Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gondolom az is barátságos volt
miért nem bicikliztél? az is jobb mint gyalog
Én ma az erdőn(gyalog ) találkoztam egy sünnel de az döglött volt
igen megérkezett most töltöm le
osztálytársam volt
az szép szóval lakásra megy a sün
én egy métert sem mentem ma
nincs velük bajom de ma nem is találkoztam egyel se,pedig mentem egy szép kanyart pomáz,csobánka,pilisvörösvár aztán haza
Megkaptad?
én igen de barátságos volt
Ámen
Szeva papám
Én ma nem találkoztam egy sündisznóval se
Esetleg itt keresd ki...

http://www.manualedereparatie....
Szevasztok! Valakinek esetleg Xl 200-hoz nincs szerviz könyve,vagy valami útmutatója?
Már sehol nem találtam ezt a szervizkönyvet, hiába kerestem. Szerencsére évekkel ezelőtt, mikor letöltöttem, kiírtam cd-re. Baromi részletes könyv. Tetszeni fog. Örülök, hogy segíthetek.
Nekem is 650 domi karbi volt az első XR-emen, melegen ha meghajkurásztam, akkor utána, ha megálltam, gondolt egyet és leállt. Aztán vettem egy gyári karbit, onnantól megszűnt ez a probléma.
köszönöm megy az emil
Természetesen. Semmi akadálya. Írj egy mailt a tumaskakukaccitromailponthu címre és feltöltöm neked óriás mellékletként.
és megtutunk valahogy eggyezni, hogy elküld?
Magyar nyelvű kezelésim van + angol nyelvű szerelési (kb 500 oldal).
érdeklődnék valakinek nincs magyarnyelvű szerelési utmutato xr 600-hoz?
Ott jobbra-balra íves a gumi nem? Talán azért enged hátrafelé, mert hajlik kifelé.
A leömlő csőtől fel tud hevülni úgy az úszóház, hogy megolvadjon az úszó? Nekem a jobb felének a sarka olyan, mintha megkozmált volna kicsit. De nem lyukas. Egy szerelési videóban láttam egy hasonlót, szintén a jobb fele volt kicsit megolvadva.
az xt sem jobb
abból inkább ki szoktam venni a légszűrőházba vezető gumikat
de az xl-nél valahogy hátra lehet húzni a cuccot
Gondolom cumi kifeszegetni.
A kétkarbis xl-ből a legjobb kivenni