Üdv.!
Amennyiben hosszabb távra tervezel vele vegyél bele gyárit,az még jobb mint a sima nissin!
Igaz drágább anno 32-be volt egy első-hátsó szett,én is a Real-ban vettem.
És hát akkor a kérdés.
Tud valaki olcsón NISSIN fákbetétet?
Vagy esetleg próbáljam meg a Gold Fren márkát?
A Reálmotornál még ezt ajánlották bele. (persze a lányabbik fajtát)
Addig rendben is volt a dolog, hogy NISSIN betéteket tett a fékekbe de a 4 db betétből csak 3 volt egyforma típusú a 4. valami teljesen más típus számmal ment.
De még a kopó felület is máshogy nézett ki rajta.
Nem is durván látszok, hogy melyik a kakukk tojás.
Megtaláltam a fékrendszerem hibáját.
Az ilyen kontár munkát végző emberekre csak azt tudom mondni, hogy egy F.A.S.Z.
Már elnézést a kifejezésért.
Most kajálok de jövök és mindenről beszámolok.
Igen , sajna tapasztalom asaját bőrömön..
Nem tudom mennyire segít az én dolgomon, de leírom a mocim kb.
Tudom , hogy ez nem a hírdetési oldal...
2003-as , bordó ( piros ), 21 100 km , hite lés törésmentes , törzskönyv , 2.tulajdonosműszaki 2011.05.13-ig elől új Pilot Road 2, Hátul Pilot Power ( még kb 1500-2000 km bír) lánc is kb3-5000 km bír még ( még lehet állítani rajata)
Esetleg Nonfangó csomagtartó rendszerrel és 3 db túradobozzal is. ( nem barkácsolt, direkt XX-hez való csomagtartó rendszer)
Irányár: 1 390 000 Ft
Dobozokkal tartóval 1 550 000Ft
Sajnálom a veled történteket. Az eladás nagyon nehézkes, mostanság. Gyakorlatilag mélyen ár alatt adható el bármi is.
Olcsóbbra szeretnéd cserélni, +kp, ez még jobban nehezíti a kérdést.
Nem könnyű de meg kell próbálni, túl élni ezt a helyzetet.
Ha esetleg mégis valaki keresne ilyen, motort, akkor keresni foglak, valahogy. Meg aztán nem ártana, egy kicsit többet tudni a vasról.
Anyagi okok miatt ( munkanélküli lettem) el szeretném elcserélni a mostani motorom olcsóbb és esetleg kisseb motorra.... és mivel jó lenne Hondánál maradni....
Nem tudom mennyiben tudsz segíteni ebben....? Te azért ..gondolom jobban forogsz "motoros " körökben mint én itthon egy kisvárosban....
Azt az infot kaptam, hogy a hátsó fék használata esetén csak a bal első fék fog azonnal és egy nyomás szabályozó szeleppel késleltetve fog a jobb eleje is fékezni.
Egy szóval a két fék nem egyszerre kezdi a fékezést.
Akkor ez hülyeség?
Repsol Moto Sintetico 4T 10W-40-re esett a választás.
Már folyik is a vére.
Egy kicsit sok nekem a 100, és ráadásul a "szerelmem" hidegen sem csinál semmi hülyeséget. persze nem lenne rossz ha 1 literrel kevesebbet enne (főleg hogy nyárra mondják a 340-350 es benzinárakat). Egy Renaultos barátom mesélte, hogy ő vmilyen klubtag és ott van 1 gyerek aki a sebességtartó automatikát otthon forrasztatja össze, így megvan 5000 Ft-ból. És faszán működik, mert már van 100 renaultba szerelték ezt a kütyüt. De ah gyárit akarsz akkor felárral 100-200 ezer. Jó lenne erről is többet megtudni, hátha vki nálunk is össze bírná rakni. (nem a zsidó bukott ki belőlem csak 3 éve csökken a fizetésem )
Íme az eredménye.
Amennyiben hosszabb távra tervezel vele vegyél bele gyárit,az még jobb mint a sima nissin!
Igaz drágább anno 32-be volt egy első-hátsó szett,én is a Real-ban vettem.
Tud valaki olcsón NISSIN fákbetétet?
Vagy esetleg próbáljam meg a Gold Fren márkát?
A Reálmotornál még ezt ajánlották bele. (persze a lányabbik fajtát)
De még a kopó felület is máshogy nézett ki rajta.
Nem is durván látszok, hogy melyik a kakukk tojás.
Az ilyen kontár munkát végző emberekre csak azt tudom mondni, hogy egy F.A.S.Z.
Már elnézést a kifejezésért.
Most kajálok de jövök és mindenről beszámolok.
Ha tehetem iszok is az egészségedre.
Gyönyörü turta. Ügyes a "zaxxony"!
Ha tudok én is segítek.
A torta meg mindent visz!
Nem tudom mennyire segít az én dolgomon, de leírom a mocim kb.
Tudom , hogy ez nem a hírdetési oldal...
2003-as , bordó ( piros ), 21 100 km , hite lés törésmentes , törzskönyv , 2.tulajdonosműszaki 2011.05.13-ig elől új Pilot Road 2, Hátul Pilot Power ( még kb 1500-2000 km bír) lánc is kb3-5000 km bír még ( még lehet állítani rajata)
Esetleg Nonfangó csomagtartó rendszerrel és 3 db túradobozzal is. ( nem barkácsolt, direkt XX-hez való csomagtartó rendszer)
Irányár: 1 390 000 Ft
Dobozokkal tartóval 1 550 000Ft
Olcsóbbra szeretnéd cserélni, +kp, ez még jobban nehezíti a kérdést.
Nem könnyű de meg kell próbálni, túl élni ezt a helyzetet.
Ha esetleg mégis valaki keresne ilyen, motort, akkor keresni foglak, valahogy. Meg aztán nem ártana, egy kicsit többet tudni a vasról.
Nem tudom mennyiben tudsz segíteni ebben....? Te azért ..gondolom jobban forogsz "motoros " körökben mint én itthon egy kisvárosban....
Egy szóval a két fék nem egyszerre kezdi a fékezést.
Akkor ez hülyeség?
Repsol Moto Sintetico 4T 10W-40-re esett a választás.
Már folyik is a vére.
Köszönöm a segítséget mindenkinek.