sziasztok
olvasom hozzászolásokat és az én xr-rem is ugyanezt műveli nemejti el a fordulatot. úgy eldobott egy kanyarban. és eggyik percről a másikra kezdte.
nah janszi még jó hogy ma nem voltál velem én nem tudom mé van ennyi rendőr ... jól meghajtottak még jo hogy olyan helyen ahol lehetett sliszolni nem is tudom mit gondolt hogy meg fogok állni?
Bocs, hogy idekontárkodtam, csak egy kérdésem lenne!
Van egy XT600-as gépem és néha nehezen ejti a fordulatot ill, meg megemelkedik a fordulat....
Karbi most lett kipucolva, szívócsonkokat cseréltem újra, annyi viszont van, hogy ahogy szétszedtem a karbit, a jobbosban a tűnek az egyik vége enyhén el volt görbülve, amit nagyjából megigazítottam, de már 100%-ra nem lehet úgysem!
Nem tudom ez befolyásol-e vmit.... majd cserélem, csak 13 eFt egy tű , inkább veszek egy komplett bontott karbit amiben jó a tű is!
Eddig a problémám okát csak a karburátorban gondoltam, de most egy video kommentjében olvastam egy hozzászólást:
" Ha nem ejti a fordulatot rendesen ,akkor szelep hézag lesz a gond első felvonásban "
?
Ha van ötlet, hogy mi lehet a jelenség okozója azt várom!
én is krovával ütlegeltem, csak hát azt sem egyszerű úgy verni hogy jó legyen
szerencsére nem nagyon akadt aztán úgy forgattam hogy jó legyen
de amikor visszapakoltam beszereztem egy új készletet
Sajnálom! Vigyázni kell, mert az ördög sosem alszik. Nekem is volt pár halál közeli élményem. Az én hibám, mert barom módjára közlekedtem ott, ahol nem kellett volna.
Azt nem is jó ütlegelni. Nagyon passzosan van illesztve, de ha nem tökéletesen merőleges irányból van kényszerítve, megbillenhet minimálisan és rohadtul befeszül. Én az ilyen tűgörgős perselyeket csappal szoktam kinyomni satuban úgy, hogy mögé akkora átmérőjű dugókulcs fejet teszek, amibe belefér a csapágy. De így is néha nem árt felmelegíteni.
felhajtom a segédvázat aztán kiveszem mint a hotdogból a virslit
Én mindig szenvedek vele, elég kitornázni a gumik közül.
szerencsére az xr-nek tök könnyen kijön a karbi nem sokáig tart belenézni
kb 20-30km-el a tartalékra helyezés előtt
gondolom ezért is van a jobb gépekben ac
olvasom hozzászolásokat és az én xr-rem is ugyanezt műveli nemejti el a fordulatot. úgy eldobott egy kanyarban. és eggyik percről a másikra kezdte.
általában értenek hozzá és nem kérnek nagy zsetonokat
de előtte szerezhetnél bele rendes gyertyát is pl denso x22epr-u9
Na mi van pecás elindultál már,hogy menjünk ki a stégemre?
Bocs, hogy idekontárkodtam, csak egy kérdésem lenne!
Van egy XT600-as gépem és néha nehezen ejti a fordulatot ill, meg megemelkedik a fordulat....
Karbi most lett kipucolva, szívócsonkokat cseréltem újra, annyi viszont van, hogy ahogy szétszedtem a karbit, a jobbosban a tűnek az egyik vége enyhén el volt görbülve, amit nagyjából megigazítottam, de már 100%-ra nem lehet úgysem!
Nem tudom ez befolyásol-e vmit.... majd cserélem, csak 13 eFt egy tű
Eddig a problémám okát csak a karburátorban gondoltam, de most egy video kommentjében olvastam egy hozzászólást:
" Ha nem ejti a fordulatot rendesen ,akkor szelep hézag lesz a gond első felvonásban "
?
Ha van ötlet, hogy mi lehet a jelenség okozója azt várom!
üdv.Laci
Iván Cervantes, az ötszörös spanyol enduro világbajnok 40 méteren át a vízen siklott... Video szuper lassításban!
szerencsére nem nagyon akadt aztán úgy forgattam hogy jó legyen
de amikor visszapakoltam beszereztem egy új készletet