A műszakin már túl vagyok, azzal nem szokott nekem problémám lenni . Csak most bele lett ültetve a bogár a fülembe, hogy mi van akkor ha nem is olyan gáz a tárcsa és a KPN-nél csak benéztek vmit. Magyarul hirtelen felindulásból nem lenne jó kidobni az ablakon 50 rongyot. De a biztonságból sem karok engedni, nem akarok kockáztatni.
Szerintem, ha 298mm átmérőjű, és Hondáról vették le, akkor tuti jó. De ha csak műszakira kell, akkor van nálam egy 2000km-t se futott első tárcsa (gyári marás is benne van még), ha tudsz szerezni még egyet, akkor műszakira jó vagy.
Csak összeszedem a gondolataimat, tehát.... a mérését azért is kérdezem, mert 1 ismerősöm ismerőse Belgiumban vmi qva nagy motorbontóban melózik és jön haza vmikor a jövő7en. Van náluk első tárcsa pont 1 pár, de.....honnan tudom, hogy amit hoz az jó?(mint seggfej laikus) magyarul nem az ablakon keresztül dobok ki pénzt.
Attól hogy KPM-es vizsgaállomás még dolgozhatnak ott is "cukrászok",és hidd el dolgoznak is!
Meg kell mérni az mindent elárul,vagy jó vagy nem.
Nem hiszem hogy ők méregették,azt meg pláne nem hogy kikeresték a gyári adatokat róla...
Gondolom nem mondanak hülyeséget, még is csak 1 KPM-es vizsgaállomás. Meg is kérdezték tőlem nem-e üt a fék amikor fékezek, de nekem nem tűnt fel, hogy annyira gáz lenne.
Biztos hogy tré,vagy csak azt mondták?
Meg kellene mérni!
Mondjuk bontottban se olcsó,olyan 30-40e biztos,ha jól emlékszem hirdetnek is a "fék" rovatban,az apróhirdetések között!
Srácok segítsetek!
Ma voltam műszakin ahol kiderült, hogy a két első féktárcsám tré állapotban vannak. Bementem a Honda szalonba ahol azt mondták, hogy 240 a 2 tárcsa.........
Vmi megoldás?
Nem az, hogy nem gyári az idomszett, de nem is rá való, hanem egy 4 évvel későbbi vfr-é. Szerintem (szubjektív) elég hülyén néz ki rajta... meg az a lámpa... Blokkilag valszeg jó, de ha azt megveszed, az életben nem adod el. Nem lesz aki megvegye.
Azért megkérdezném az embert, hogy miért nem volt képes szerezni rá 750es idomokat.
Sziasztok!
Nincs VFR750 fórum ezért ide írok. Motorvásárlás előtt állok, és ezeket néztem ki:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr_750f-3686628
htt
p://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr_750_f-3248001
http://www
.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr_rc36-3533507
http://www.hasznal
tauto.hu/motor/honda/honda_vfr_750_f-3582440
Ha valaki tud valamit ezeknek a motoroknak az előéletéről, az írja meg legyen szíves! Az utolsóról vélemény? Merjem megvenni így, hogy nem gyári az idomszett rajta?
ebben van igazság
Amúgy meg fogsz egy tolómérőt és megméred!
http://bolthely.hu/szerszamker...
Meg kell mérni az mindent elárul,vagy jó vagy nem.
Nem hiszem hogy ők méregették,azt meg pláne nem hogy kikeresték a gyári adatokat róla...
Meg kellene mérni!
Mondjuk bontottban se olcsó,olyan 30-40e biztos,ha jól emlékszem hirdetnek is a "fék" rovatban,az apróhirdetések között!
Ma voltam műszakin ahol kiderült, hogy a két első féktárcsám tré állapotban vannak. Bementem a Honda szalonba ahol azt mondták, hogy 240 a 2 tárcsa.........
Vmi megoldás?
Azért megkérdezném az embert, hogy miért nem volt képes szerezni rá 750es idomokat.
Nincs VFR750 fórum ezért ide írok. Motorvásárlás előtt állok, és ezeket néztem ki:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr_750f-3686628
htt
p://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr_750_f-3248001
http://www
.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr_rc36-3533507
http://www.hasznal
tauto.hu/motor/honda/honda_vfr_750_f-3582440
Ha valaki tud valamit ezeknek a motoroknak az előéletéről, az írja meg legyen szíves! Az utolsóról vélemény? Merjem megvenni így, hogy nem gyári az idomszett rajta?
Természetessen velem kezdődik az egész.