ez kb olyan mint a fullszintetikus olaj(mert megérdemli a gép) vagy a lánctisztító spray(mert mittudomén)
ártani nem árt, rosszabb nem lesz, csak felesleges
xr-xl-xt-drz mind megy
de ti csak töltögessétek ahová akarjátok, ettől még bármikor sörözhetünk együtt
Olajcsere a gyári kézikönyv szerint XR4-en.
Gondolom az XR6-nál sem kell másképp csinálni....
Az már más kérdés,ha csont száraz a hengerfej összerakás után.....ilyenkor jól jön ha a szelepállító kupaknál töltünk bele olajat. Ez is elkerülhető,ha eleve olajozva rakjuk össze.....a csapágyakat,csúszó felületeket mindig olajozva kell összerakni amúgy!
Ettől függetlenül sima olajcserénél mindkét variáció jó,az is ha a kupaknál tesztek bele olajat,és az is ha csak a vázba raktok....így írja a könyv is.
na megyek beállítom az úszószintet a gépen,hnap veretni kéne 1et
kissé megrendült a bizalmam motorostársaimban
ártani nem árt, rosszabb nem lesz, csak felesleges
xr-xl-xt-drz mind megy
de ti csak töltögessétek ahová akarjátok, ettől még bármikor sörözhetünk együtt
hát nem is lesz baja ha fenn öntöd azt nem mondta senki
Gondolom az XR6-nál sem kell másképp csinálni....
Az már más kérdés,ha csont száraz a hengerfej összerakás után.....ilyenkor jól jön ha a szelepállító kupaknál töltünk bele olajat. Ez is elkerülhető,ha eleve olajozva rakjuk össze.....a csapágyakat,csúszó felületeket mindig olajozva kell összerakni amúgy!
Ettől függetlenül sima olajcserénél mindkét variáció jó,az is ha a kupaknál tesztek bele olajat,és az is ha csak a vázba raktok....így írja a könyv is.
de ha odaadnám akkor nem lenne index meg duda meg mittudoménmégmi
vegyél egy robesz fesszabot párezerért aztán kösd be
Működik jól?
Mennyiért válnál meg tőle?