Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Áhháá! Úgy könnyű. Azon van segédváz. Az LC4-en is úgy vettem le a karbit, mert akkor el lehet húzni a lészűrőházat hátrafelé.
akkor helyesbítek: az xr4 karbi könnyen kijön
felhajtom a segédvázat aztán kiveszem mint a hotdogból a virslit
Könnyen kijön?
Én mindig szenvedek vele, elég kitornázni a gumik közül.
az lesz szétszedem, csak sajna 650-es karbi van rajta lehet szerzek egy 600-ast és vissza alakítom
takarítsd ki a karbit lehet valami szmötyi van benne.... vagy nem.....
szerencsére az xr-nek tök könnyen kijön a karbi nem sokáig tart belenézni
De én nem ütlegelem az ilyet, hanem préselem.
Majd egyszer csak meglepődsz
én teletankoltam, elindultam semmi baj nem volt kb 15km után a legnagyobb sárban felpőrgött. 1 óra rugdosás beindult de pörög iszonyatosan
enyém akkor ejti lassabban amikor alig van benzin benne
kb 20-30km-el a tartalékra helyezés előtt
gondolom ezért is van a jobb gépekben ac
sziasztok
olvasom hozzászolásokat és az én xr-rem is ugyanezt műveli nemejti el a fordulatot. úgy eldobott egy kanyarban. és eggyik percről a másikra kezdte.
szerintem vidd el egy szerelőhöz.
általában értenek hozzá és nem kérnek nagy zsetonokat

de előtte szerezhetnél bele rendes gyertyát is pl denso x22epr-u9
nah janszi még jó hogy ma nem voltál velem én nem tudom mé van ennyi rendőr ... jól meghajtottak még jo hogy olyan helyen ahol lehetett sliszolni nem is tudom mit gondolt hogy meg fogok állni?
Szia
Na mi van pecás elindultál már,hogy menjünk ki a stégemre?
a karbi tekergetésnek valóban csak akkor van értelme ha a szelepek is be vannak lőve
hat akkor allits szelephezagot es ha akkor se joo akkor majd valaki talan megmondja hogyan tovabb mert en nemtudom
Mi ebben a nagy dolog Jézus meg a vízen járt még se került fel a You Tube-ra
Üdv!

Bocs, hogy idekontárkodtam, csak egy kérdésem lenne!
Van egy XT600-as gépem és néha nehezen ejti a fordulatot ill, meg megemelkedik a fordulat....
Karbi most lett kipucolva, szívócsonkokat cseréltem újra, annyi viszont van, hogy ahogy szétszedtem a karbit, a jobbosban a tűnek az egyik vége enyhén el volt görbülve, amit nagyjából megigazítottam, de már 100%-ra nem lehet úgysem!
Nem tudom ez befolyásol-e vmit.... majd cserélem, csak 13 eFt egy tű , inkább veszek egy komplett bontott karbit amiben jó a tű is!
Eddig a problémám okát csak a karburátorban gondoltam, de most egy video kommentjében olvastam egy hozzászólást:
" Ha nem ejti a fordulatot rendesen ,akkor szelep hézag lesz a gond első felvonásban "
?
Ha van ötlet, hogy mi lehet a jelenség okozója azt várom!


üdv.Laci
https://www.youtube.com/watch?...!
Iván Cervantes, az ötszörös spanyol enduro világbajnok 40 méteren át a vízen siklott... Video szuper lassításban!
Akkor a crf450 szarabb gép, mint a ktm-ek?
én is krovával ütlegeltem, csak hát azt sem egyszerű úgy verni hogy jó legyen
szerencsére nem nagyon akadt aztán úgy forgattam hogy jó legyen
de amikor visszapakoltam beszereztem egy új készletet
Sajnálom! Vigyázni kell, mert az ördög sosem alszik. Nekem is volt pár halál közeli élményem. Az én hibám, mert barom módjára közlekedtem ott, ahol nem kellett volna.
Azt nem is jó ütlegelni. Nagyon passzosan van illesztve, de ha nem tökéletesen merőleges irányból van kényszerítve, megbillenhet minimálisan és rohadtul befeszül. Én az ilyen tűgörgős perselyeket csappal szoktam kinyomni satuban úgy, hogy mögé akkora átmérőjű dugókulcs fejet teszek, amibe belefér a csapágy. De így is néha nem árt felmelegíteni.