nem is tudom hanyszor szedtem ki a gyertyat XL-bol es az XR-bol is de soha nem fujattam ki elotte a gyertya korul es soha nem volt gond....csak most kezdtem el takaritani miutan irtad mi tortent veled ....ez a tortenet amugy szerintem nagyon santit....mi az hogy nem kokanyol?...szerintem a szelepek becsiszolasa nem kokanyolas....amugy annyit mondhattal volna hogy a oreg szelepekkel mutassa meg hogy engednek at....amugy szelepeket honnet rendeltetek?...csak nem honda?
be tudna esni ám ott sok kosz
nekem néha teljesen be van rakódva, bár én az átlagtól jóval ritkábban takarítom
gyertya lazítás után is ki szokott jönni még egy csomó kosz, mert mindig 2x fújatom ki mielőtt kiveszem
bár amióta denso van benne már egész elfelejtettem milyen is az a gyertya
ez az h vittem magammal hozzáértőt, és mondta h igaza van a szerelőnek, 4 szelep stb. Aztan most mondtam h lehetett volna csiszolgatni a szelepet még! de mondta,nem kókányol. mindig ez van! beszaras... mostmár kezdek kicsit ideges lenni..
Figyu,ilyen nincs hogy kiveszed a gyertyát,belemegy egy kicsi por,és azonnal gajra megy az összes szelep,elmegy a kompresszió.....
Ha ment is bele por,akkor a henger falát és a dugót karistolja meg egy kicsit,de attól még simán beindul,csak idővel elkezdi csipegetni az olajat a sérülések miatt,és csökken a kompresszió.....de ez akár több 1000km után jön csak elő. Ilyen nincs hogy azonnal tönkre megy,főleg hogy be sem indult!
Legközelebb vigyél magaddal valaki olyat aki ért hozzá kicsit,mert így nagyon be fognak csapni mindig. Ha megoldható akkor fényképezz le mindent,mert igazán kíváncsi lennék a szelepekre.
kölcsön kértem pár napra egy Ducatit, elleszek azzal péntekig, mert akkor lesz kész az Xr. Csak ahogy nézem,nem lesz egészen jó idő...
Hát, amúgy akkora szar hogy csaj avgyok, ott próbálnak lehúzni ahol tudnak! de időben jöttem ide és még jó h irjátok az okosságot! ugyhogy köszönet érte!
Ne sértődj meg, de egy szöget nem vernék be neked
Ha a haverod kivette a gyertyát, hézagot állított rajta, és visszatette, akkor semmi hibát nem okozott, ami miatt most pénzt követelhetnél a "haverodon". Hacsak nem megmártogatta a földben, szórt sódert a hengerbe, vagy ilyesmi megmozdulás.
Kíváncsiságból megnéznék egy pár képet a szelepekről, hengerről, dugóról .... csak, hogy lássam mire képes a pólusra ragadt porszem
Oké! bár az alkatrészt már kirendeztem...mert hozzám jött, és én vittem át a műhelybe. A fészekhez ma nyulnak, az nem tudom mennyi lesz, plussz munka a szerelőnek. El fogok kérni minden volt alkatrészt belőle amugyis, mert adom el a drágát,nem tudom kihasználni, nincs időm :( franccc. Bejáratósan ráadásul!
a fészek, nem nagyon! néztem, azt mondta a srác, ugy hagyta hogy lássam, nem törölt le semmit, nézzem meg, meg van ütve. De esküszöm, letöröltem, és csak kocsos volt...lete egy századmilit ütött rajta, mert nem láttam.
a szerelő, szerelő! de egy haver segitett kivenni a gyertyát, mert előtte a motor nem indult be...de volt kompresszió..aztán gyertya ki, vissza, rugdosás, betolás, NO kompresszio, és több bajom lett vele...és a legjobb, nem fizet semmit, pedig ő baszta el. Előtte csak bezabáltattam! azért nem indult...de a szerelés után, semmi. Aztán vittem szerelőhöz. (vontattam)
Most akkor ez haver, vagy szerelő ?
Nem egy XR, de vagy 20 éve a gyertyahézagot a betonon állítottam a Simsonhoz Ha szerelni kellett valamit, akkor kipakoltam a betonra ... nem fújtam semmit, mert kit érdekel abban a korban a szakszerűség .... na de a lényeg, hogy tuti megevett egy kis homokot, de baja nem volt. Az is igaz, hogy azt szerelgettem utoljára ... mostmeg már egyértelmű, hogy kendőre teszem a gyertyát
nem tudom h szerelési hiba-e. Állitólag akkor kapott be koszt, mikor kivette haver a gyertyámat, megtakaritotta, állitott a pólusán, majd vissza tette úgy...(ki sem fujta előtte utána) és utána már a kompresszio is elment. Ezért kellett szelepeket cseréltetnem!
nekem néha teljesen be van rakódva, bár én az átlagtól jóval ritkábban takarítom
gyertya lazítás után is ki szokott jönni még egy csomó kosz, mert mindig 2x fújatom ki mielőtt kiveszem
bár amióta denso van benne már egész elfelejtettem milyen is az a gyertya
Ha ment is bele por,akkor a henger falát és a dugót karistolja meg egy kicsit,de attól még simán beindul,csak idővel elkezdi csipegetni az olajat a sérülések miatt,és csökken a kompresszió.....de ez akár több 1000km után jön csak elő. Ilyen nincs hogy azonnal tönkre megy,főleg hogy be sem indult!
Legközelebb vigyél magaddal valaki olyat aki ért hozzá kicsit,mert így nagyon be fognak csapni mindig. Ha megoldható akkor fényképezz le mindent,mert igazán kíváncsi lennék a szelepekre.
Amúgy poros volt a föld, nem anyagra tette le. Majd csinálok képet róla! és felteszem!
Hát, amúgy akkora szar hogy csaj avgyok, ott próbálnak lehúzni ahol tudnak! de időben jöttem ide és még jó h irjátok az okosságot! ugyhogy köszönet érte!
Ha a haverod kivette a gyertyát, hézagot állított rajta, és visszatette, akkor semmi hibát nem okozott, ami miatt most pénzt követelhetnél a "haverodon". Hacsak nem megmártogatta a földben, szórt sódert a hengerbe, vagy ilyesmi megmozdulás.
Kíváncsiságból megnéznék egy pár képet a szelepekről, hengerről, dugóról .... csak, hogy lássam mire képes a pólusra ragadt porszem
....neeem, sajnálom amúgy. csaK tényleg nem tudom mi lenne akkor vele!
Nem egy XR, de vagy 20 éve a gyertyahézagot a betonon állítottam a Simsonhoz Ha szerelni kellett valamit, akkor kipakoltam a betonra ... nem fújtam semmit, mert kit érdekel abban a korban a szakszerűség .... na de a lényeg, hogy tuti megevett egy kis homokot, de baja nem volt. Az is igaz, hogy azt szerelgettem utoljára ... mostmeg már egyértelmű, hogy kendőre teszem a gyertyát