vannak elvetemültek :D
nemtudom hogy te linkelted a videot vagy azt már utánna találtam neten vagy arról vagy egy másik turbós xt ről,hogy a csávóka 1kerekezget vele meg kapar neki összevissza mindenhol,de ott valami 120lóerő környékéről beszélt a csávó mondta hogy kuplung meg mindent ugye át kellett alakítani,vagyhát valami másik motorét tette bele,a gyári teljesítményre méretezett az első nagy gáznál lefüstölt volna...:D
lehet nem esik szét de attól még a futóműve olyan amilyen
nem mondom hogy fos, de majdnem
egyik ismerősnek is van(oldalkocsis) de nekem nem kellene még ingyen sem, ha használni kellene
nekem is ez volt uj aksit tettem de nem a gyárit 1 év után forrni kezdett az aksi azóta sincs töltése a gépnek egyenlőre nem is foglalkozom vele .. de többet nem is veszek ilyen szar aksit
jó bizony
szombaton kimentem huligánkodni kicsit, csapattam egy jó másfél órát,el is fáradtam elég rendesen,pólómból csavarni lehetett a vizet
csimma jól üzemelt,kényelmes,menet közbe észre se veszi az ember hogy ott van,jobb mint a W2 volt
hát nemtudom, nekem se gagyi akku volt benne,hanem márkás,mégis meghalt,és ha a kínai akku a baja ezeknek a hibáknak, más márkánál mértnem vállt ki ilyen gondot?
900rr eknek 2000es éjváratik köztudott szériahibája volt a túlmelegedő és leégő fesszab,kevés volt nekik a hűtés,2000től már hűtőbordásra csinálták
cbr 1000rr 04-05 ös széria szintén típushibája a generátor meghalása, szerintem itt alulméretezték a szigetelést,túlmelegszik átég a szigetelés leég a generátor,ez szintén gyári szériahibája, garanciába cserélték is őket anno mikor előjött ez a nyűg.
szóval nem kell mind a kínaiakra kenni
peace
Nem kétlem az említett mester nagyságát ,ismerek én is átépített 20-ast ami patent.
Én a gyári pancsikról beszélek,ebben is van vape meg mifaszom de úgy meg már nem orig
Szóval mitől ennyi?
http://www.jofogas.hu/tolna/Pa...