Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Milyen cross masinád van a fészerben?
Egyenlőre csak az elsőket tudom cserélni mivel egy kicsit túl vállaltam magam anyagilag.

Íme az eredménye.
Üdv.!
Amennyiben hosszabb távra tervezel vele vegyél bele gyárit,az még jobb mint a sima nissin!
Igaz drágább anno 32-be volt egy első-hátsó szett,én is a Real-ban vettem.
És hát akkor a kérdés.
Tud valaki olcsón NISSIN fákbetétet?
Vagy esetleg próbáljam meg a Gold Fren márkát?
A Reálmotornál még ezt ajánlották bele. (persze a lányabbik fajtát)
Addig rendben is volt a dolog, hogy NISSIN betéteket tett a fékekbe de a 4 db betétből csak 3 volt egyforma típusú a 4. valami teljesen más típus számmal ment.
De még a kopó felület is máshogy nézett ki rajta.

Nem is durván látszok, hogy melyik a kakukk tojás.
Még eszik! Ne zavard!
Megtaláltam a fékrendszerem hibáját.
Az ilyen kontár munkát végző emberekre csak azt tudom mondni, hogy egy F.A.S.Z.
Már elnézést a kifejezésért.
Most kajálok de jövök és mindenről beszámolok.
Köszönöm előre is mindenkitől..
Köxi xépen:)
Isten éltessen.
Ha tehetem iszok is az egészségedre.
Gyönyörü turta. Ügyes a "zaxxony"!
Nagyon sajnálom ami történt.
Ha tudok én is segítek.
Isten éltessen sokáig!Drakulálok!
A torta meg mindent visz!
Ma Krisztusi korba léptem és ilyen tortát kaptam a zaxxonytól:
Tényleg nagyon szép a motorod, sajnálom, ami veled történt, remélem mielőbb sikerül talpra állnod. Ha Én is hallok vmit akkor szólok mindenképpen.
Bocsi lehet, hogy én vagyok gyenge elmélyü, de akkor most helyes az infóm vagy nem?
Kösz az infokat, ha valami mozgás van rá akkor kereslek. Szép a vas
Igen , sajna tapasztalom asaját bőrömön..
Nem tudom mennyire segít az én dolgomon, de leírom a mocim kb.
Tudom , hogy ez nem a hírdetési oldal...
2003-as , bordó ( piros ), 21 100 km , hite lés törésmentes , törzskönyv , 2.tulajdonosműszaki 2011.05.13-ig elől új Pilot Road 2, Hátul Pilot Power ( még kb 1500-2000 km bír) lánc is kb3-5000 km bír még ( még lehet állítani rajata)
Esetleg Nonfangó csomagtartó rendszerrel és 3 db túradobozzal is. ( nem barkácsolt, direkt XX-hez való csomagtartó rendszer)
Irányár: 1 390 000 Ft
Dobozokkal tartóval 1 550 000Ft
Erről beszéltem
Egész pontosan a befecskendezési időt állítja, 250 fordulatonként, minden gázállásonként. 10...20...30...................100% gázálláshoz.
Sajnálom a veled történteket. Az eladás nagyon nehézkes, mostanság. Gyakorlatilag mélyen ár alatt adható el bármi is.
Olcsóbbra szeretnéd cserélni, +kp, ez még jobban nehezíti a kérdést.
Nem könnyű de meg kell próbálni, túl élni ezt a helyzetet.
Ha esetleg mégis valaki keresne ilyen, motort, akkor keresni foglak, valahogy. Meg aztán nem ártana, egy kicsit többet tudni a vasról.
És abban még nincs benne a beállítás!
Anyagi okok miatt ( munkanélküli lettem) el szeretném elcserélni a mostani motorom olcsóbb és esetleg kisseb motorra.... és mivel jó lenne Hondánál maradni....
Nem tudom mennyiben tudsz segíteni ebben....? Te azért ..gondolom jobban forogsz "motoros " körökben mint én itthon egy kisvárosban....
Azt az infot kaptam, hogy a hátsó fék használata esetén csak a bal első fék fog azonnal és egy nyomás szabályozó szeleppel késleltetve fog a jobb eleje is fékezni.
Egy szóval a két fék nem egyszerre kezdi a fékezést.
Akkor ez hülyeség?


Repsol Moto Sintetico 4T 10W-40-re esett a választás.
Már folyik is a vére.

Köszönöm a segítséget mindenkinek.
Egy kicsit sok nekem a 100, és ráadásul a "szerelmem" hidegen sem csinál semmi hülyeséget. persze nem lenne rossz ha 1 literrel kevesebbet enne (főleg hogy nyárra mondják a 340-350 es benzinárakat). Egy Renaultos barátom mesélte, hogy ő vmilyen klubtag és ott van 1 gyerek aki a sebességtartó automatikát otthon forrasztatja össze, így megvan 5000 Ft-ból. És faszán működik, mert már van 100 renaultba szerelték ezt a kütyüt. De ah gyárit akarsz akkor felárral 100-200 ezer. Jó lenne erről is többet megtudni, hátha vki nálunk is össze bírná rakni. (nem a zsidó bukott ki belőlem csak 3 éve csökken a fizetésem )