Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi az enyém dupla karbis 1985 akkor elvileg egyezik?
88 utan nem egyezik....nekem is dominatorbol van
Helló érdeklődnék hogy az xl és az xr szelephimba megegyező nekem xr600 van és elégé hangos már ha valaki tudna segíteni azt megköszönném!
nem is tudom hanyszor szedtem ki a gyertyat XL-bol es az XR-bol is de soha nem fujattam ki elotte a gyertya korul es soha nem volt gond....csak most kezdtem el takaritani miutan irtad mi tortent veled ....ez a tortenet amugy szerintem nagyon santit....mi az hogy nem kokanyol?...szerintem a szelepek becsiszolasa nem kokanyolas....amugy annyit mondhattal volna hogy a oreg szelepekkel mutassa meg hogy engednek at....amugy szelepeket honnet rendeltetek?...csak nem honda?
na lépek, megyek intézek valamit!aztan este megirom. Köszi mindent!
be tudna esni ám ott sok kosz
nekem néha teljesen be van rakódva, bár én az átlagtól jóval ritkábban takarítom
gyertya lazítás után is ki szokott jönni még egy csomó kosz, mert mindig 2x fújatom ki mielőtt kiveszem
bár amióta denso van benne már egész elfelejtettem milyen is az a gyertya
van itt köztetek egy szerelő, csak már nem tudom ki, a száma kéne nekem, felhivom őt, és elmesélem neki, hátha tudna segiteni!
Itt nem a gyertya kivétel volt a gond
ez az h vittem magammal hozzáértőt, és mondta h igaza van a szerelőnek, 4 szelep stb. Aztan most mondtam h lehetett volna csiszolgatni a szelepet még! de mondta,nem kókányol. mindig ez van! beszaras... mostmár kezdek kicsit ideges lenni..
most beszéltem a szerelővel, a henger már oda van , a szelepekkel együtt. Le se tudtam fényképezni....
Figyu,ilyen nincs hogy kiveszed a gyertyát,belemegy egy kicsi por,és azonnal gajra megy az összes szelep,elmegy a kompresszió.....
Ha ment is bele por,akkor a henger falát és a dugót karistolja meg egy kicsit,de attól még simán beindul,csak idővel elkezdi csipegetni az olajat a sérülések miatt,és csökken a kompresszió.....de ez akár több 1000km után jön csak elő. Ilyen nincs hogy azonnal tönkre megy,főleg hogy be sem indult!
Legközelebb vigyél magaddal valaki olyat aki ért hozzá kicsit,mert így nagyon be fognak csapni mindig. Ha megoldható akkor fényképezz le mindent,mert igazán kíváncsi lennék a szelepekre.
Várjuk a képeket! Nem azért húznak le,hanem mert kinn dolgozol. Különben haverok nem kérnek semmit a szerelésért!Gyere,hozd el hozzánk!
dehogy sértődök :D
Amúgy poros volt a föld, nem anyagra tette le. Majd csinálok képet róla! és felteszem!
kölcsön kértem pár napra egy Ducatit, elleszek azzal péntekig, mert akkor lesz kész az Xr. Csak ahogy nézem,nem lesz egészen jó idő...
Hát, amúgy akkora szar hogy csaj avgyok, ott próbálnak lehúzni ahol tudnak! de időben jöttem ide és még jó h irjátok az okosságot! ugyhogy köszönet érte!
Ne sértődj meg, de egy szöget nem vernék be neked
Ha a haverod kivette a gyertyát, hézagot állított rajta, és visszatette, akkor semmi hibát nem okozott, ami miatt most pénzt követelhetnél a "haverodon". Hacsak nem megmártogatta a földben, szórt sódert a hengerbe, vagy ilyesmi megmozdulás.
Kíváncsiságból megnéznék egy pár képet a szelepekről, hengerről, dugóról .... csak, hogy lássam mire képes a pólusra ragadt porszem
Oké! bár az alkatrészt már kirendeztem...mert hozzám jött, és én vittem át a műhelybe. A fészekhez ma nyulnak, az nem tudom mennyi lesz, plussz munka a szerelőnek. El fogok kérni minden volt alkatrészt belőle amugyis, mert adom el a drágát,nem tudom kihasználni, nincs időm :( franccc. Bejáratósan ráadásul!
a fészek, nem nagyon! néztem, azt mondta a srác, ugy hagyta hogy lássam, nem törölt le semmit, nézzem meg, meg van ütve. De esküszöm, letöröltem, és csak kocsos volt...lete egy századmilit ütött rajta, mert nem láttam.
Mondom gyanús a történt, mindenről számlát kell kérni és a cuccot visszakérni! Nem 1 gyertyát cseréltem soha nem volt kosz beleesve!
a szerelő, szerelő! de egy haver segitett kivenni a gyertyát, mert előtte a motor nem indult be...de volt kompresszió..aztán gyertya ki, vissza, rugdosás, betolás, NO kompresszio, és több bajom lett vele...és a legjobb, nem fizet semmit, pedig ő baszta el. Előtte csak bezabáltattam! azért nem indult...de a szerelés után, semmi. Aztán vittem szerelőhöz. (vontattam)
nem tudom...megáll! de akkor meggyujtom a maradék benzinnel
....neeem, sajnálom amúgy. csaK tényleg nem tudom mi lenne akkor vele!
Kifinomult gép ez az XR El sem tudom képzelni, ha valami mocsárban megy, akkor mi lesz vele
Most akkor ez haver, vagy szerelő ?
Nem egy XR, de vagy 20 éve a gyertyahézagot a betonon állítottam a Simsonhoz Ha szerelni kellett valamit, akkor kipakoltam a betonra ... nem fújtam semmit, mert kit érdekel abban a korban a szakszerűség .... na de a lényeg, hogy tuti megevett egy kis homokot, de baja nem volt. Az is igaz, hogy azt szerelgettem utoljára ... mostmeg már egyértelmű, hogy kendőre teszem a gyertyát
Ja igen, követtem az eseményeket. Csak mind a 4? Egy is elég hogy ne zárjon le már nincs kompi. És a fészek nem sérült?
nem tudom h szerelési hiba-e. Állitólag akkor kapott be koszt, mikor kivette haver a gyertyámat, megtakaritotta, állitott a pólusán, majd vissza tette úgy...(ki sem fujta előtte utána) és utána már a kompresszio is elment. Ezért kellett szelepeket cseréltetnem!
ez még mindig jobb mintha körbe lenne varrva