csak túl van sztárolva
pl
isminek van egy pannonia szokott vele földutakon is mászkálni, aztán amikor alákerült egy xl600 csodálkozva vette észre hogy azon a buckán(traktor kiszántott az útra) amin pannoniával elszállt volna az xl simán átment
pedig az xl nem is olyan extrám jó rugózású
pedig az "öregek" mindig azt mondogatják hogy a pannonia milyen jó gép volt még a szántáson is simán elment
aztán ha olyan fejlesztéseken esett volna át mint pl a honda simán ott lenne most az élvonalban
Szerintem a pannonia jó, abban az időben meg pláne, persze ne hasonlítsuk hondához, ha a mai napig gyártanák, és sikerült volna az összeállás a japánokkal lehettek volna jó kis motorok :D
tajvan az kína még ha nem is teljesen.....
de ez részletkérdés
én majd spirálcellás akkut veszek az xt-be
a 8ah jobban tekeri mint a 12es natúr
nem is drága és nem érzékeny a rázkódásra
Nem Kínai hanem tajvani, egy kis fuzióval/GS YUASA/Egyébként a varta is kínai! Van velük probléma.Amiben még lehet bízni a power road/Yucell co/Ami fontos a minőség ellenőrzés! Japánoknál műszerrel oroszoknál dobtárassal!
xr nél automata deko ? nekem mind2 xr en van volt kézi deko,pedig 90es ávjáratúak tudtommal
az xl600nak van automata azt tudom,ami önindítós+berugós,azon nekem is automata volt
az első linken levő szerintem még a legelső szériás xr,ha jól látom a fekete blokk,meg 2 karbi rajta,az a tárcsafék hátul odavan szerkesztve utólag,nem gyári ,gondolom dobfékes volt csak átalakitották.
a második link meg nem az miről itt multhéten beszélt valaki,hogy nincs benne 3. sebesség?
88-tól van automata deco. Ezt nem látod, nem bovden húzza. A centrifugális erő oldja ki, ha már jár a motor. Szivató a karbin van, 3 állású. Ha nx650 karbit tettek rá, akkor bovdenes a szivató asszem.
olyanom volt már jóféle gép
ha bármi váz kütyü kell hozá, vagy lengőkar vagy elsőtelő nekem van felesleg
kóla árban adom azt hiszem még egy oldalidom is van
meg tank, 32es lánckerék, első fogaskerék meg a tököm tudja még mi
biztos hogy a szar akkuk is közre játszanak ,de amit én írtam az is igaz. mind2 lehet a hiba forrása.
yuasa akkuról nekem is jó tapasztalatom van,csajom cbr jébe is még a gyári yuasa van, 2004es a gép, de a mai napig úgy tekeri,mintha tegnap raktam volna bele újonnan
hát ezek a hamisítás dolgok mennek, ngk ból meg mindenből van már hamisított,ilyen világban élünk.
nem akarlak elkeseríteni de a yuasa már egy ideje kínai lett
nekem is volt régi yuasa az még jó volt
ettől még a bannert űberfos, haver drz-jében kb 1 évet ment most varta van benne
Szóval kavartam némi hullámot! Véleményemet arra alapoztam,hogy az ujjonan eladott motorok életének követése során derült ki ez! Amikor a gyári akku elpusztult a helyét yuasával pótolták 1x 2x stb nem volt gond! de amikor becsúszott valami más akkor tipushiba! Ha az akku télen normálisan van kezelve hosszabbodik az élete, ha nem vészesen leromlik. Személyes tapasztalat, hogy már 2db yuasa volt nálam 6éves! Normálisan működik.Szoptam -tunk rendesen bannerral! A probléma feltételezhetően az ujrahasznosított alapanyaggal van. Az aku nem képes fogadni a töltés 1részét, ezért melegedés lép fel és ....A tipus tervezésénél a h mérnökei evvel a gebasszal nem számoltak! Akkor még 1 történet a márkáról! Kamion jászakárhol megpakol cimkézetlen aksival, irány francia! Lepakol,kamionos vár, felcimkéz bannerra,felpakol , törökbálint depó! Mi meg gondolkodunk?!
pl
isminek van egy pannonia szokott vele földutakon is mászkálni, aztán amikor alákerült egy xl600 csodálkozva vette észre hogy azon a buckán(traktor kiszántott az útra) amin pannoniával elszállt volna az xl simán átment
pedig az xl nem is olyan extrám jó rugózású
pedig az "öregek" mindig azt mondogatják hogy a pannonia milyen jó gép volt még a szántáson is simán elment
aztán ha olyan fejlesztéseken esett volna át mint pl a honda simán ott lenne most az élvonalban
de ez részletkérdés
én majd spirálcellás akkut veszek az xt-be
a 8ah jobban tekeri mint a 12es natúr
nem is drága és nem érzékeny a rázkódásra
Én ezt találtam amiben rossz a 3.
az xl600nak van automata azt tudom,ami önindítós+berugós,azon nekem is automata volt
a második link meg nem az miről itt multhéten beszélt valaki,hogy nincs benne 3. sebesség?
ha bármi váz kütyü kell hozá, vagy lengőkar vagy elsőtelő nekem van felesleg
kóla árban adom
meg tank, 32es lánckerék, első fogaskerék meg a tököm tudja még mi
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Ezeket ismeri valaki? lehet róluk tudni valamit?
90esnél tuti lenn van a szivató,újabbakon nemtudom
yuasa akkuról nekem is jó tapasztalatom van,csajom cbr jébe is még a gyári yuasa van, 2004es a gép, de a mai napig úgy tekeri,mintha tegnap raktam volna bele újonnan
hát ezek a hamisítás dolgok mennek, ngk ból meg mindenből van már hamisított,ilyen világban élünk.
Érdeklődnék hogy az Xr600 asoknál egyiknél sincs automata dekompresszor? a szivató mindnél lent van a karbin? vagy csak az öregebb gépeknél?
nekem is volt régi yuasa az még jó volt
ettől még a bannert űberfos, haver drz-jében kb 1 évet ment most varta van benne
és megveszed?