Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 92 utáni XT-ken is 17-es kerék van hátul?
Könnyebben elkapar.
Mivel könnyebben perdületet vesz.
"Előbb el is rúgja magát."
ez nem egészen világos, hogy ez mit takar?
Szeva
Igazából lehet oda adtam volna érte az enyémet bár egy darabig nem volna motorom
Az az Xr mar nem is Xr....a futomuve is Xl meg a kerekek is a blokk 3 motorbol van osszerakva
akkor csak szépen megtakaritották a blokkot meg a leömlőt,mert nem csillogott így :D
Honda XR 250 változások .
Gyári karbi Mikuni tm 36
0-100 Km/h : 9,8 s 9,2 s
0-400 Méter : 17,6 s 16,9 s
60-100 Km/h: 6,6 s 5,8 s
80-120 Km/h: 10,2 s 9,7 s
Semmi mást nem változtattam , a méréseknél két menet ( oda vissza ) átlagát vettem . A sebesség gps-el mérve . Átétel 16/50 428-as lánc !
Fogyasztást még nem mértem , de folyamatban .
jaaa értem akkor még nincs bevetésre készen a masina:D
xr blokk volt , xl főtengellyel, domi hengerrel és domi gyujtásdeknivel
nem az mert nincs rajta onindito....o szerintem arra gondol hogy 650-es henger van rajta
végülis most domi blokk volt benne vagy sem?
lesz róla videó csak lóvé hiányban szenvedek így kicsit csúszik a leömlö és a dob összekötés a többi megvan..
A kisebb hamarabb kipörög.
Előbb el is rúgja magát.
Szarabb rá gumit szerezni.
Nagyobb jobban fog.
Nem véletlenül dobálják 19-es kerekekkel az új gépeket.
üdv!

"erő" szempontjából van jelentősége annak, hogy a hátsó kerék 17 vagy 18"-os? Vagy ez nem befolyásol semmit?
Írtam én ilyet, hogy tisztességes dolog?
Szó nem volt róla.
egy vidit feldobhatnál arról az aprókavics dobról,hogy szól
nem tisztességes dolog sunnyogva tovább dobni szopjon csak vele más nem értem az efféle hozzá állást ..
hát asszem igen, az a külső része,meg volt belül egy ilyen laposvas még a láncnál hogyha leesik akkor ne bassza ki a gyújtás fele a deknit :D
A lánckerék védő mindkét része rajta volt? Mert ugye két darabból áll.
Lehet megkérdem nem e adja el nekem a motorról.
az a baj h olyan kicsi a hirdetésben a kép hogy nem tudom megállapítani hogy ez az a blokk e mint ami volt benne
dehogynem ott bőgették negyed órán át ,bár akkor már nem csattogott így mert javítottam a helyzeten azért, igazából egy másik henger kellett volna rá,nemtudom végül mit csináltak vele mert itt azt irja h nx 650 blokk van benne, de nemhinném h komplett blokkot cseréltek volna.
hát szóltál h kell a lánckerék védő ?:D
Itt
árulják.

Már csak 180
Mielőtt elcserélted, eladhattad volna róla az első lánckerék burkolatát nekem.
Nem szeretném, ha egyszer a lánc szétbaszná a gyújtás-világítás vezetékeit.
10 perc alatt ki lehet próbálni. Azt írtad, csak utána kezdte.
Gondoltam nem ment vele akkora próbakört, hogy elkezdjen csattogni.
képesmotoron láttam asszem. Ha jól emlékszem 2 kilóért.
de tőgörgő meghalt,főtengelyt cseréltem ez ilyen ráadás meglepi volt ,hogy valami hülye amikor megpersejezte perem nélküli perselyt rakott bele
hol árulják ?:D
hát azért ezt nehéz lett volna eltitkolni, 1 km ről hallottad h valami csattog
Mi? Így cserélted el?
Gondolom nem homályosítottad fel őket a hibáról.
Amúgy láttam, már árulják az ex motorodat