Honda XR 250 változások .
Gyári karbi Mikuni tm 36
0-100 Km/h : 9,8 s 9,2 s
0-400 Méter : 17,6 s 16,9 s
60-100 Km/h: 6,6 s 5,8 s
80-120 Km/h: 10,2 s 9,7 s
Semmi mást nem változtattam , a méréseknél két menet ( oda vissza ) átlagát vettem . A sebesség gps-el mérve . Átétel 16/50 428-as lánc !
Fogyasztást még nem mértem , de folyamatban .
A kisebb hamarabb kipörög.
Előbb el is rúgja magát.
Szarabb rá gumit szerezni.
Nagyobb jobban fog.
Nem véletlenül dobálják 19-es kerekekkel az új gépeket.
dehogynem ott bőgették negyed órán át ,bár akkor már nem csattogott így mert javítottam a helyzeten azért, igazából egy másik henger kellett volna rá,nemtudom végül mit csináltak vele mert itt azt irja h nx 650 blokk van benne, de nemhinném h komplett blokkot cseréltek volna.
hát szóltál h kell a lánckerék védő ?:D
Itt
árulják.
Már csak 180
Mielőtt elcserélted, eladhattad volna róla az első lánckerék burkolatát nekem.
Nem szeretném, ha egyszer a lánc szétbaszná a gyújtás-világítás vezetékeit.
10 perc alatt ki lehet próbálni. Azt írtad, csak utána kezdte.
Gondoltam nem ment vele akkora próbakört, hogy elkezdjen csattogni.
képesmotoron láttam asszem. Ha jól emlékszem 2 kilóért.
Mivel könnyebben perdületet vesz.
ez nem egészen világos, hogy ez mit takar?
Igazából lehet oda adtam volna érte az enyémet bár egy darabig nem volna motorom
Gyári karbi Mikuni tm 36
0-100 Km/h : 9,8 s 9,2 s
0-400 Méter : 17,6 s 16,9 s
60-100 Km/h: 6,6 s 5,8 s
80-120 Km/h: 10,2 s 9,7 s
Semmi mást nem változtattam , a méréseknél két menet ( oda vissza ) átlagát vettem . A sebesség gps-el mérve . Átétel 16/50 428-as lánc !
Fogyasztást még nem mértem , de folyamatban .
xr blokk volt , xl főtengellyel, domi hengerrel és domi gyujtásdeknivel
Előbb el is rúgja magát.
Szarabb rá gumit szerezni.
Nagyobb jobban fog.
Nem véletlenül dobálják 19-es kerekekkel az új gépeket.
"erő" szempontjából van jelentősége annak, hogy a hátsó kerék 17 vagy 18"-os? Vagy ez nem befolyásol semmit?
Szó nem volt róla.
Lehet megkérdem nem e adja el nekem a motorról.
hát szóltál h kell a lánckerék védő ?:D
árulják.
Már csak 180
Mielőtt elcserélted, eladhattad volna róla az első lánckerék burkolatát nekem.
Nem szeretném, ha egyszer a lánc szétbaszná a gyújtás-világítás vezetékeit.
Gondoltam nem ment vele akkora próbakört, hogy elkezdjen csattogni.
képesmotoron láttam asszem. Ha jól emlékszem 2 kilóért.
hát azért ezt nehéz lett volna eltitkolni, 1 km ről hallottad h valami csattog
Gondolom nem homályosítottad fel őket a hibáról.
Amúgy láttam, már árulják az ex motorodat