Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem értem miért savazzátok az FMXet mivel tudomásom szerint még egyikőtök sem ment vele.......
Elnézést ha mégis....
ténérében még szerintem ennyi sincs
meg is bukott a raklapteszten
mondjuk keményebb talajon lehet jobb lett volna
Mennyi egy domi veztengely masteron? Te vettél nemrég tuningot nem?
Hát ez az 218 mm-es rugóút a cr 250 es minimum 300 vagy 320mm az én WP telóm is 320mm-es rugóúttal van.Krossz gépekbe nem tesznek 300 mm-er alatt.
Ez azért durva.
Dry-Weight 163 kg
szóval +150 pénzért van 10 ló pluszban meg 2 liter többletfogyasztás
Ahhoz még a veztengelyt is ki kell cserélni.
mondjuk a 20 centi itt is megvan, bármelyik nő tudna neki örülni
Ini már mondta nem a lóerő számít, dehát egy domi blokk, pikk pakk 50 lovat csinálsz bele!
De hová szereljük? Előre, avagy hátra?
Front Suspension

45mm Inverted leading-axle telescopic fork, 218mm wheel travel
olyan bulváros lett
jajj nézzük csak mi lehet ott a polcon....... talán segédváz? vagy egy kormány? most látom csak igazán hogy ez egy cr250 első lengéscsillapító.... az bizony.....és milyen szép, főleg párban
Nem lehet olyan gyenge az FMX.....
A gyári 38LE a kitt beszerelése ls a karburátor át fúvókázása és egy nyitott rendszer után 47LE - re változik......

Min megkeresem a rugóutat is.......
A cipész maradjon a kaptafánál!
az ilyen teszteket nem mindig hozzáértők írják
pár éve a tévében láttam valami autós műsort, komplett idióták vezették, kb 5 perc alatt hányingerem lett a stílusuktól
Mondjuk ez igen bénán hangzik :
"A fejlesztésre nem lehetett túl sok időt hagyni - mert a piac igen türelmetlen"
Nem tudom ki mert ekkora hülyeséget írni.
Én ezt olvastam Ettől még nem 100 százalék
A Hondánál is belátták, szükség van utcai supermotóra. A fejlesztésre nem lehetett túl sok időt hagyni - mert a piac igen türelmetlen - ezért nem tehettek mást, minthogy a raktárba fáradtak és megnézték, mi van a polcokon. Az első villát a CR250, a kormányt a CR250R kölcsönözte, a váz és a lengővilla a hírek szerint valami japán belföldi 400-as endurótól származik, mások szerint a 1998-ig gyártott SLR 650-től. A blokk az 1988-ban bemutatott NX650 Dominatorból érkezett. A LED-es hátsó lámpa a CBR-ekéhez hasonlít. A műszerfal szerintem valami thaiföldi Honda-gyár helyi terméke, és még ki tudja, honnan a többi apróság.

http://totalbike.hu/tesztek/hondafmxt/
Külsőre lehet az. Attól még a bele különbözhet. Biztos másképp van szelepelve, hiszen utcára van, nem terepre.
Felesleges cikket keresni mert láttam már élőbe FMX és CR 250 teleszkópot is és teljességel kizárt,hogy passzolna Amúgy is az Fmx rugó útja nagyon kicsi.
Várj megkeresem neked a cikket! Nem a magam elgondolásából vettem elhiheted
Hát akkor te valamit nagyon benéztél mert az az első teleszkóp nagyon messze van a cr 250 teleszkópjától már a rúgó útja is nagyon kicsi és nem beszélve arról,hogy állítási lehetőség sincs rajta semmi
akkor az elveszítette az egyetlen jó tulajdonságát