Látom itt senkinek se folyik le a GYÁRILAG! kitalált olaj beöntő nyíláson az olaj csak nekem meg még pár embernek ezek szerint de igazából teljesen mindegy hol töltitek be az olajat mert végülis a le eresztő csavarnál is be lehet tölteni csak oldarra kell fektetni a motort
Ha minden ok az olajszivattyuval akkor magàtol nem folyik le az olaj a blokkba,csak ha be van inditva! Ha magàtól lefolyik akkor a szeleped Nem zàr jól, vagy felakadt !
hát azért nem túl vastag az a cső ,amin lecsorog, beöntesz egy 20w50es amúgy is sűrű olajat hidegen, olyan mint a méz majdnem, kis átmérőn azért lassan folyik le, ha csak a gravitáció segít,más mint amikor az olajszivattyú nyomja, azért ott komolyabb nyomás van
mindenesetre rosszat nem tesz vele senki ha beönt 1 litert a szelepdekninél, levenni a kupakot meg egy 24es villáskulcsal 10másodperc, szval kurvára nem nagy feladat,aki emiatt siránkozik hogy húúú plussz feladat,hát ő baja mindenki úgy csinálja ahogy neki jó
2hét után végre újra megyek motorozni,jó lesz már végre,eddig nem volt időm 2hétig,meg a lábam is regenerálódott,egy kis térd zúzódás nem jött jól 2 hete
XL-nel nem folyt le ....azert is kezdtem blokkba is onteni mert en is ugy voltam vele minek + munka....de XR-nel nem probaltam mar megszokasbol blokkba is ontok meg mar nekem igy jobb is mert megnyugtat hogy blokkba is van olaj
végülis,nekem is volt olyan hogy úgy szereltem a kuplungot,hogy lefektettem a gépet a garázsba a bal oldalára,szétszettem, összeraktam paszta neki,másnapig ott pihent a földön,aztán talpra
de hogy megtekerd kívülről ,ahhoz lenn kell hogy legyen a kuplung dekni,de ha lenn van akkor meg hogy teszel bele olajat,amit szintén onnan sziv kuplung elől lennt ?:D
Szerintem sem hülyeség több helyre önteni az oilt.
Ráadásul én úgy szokok szerelni,hogy mindent olajozok mikor rakom a helyére.
Azt tudjátok,hogy a domi full szétszedése után pl. nem árt fúróval tekertetni az oil szopattyút,hogy felkapja az éltető nedűt?
elvileg le kell hogy fojjon a vázból addig a szintig még el nem éri a blokkba szükséges szintet, én azért öntöttem elsősorba a hengerfejre, mert azelött fél órával raktam rá,és full száraz volt,mivel szelepet meg mindnet cseréltem, illik megtisztítani mindent ilyenkor
ha egy hengerfejet felraksz ,akkor az általában nem csucsog az olajtól, ha csak olajat cserélsz,mg szűrőt,akkor tiszta olaj a hengerfej, én életemben 2szer cseréltem olajat xr be,1szer a régibe ,egyszer ebbe,mind2szer hengerfej felrakással egybe kötve,és akkor,1 csepp olaj se volt a hengerfejbe,és én azért öntöttem rá oda az olajat,hogy csont szárazon induljon,meg mivel az olajszűrő és a háza is üres volt,először azt nyomja teli olajjal ,aztán jut fel a hengerfejbe, nem percek kérdése,de ha 10 megy szárazon,az se túl ó,bár nem mondom hogy olyan őrült nagy baj az a pár másodperc,de akkor is, én így nyugodtabb voltam hogy leöntöttem a a száraz himbákat meg vezérmű tengelyt 1 kis oillal,ha következőleg cserélek csak simán olajat és szűrőt,valszeg nem fogom már a blokkba önteni a felét,mert akkor már alapból van ott olaj.
amióta megvan cseréltem vagy 8-10x olajat eddig semmi hiba
Ha tudtok vmit segítsetek! Köszönöm
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
mindenesetre rosszat nem tesz vele senki ha beönt 1 litert a szelepdekninél, levenni a kupakot meg egy 24es villáskulcsal 10másodperc, szval kurvára nem nagy feladat,aki emiatt siránkozik hogy húúú plussz feladat,hát ő baja
2hét után végre újra megyek motorozni,jó lesz már végre,eddig nem volt időm 2hétig,meg a lábam is regenerálódott,egy kis térd zúzódás nem jött jól 2 hete
Remélem fejreállnak vele és bent döglik mind!
Most viszont megyek bulizni csucsu buliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
áh nemsok,holnap megyek haza aztán fel lesz avatva a csizma
volt itt tegnap 1 crossos cimbi házibuliba,szemügyre vette,megvolt elégedve vele
Azt hiszik ezek a férgek mindent meg tehetnek pedig nem !
Szerintem fegyverbe Magyar azt ennyi
Mizus?
Kisé elhavaztam ma
De azért ez egy kicsit érdekes
http://barikad.hu/lopott_mento...
Ráadásul én úgy szokok szerelni,hogy mindent olajozok mikor rakom a helyére.
Azt tudjátok,hogy a domi full szétszedése után pl. nem árt fúróval tekertetni az oil szopattyút,hogy felkapja az éltető nedűt?
mikor száraz már a motor belső része?
csucsog az olajtól minden része
aztán nem percek mire teli nyomja a rendszert