egyszer régen mintha lett volna szó a hátsó műanyag féktárcsavédő kiváltásáról
milyen vastag cuccot lenne oda érdemes tenni? vagy egyáltalán van értelme? az elején sincs semmi
20as vaslemezig be tudok hajtani bármit
kopott crossgumikat nem kidobálni ám!
aminek a szélső bütykei épek és csak a közepe kopott szívesen átveszem, esetleg még sört is fizetek érte
persze azért középen is legyen valamennyi bütyök
a ténérére jó a kopott is......
Én ajánlottam már neked ezt a Kenda Trakmaster-t.
Én tavaly tavasszal vettem egy használtat 14mm-es profilmélységgel (az új is 14mm-es, a garázsban ott figyel már egy). 3500km-t tettem bele. Ebből kb 600-800km körül lehetett az aszfalt többi föld. Most 7mm-es a profil. Tehát csereérett.
Ide a nyári kemény kötött talajra ez vált be eddig legjobban. Szerintem a kicsi átmérőjű bütykök miatt. Jobban tud kapaszkodni.
Homokra biztos vannak sokkal jobbak!
Féltem, hogy sárban hamar elvérzik, de nem vészes. Most télen amit mentem vele, nem rossz a tapasztalat. Mégha volt már jobb is :-)
a 97esnek le kell dobni azt a béna fejidomot, meg a tankra matrica, visszatenni az eredeti hátsó sárvédőt aztán kész is van
túrni a "ganyét" teljesen jó
ellenben a másik pofásabb, ha van zsetonod és úriemberek közé akarsz menni akkor azt válaszd
avval csak a rendszámmal lesz gondod, mert nem olyannak kellene lennie a felfogatásnak
az hogy mennyit ér meg arra csak 2 év múlva tudok válaszolni, ha majd írod mennyit költöttél rá
én ettől drágábban vettem és nem volt ilyen jó állapotú
de beszámítottak abba 2 motort meg egy nyílpuskát
Senki nem hasonlítja autóhoz.... 97-nél nem kéne öregebb, de azt ne mond, hogy így kell kinézzen 15évesen az új ár cirka feléért ..... ráadásul semmi rendszám :
Szerinted ez közel egy értéket képviselnek ?
Az első még drágább is lenne, ha erre a szintre hoznák
Habár erősen kérdőjeles, hogy veszek többet magyartól motort.
Fészer szervizelt, kókány szarok ..... én meg nem nyúlok olyanhoz amihez nem értek 100%osan, ergo költöttem én már eleget a rejtett doktori megoldások miatt.
Na bocsi az agymenésért, de mindig ez megy, ha motort nézek
endúró külső kinézetére nem szokás költeni
főleg ha nem tudsz motorozni
tankon legyen valami vastagabb matrica aztán jólvan
a motor ár meg valahogy másképp alakul mint az autó
200 alatt nem igen van még a 25éves sem, ellenben ha veszel egyet közel annyiért el tudod adni amennyiért vetted
500 alatt én is csak akkor adnám el az enyém amikor már nagyon éheznék
Kemény az enduro piac ...
Egy rakás hulladék
Mondom megnézem már mennyi volt az új ára egy XR400R-nek '97-ben..... 880.000.-
Van 3 eladó :
1, 97es .... német papiros, össze vissza van baszva : 375.000.-
csak a külsejére rá kéne önteni 100rongyot
milyen vastag cuccot lenne oda érdemes tenni? vagy egyáltalán van értelme? az elején sincs semmi
20as vaslemezig be tudok hajtani bármit
http://motocykle.bazos.sk/inze...
Nagyon szép állapotban van. Ha a motor és futómű is jó, szerintem nem drága. Elviselném a garázsban.
http://www.motor.hu/motor_vpag...
Nem reklámozom, de nekem nagyon tetszik!
Az aranyásók még pár ezerért elviszik a képesmotoron.
Egyet minimum lehet belőle tankolni ;-)
aminek a szélső bütykei épek és csak a közepe kopott szívesen átveszem, esetleg még sört is fizetek érte
persze azért középen is legyen valamennyi bütyök
a ténérére jó a kopott is......
Én tavaly tavasszal vettem egy használtat 14mm-es profilmélységgel (az új is 14mm-es, a garázsban ott figyel már egy). 3500km-t tettem bele. Ebből kb 600-800km körül lehetett az aszfalt többi föld. Most 7mm-es a profil. Tehát csereérett.
Ide a nyári kemény kötött talajra ez vált be eddig legjobban. Szerintem a kicsi átmérőjű bütykök miatt. Jobban tud kapaszkodni.
Homokra biztos vannak sokkal jobbak!
Féltem, hogy sárban hamar elvérzik, de nem vészes. Most télen amit mentem vele, nem rossz a tapasztalat. Mégha volt már jobb is :-)
túrni a "ganyét" teljesen jó
ellenben a másik pofásabb, ha van zsetonod és úriemberek közé akarsz menni akkor azt válaszd
avval csak a rendszámmal lesz gondod, mert nem olyannak kellene lennie a felfogatásnak
az hogy mennyit ér meg arra csak 2 év múlva tudok válaszolni, ha majd írod mennyit költöttél rá
én ettől drágábban vettem és nem volt ilyen jó állapotú
de beszámítottak abba 2 motort meg egy nyílpuskát
1997 XR
ennek van pofája, magyar, stb :
2004 XR
Szerinted ez közel egy értéket képviselnek ?
Az első még drágább is lenne, ha erre a szintre hoznák
Habár erősen kérdőjeles, hogy veszek többet magyartól motort.
Fészer szervizelt, kókány szarok ..... én meg nem nyúlok olyanhoz amihez nem értek 100%osan, ergo költöttem én már eleget a rejtett doktori megoldások miatt.
Na bocsi az agymenésért, de mindig ez megy, ha motort nézek
főleg ha nem tudsz motorozni
tankon legyen valami vastagabb matrica aztán jólvan
a motor ár meg valahogy másképp alakul mint az autó
200 alatt nem igen van még a 25éves sem, ellenben ha veszel egyet közel annyiért el tudod adni amennyiért vetted
500 alatt én is csak akkor adnám el az enyém amikor már nagyon éheznék
Egy rakás hulladék
Mondom megnézem már mennyi volt az új ára egy XR400R-nek '97-ben..... 880.000.-
Van 3 eladó :
1, 97es .... német papiros, össze vissza van baszva : 375.000.-
csak a külsejére rá kéne önteni 100rongyot
Nem lesz ebből erdei motorozás .....
Van aki próbálta már a Kenda K760 trakmaistert? Mert elég jónak tűnik,bár nem olcsó mert akciósan is 18.000 ft felett van az Rmc-nél