele több 1000 kmert. A fékekre is érdemes ránézni elől hátul dobfékes ugye a sok sár víz hamarabb koptatja őket. Az ülés sajnos kiszakadt elöregedett a bőr rajta.
Körülbelül ennyi. A héten kap egy első sárvédőt és olajcsere lesz.
Adom hozzá a régi hengert dugóval, a régi főtengelyt lendkerékkel és télre a csavaros hátsó gumát.
Leírtam remélem mindent nem egy patent motor de legalább nem árulok zsákbamacskát!
De olan lepukkant volt hogy 20centit lógot a hátsó teleszkóp,.. fék,.. mutatott valami bontott főtengelyt, dugót,. meg hogy osztrákban újraperselyezték ,blablabla... egy csomó telefonos képet a dugóról, hüvelyről. DE! a kipufogó olyan szar volt hogy nem hallottuk egymást, se a blokkot (be kellett fogjam a végét hogy halljuk a motorját) MOndja hogy vigyázzak vele nagyon bika... Háát,. 2perc alatt meguntam ! Ennyi.
Gyenge volt. Power nem is volt, meg nem is pörgött föl. Ha elkezdett húzni akkor se emelt fel, 1,2. ben. levegős fékkel is megtudtam vele állni, tehát nem volt nagy sebesség sem. 160ból nem engedett semmit se, mert múlt héten 250ért volt.
Jobb is. Annyiszor át volt festve, teleszkópjai mint egy hintaló, a blokk amire 150e Ft költött gyenge volt. Az új tömítéskészletet meg a kezembe adta nem cserélte ki. Ma megyek megnézem a szomszédban az XL 500 -at. (mert közel van) Messze nem mehetek, nem sokára megyünk szülni.
azt azért tudnod kell hogy ez az 1vj a leg"szarabb" ténéré konstrukció
de pár módosítással(ami lehet meg is történt már) elmegy még 20 évig http://www.rallye-tenere.net/S...
Az illesztő csapokra gondolsz?
Csak óvatosan ne törd le a lamellákat!
hátha valakit érdekel
Ez jobb mint XL500?
elvileg autómata a deko meg még valamit mondot Barna barátom,hogy átételes a berugás vagy mi
Az enyém, hol is kezdjem......
A vez láncot tavaly nyáron kapta amikor vettem rá egy használt hengert dugóval új gyűrűkkel. Ez mind szép és jó volt de ahogy a kicsit hordós hengerhez hozzákopott a gyűrű ugyan úgy elkezdte enni az olajat..... Főtengely csere is volt. Pont a Balaton körüli túra előtt lett kész. Most így füstöl van neki zörgése is!
A lámpák működnek nincs benne aksi mivel megy az nélkül is így nincs az a vakító fénye. A fordulatszám mérője nem megy adok hozzá egy kihajtást amit cserélni kell mikor meg lesz bontva. A kilométer órán betörtem az üveget abból is van csere darab. A festése meg van kopva, átfestettem de a tank ahogy levegőzik ledobja a festéket sajnos.... A hátsó himbarendszernek van kis kottyanása én nem szedtem mostanában szét még nem zavaró, zsírzógombos és a zsírzógomb használva is van Az első telók kaptak egy pofont mind a kettőben van kis görbeség de ha nem mondom észre sem veszed. Ettől függetlenül tökéletesen működnek és így mentem már vele több 1000 kmert. A fékekre is érdemes ránézni elől hátul dobfékes ugye a sok sár víz hamarabb koptatja őket. Az ülés sajnos kiszakadt elöregedett a bőr rajta.
Körülbelül ennyi. A héten kap egy első sárvédőt és olajcsere lesz.
Adom hozzá a régi hengert dugóval, a régi főtengelyt lendkerékkel és télre a csavaros hátsó gumát.
Leírtam remélem mindent nem egy patent motor de legalább nem árulok zsákbamacskát!
Voltunk haverral megnézni : 250 2T
De olan lepukkant volt hogy 20centit lógot a hátsó teleszkóp,.. fék,.. mutatott valami bontott főtengelyt, dugót,. meg hogy osztrákban újraperselyezték ,blablabla... egy csomó telefonos képet a dugóról, hüvelyről. DE! a kipufogó olyan szar volt hogy nem hallottuk egymást, se a blokkot (be kellett fogjam a végét hogy halljuk a motorját) MOndja hogy vigyázzak vele nagyon bika... Háát,. 2perc alatt meguntam ! Ennyi.
Gyenge volt. Power nem is volt, meg nem is pörgött föl. Ha elkezdett húzni akkor se emelt fel, 1,2. ben. levegős fékkel is megtudtam vele állni, tehát nem volt nagy sebesség sem. 160ból nem engedett semmit se, mert múlt héten 250ért volt.
Jobb is. Annyiszor át volt festve, teleszkópjai mint egy hintaló, a blokk amire 150e Ft költött gyenge volt. Az új tömítéskészletet meg a kezembe adta nem cserélte ki. Ma megyek megnézem a szomszédban az XL 500 -at. (mert közel van) Messze nem mehetek, nem sokára megyünk szülni.
de pár módosítással(ami lehet meg is történt már) elmegy még 20 évig
http://www.rallye-tenere.net/S...