Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem is ugyanez a vízhőfokom mint neked blade.
a fogyasztás meg tényleg qva jó túra tempónál (110-nél) 5,5-6.
250 km-et mentem és most kezdett az utolsó "pálcika" villogni.
és ez most majdnem csak város volt (felezővonalon 1-esben csorgás az álló 4 kerekűek között meg ilyesmi).
A végsebet nem mertem még megnézni, 200-ba be be tekingettem, de megálljt mondtam magamnak.....RESPECT a motor erejének, de a nyugodt 100-al való gurulgatás már jobban tetszik. Hiába....ez korral jár....
Nem, sajnos még mindig nem. A jövő hétben még reménykedek, aztán indítom pénzvisszakérést... Elég hülyén néz ki szegény motor az FZR tükrökkel
230-240 egyelőre az én végem, gyorsabban nem mertem még Agyban nem vagyok ráállva erre a sebességre, nem ismerem a motort sem, meg amíg 100 körüli sebességről motorféknél kéz nélkül a kormány beszitál, addig nem is erőltetem. Kap új papucsot utána kiderül, remélem megoldja a gondját.
Nagyon jó kis motor ez, 5-6ezer között 130-140, ideális
VFR-t mindenkinek!
Riogattak 7-8-9 literes fogyasztással, de ha marad ilyen vegyes használatban 5.5-6.5 liter között, akkor a seggem plafonba verem örömömben, veszek két blokkot, és életem végéig kihúzom ezzel a motorral... meg egy PCII-vel

VTR sajnos (?) ilyen, V2 torkos jószág, cserébe k.rva jó hangja van Aztért egy SP2-t elfogadnék még a viffer mellé...
Nem lehet, hogy féktárcsáid nem megfelelőek?
Tele van a víz, de mondjuk tömődve lehet, vagy pl a hőgomba nem működik... hát nemtom, majd hallgatózok
jólvan akkor no para.. nekem oylan kevésnek tünt a 75-80 és nem is nagyon cibáltam olyankor.. 240 a vége a drágának? azt még nem mertem megnézni mert az első keréknél vmi nem stimmol.. majd kérnék is egy kis fényképes segitséget tőletek jövőhéten... mikor fékezek egy erőteljeset akkor nagyon rángat a kormány az első kerék úyg néz ki vmiért nem egyenlő távolságban van a két villaszártól


hm az 5,5 litér... az nagggyon jó fogyasztás... VTR em lenyelte a 8-9 et és ugyanig 110 LE volt
jaj bocs elirtam :D neked akart lenni.. vmék nap irtad hogy még nem jött meg mindig
27-28 fokban mentem, városi tötymörgésnél pillanatok alatt 95-98 fokon volt a víz, de városon kívül akárhogy is hajtom, 80 fölé nem megy. Általában 76-78 fok volt. Ez igaz 80-100ra ugyanúgy, mint 200-240re.
Viszont a fogyasztásommal elégedett vagyok, 252km-re 14 liter ment rá
Neked tükör? Nem emlékszem rá, hogy mondtad volna.
Holnap egész majd' egész nap leszek. Ha online vagyok, írj nyugodtan
nekem 80 fok fölé nem nagyon akar menni.. 90 fok mikor hajtom mint a veszett .. nektek mennyi szokott lenni átlag? amúgy neked nem leeht azért melegedik túl mert a bal hűtőd nem emgy? ugyanis ha nincs meg a megfelelő hűtővizszint nem folyik áta jobb hűtőből a balba.. nekem is volt igy akkor állandóan 110 115 körül mozgott...
fireblade nekem megjött már a tükör? múltkor láttalak fent csak nem votl időm.. de vmikor madj tényleg jóvolna megejteni ezt a beszélgetést :D
én feltettem középsztenderre aztán 1 es.. igy lefújtam ilyen virágos spriccelősbe töltött brigéciollal.. 15 perc szünet.. majd megint 1 es.. és angynyomásuval le az egész.. a képek mutatják hogy sikerült.. a lánc pont ott van ahol rozsdás kicsit de amúgy gyönyörű lett.. meg a képen már le van fújva láncsprayyal is.. brigéciol meg mot van tecskóba 1000 ről 500 ra leakciózva
Esetleg úgy tudsz rajta nagyobbat hűteni, ha felszerelsz egy plusz ventilátort a hűtőre. (csak vízálló legyen)
köszi..bár sejtettem valahonnan hogy a ventilátor bekapcsol... csak olyan fura, hogy a hűtőcső pl lent a kipufogóhoz nagyon közel van, és városban volt már 236 F is, szóval csak azért kérdeztem, mert szerintem az kicsit meleg...
jóvan beszerzek egy lehelt
Citromsárga sz.rt nem ér, vegyél literes narancssárgát, az az igazi.
Virágspricnit javasolták előttem is, az jó ötlet, csapágyra vigyázz. Forró vízzel mosd le. (vizes felületen ne brigéciolozz, mert nem fog mosni.)
Brigéciol D-3 és Brigéciol 2000.
1.melyiket a kettő közül?
2. hol kapok ilyet?
Nekem pont az olajosabb részekre kell.(mivel túl sok hagyományos "fekete" lánc-sprét nyomtam a láncra)
Én is használtam, de az olajosabb részekkel nem nagyon boldogul.
Viszont a bogarak egyszerüen lecsusznak tőle.
Mosásra a tippem:
1.Brigéciol virág spricnibe betölt az olajos koszosabb részekre
2.OMV kút kézi mosója
3. Áttörőlgetés
Mind ez 500Ft és kb 30 percet vesz igénybe
A képen amit beraktam, ott már 1700km óta nem volt lecsutakolva gép.
A motorrevű k.b. 2 hónapja tesztelte ezeket a vegyszereket.
Ha érdekel és ráérsz pénteken tudok pontos hónapot mondani.
köszi sherif!elkezdek nyomozni hogy Pesten kapható-e ez a csoda szer!
Itt van még S100
Motorrevü szerint az egyik legjobb az "S100" nevezetű vegyszer.
Én ezt tudnám ajánlani, de vigyáz vele nehogy megmarja a festéket.
Itt megtalálod, de ez csak egy példa.
Szeretném tisztára nyalni a lengővillát és a hátsó agyat, mert a lánc-spré miatt csupa gedva lett az egész.
milyen terméket ajánlotok?
néztem kozmax gépét a fotón és gyönyörű tiszta a az egész lengővilla....
(a legelején az egész láncot befújtam nem csak részeket)
szerelj a hátadra is hűtőt!
Attól, hogy te töményebbre kevered a fagyállót nem fog több hőt felvenni . A fagyállót sem azért hígítják mert úgy olcsóbb hanem mert nem mindegy az állaga (meg eszi a gumit). Én glikolt használok (Audikba is ezt használják ). A nekem is bekapcsol a ventilátor (ez a dolga). K.b.103C-nál kapcsol.