Akkor nem ismered Botond mester munkáit Bajáról.
Anyagminőséggel gond nincs.
Felbővített csapágyfészkeket csinál, megerősíti a gyenge pontokat. Honda dugattyúk, vape gyújtás. Újra krómoztataj stb. És piszok mód megy a gép, de nem hullik szét. Olyanok gördülnek ki tőle, mintha most jött volna le a gyártósorról.
Én még ezeket nem értem ?
Isten az atyám ,hogy szeretem a hazám,a hagyományokat(magam is íjászkodom),a régi dolgok becsületét,stb.
De,hogy ezeket a szarokat heroin árban adják azt nem értem.
TLB-n kívül volt az összes pannóniám volt,némelyik hihetetlen szép állapotban de a nosztalgián kívül nem sok mindenre voltak jók.
Iszonyat szórás a minőségben,gyenge anyagok,stb.
Tudom nem leszek népszerű de a tények makacs dolgok
Dicséretes dolog a márkahűség
Belőlem ez sajnos hiányzik
Elsősorban a motorokat szeretem
Szóval ellenállások lábainak elválása a nyáklemezről szerintem nem igen írható a kínai akku javára ,
Ez a Honda fesszab megdöglik történet/hondás laci barátom szerint/meg szerintem az occó kínyai akkumulátor áldásos tipushibája! Érdekes a yuasások nem pusztulnak! Ócó aksinak generátor fesszab meg tipushiba a vége! Hajrá!
Magyar-német koprodukció. Összeállt az MZ a Pannóniával.
Nézd csak meg. TS vázban pancsi blokk. Ez az illető él-hal az öszvérekért. Biztos sokat nézte az amcsi motorok c. műsort. Vagy egyenesen Orange-megyéből származik.
Ááá ez már félig KTM. A kipufogó dob KTM, meg a matricák.
Szánalmas. Miért gondolják egyesek, hogy a Kawasaki, vagy bármelyik japán márka kevesebb, mint a KTM. Miért gondolja bárki is, hogy így menőbb a motor. Ízléstelen.
Ettől még egy rakás lószar marad ez a KLR. Sosem kellene ilyen.
Mi van ittennnnnnnn?