egyrészt azért mert akkor megmarad a gyári(volt egy ugyanolyan aljzatom az órához) másrészt meg nagyon vékonyka a vezetéke, és a hossza is határeset volt
de ne gagyit vegyél, és beszéld meg a boltossal hogy visszaviszed ha nem jó
felrakás előtt teszteld hogy a gyújtás nem zavarja-e
nekem teljesen jól működik a biciklis
annyi átalakítás van hogy a gyári jeladó helyett egy ajtónyitó érzékelőből kiszedtem a reed csövet
aztán a napi km a tankolás az összes meg az olajcsere(olajcsere után reset)
üdv.
valaki próbálkozott már olyannal hogy egy bicaj kmórát rászerkeszt a mocira?ha igen akkor működik a dolog?nekem csak a szervizek miatt lenne fontos a megtett km,de műszerfalam sajnos nincsen.amúgy a s ebességet mérheti pontosan,vagy ugrál ide oda? .
ja ezek a gumik, csak olyan legelő, rét gumik..... sárban már mennek is el, főként, mert túl sűrű a fogazás és rögtön megtapad és oldalt nincsenek azok a nagy fogak amik megfognák a motort,oldalirányban.
de tekerhetsz rá rézdrótot is, ezt a vékonyszálú sodrottat
meg egy rendes cross 19es hátul
de egy crossgépen nincs széles hátsó guma annyira, vagy tévedek?
nekem kb ilyen van(3.00) a tenere elején, hát a felnitől nem szélesebb
de ne gagyit vegyél, és beszéld meg a boltossal hogy visszaviszed ha nem jó
felrakás előtt teszteld hogy a gyújtás nem zavarja-e
annyi átalakítás van hogy a gyári jeladó helyett egy ajtónyitó érzékelőből kiszedtem a reed csövet
aztán a napi km a tankolás az összes meg az olajcsere(olajcsere után reset)
valaki próbálkozott már olyannal hogy egy bicaj kmórát rászerkeszt a mocira?ha igen akkor működik a dolog?nekem csak a szervizek miatt lenne fontos a megtett km,de műszerfalam sajnos nincsen.amúgy a s ebességet mérheti pontosan,vagy ugrál ide oda?