olyan bulváros lett
jajj nézzük csak mi lehet ott a polcon....... talán segédváz? vagy egy kormány? most látom csak igazán hogy ez egy cr250 első lengéscsillapító.... az bizony.....és milyen szép, főleg párban
az ilyen teszteket nem mindig hozzáértők írják
pár éve a tévében láttam valami autós műsort, komplett idióták vezették, kb 5 perc alatt hányingerem lett a stílusuktól
Mondjuk ez igen bénán hangzik :
"A fejlesztésre nem lehetett túl sok időt hagyni - mert a piac igen türelmetlen"
Nem tudom ki mert ekkora hülyeséget írni.
A Hondánál is belátták, szükség van utcai supermotóra. A fejlesztésre nem lehetett túl sok időt hagyni - mert a piac igen türelmetlen - ezért nem tehettek mást, minthogy a raktárba fáradtak és megnézték, mi van a polcokon. Az első villát a CR250, a kormányt a CR250R kölcsönözte, a váz és a lengővilla a hírek szerint valami japán belföldi 400-as endurótól származik, mások szerint a 1998-ig gyártott SLR 650-től. A blokk az 1988-ban bemutatott NX650 Dominatorból érkezett. A LED-es hátsó lámpa a CBR-ekéhez hasonlít. A műszerfal szerintem valami thaiföldi Honda-gyár helyi terméke, és még ki tudja, honnan a többi apróság.
Felesleges cikket keresni mert láttam már élőbe FMX és CR 250 teleszkópot is és teljességel kizárt,hogy passzolna Amúgy is az Fmx rugó útja nagyon kicsi.
Hát akkor te valamit nagyon benéztél mert az az első teleszkóp nagyon messze van a cr 250 teleszkópjától már a rúgó útja is nagyon kicsi és nem beszélve arról,hogy állítási lehetőség sincs rajta semmi
Elnézést ha mégis....