Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És nem vagyok gumifüstöltető típus, ő az én szerelmem, gyermekkori álmom és nem utolsó sorban én vettem nem apu vagy anyu.....szóval nincsen kínozva
Állítólag gyorsabban kopik a 3 és a 4 mint a 2.....állítólag
A tartóssága sem kérdőjeles. Borítékolom hogy min. 15 ezret elmegy ha nem vagy gumifüstöltető típus. Nálam most a PR4 vizsgázik.
És aki gumivásárlás előtt van az mindenféleképpen agyaljon, hogy Michelin Pilot Road 2-őn mert egy álom ez a gumi. Már csak a tartósság ami kérdőjeles.....
Tudom ezt a poént elsütöttem 70 000-nél is de még kb 50 km és meg van a 80 000.....szóval már nem bejáratós az öreglány
A mai napról egy kis szösszenet
1 napig de az qva hosszú volt
Esküvőt hány napig pihented ki?
Köszi az üdvözlést,de amíg a kisbanditom nem megy el addig nem helyeztetem forgalomba :(
már alig várom.
Egyébként képet nem sikerült felraknom,van valami méretkorlát?
Üdv a klubban Haver!
Grat! Fotó?
Köszi az infót,tegnap meg is vettem:) még nem volt időm szétkapni,a szabadonfutót mondta az egyik cimborám is,a fesszabályzóra meg
rakok + hűtőbordát,ha elfér.
az összes rc36-ban zakatol a kuplung, ez így van jól.
meg lehet csinálni valami hézagolóval de nem tart sokáig, nem érdemes foglalkozni vele.
inkább az önindító szabadonfutója legyen rendbe mert azok szoktak szétmenni a 750-be, na meg persze a fesz.szabályzó.
Behúzott kuplunggal csendben van.
A "darálás" az majdnem minden motornál hallható, de ha behúzod a kuplungot, akkor kussnak kell lennie. A zakatolás, ha kuplungról beszélünk az lehet, hogy kinyomócsapágy hangja, nem?
Köszönöm a válaszokat,igazából nem olyan hangos,csak azért kérdeztem hátha egy tipushiba,mint pl.a huskimnál,csak ott fordítva van,ha behúzom a kuplungot akkor serceg (Te610 1995) egyébként azért rc36 mert elég kedvező áron van,és közel hozzám.Mégegyszer köszi az infót.
Nyilván van némi hangja, de a kuplung behúzására el kell halkuljon. Az ütemes zakatolás azért nekem kicsit erős. Már ha ugyan azt értjük alatta. Ha lehet egy tanácsom: Inkább az RC36-II legyen a céltárgy, mert az I-hez sokkal kevesebb bontott cucc van ha kell valami. A dobozolása is nehezebben megoldható. Új alkatrészt nyilván mindkettőhöz lehet szerezni, csak a II-höz könnyebben és több helyről. Árban meg már nincs köztük sok különbség. Persze ha az I. a szerelem tárgya, akkor nincs mit tenni...
Eddig még nem hallottam olyan VFR-t aminek alapjáraton ne lenne valamennyi "hangja".
Többiek is meg fognak ebben szerintem erösíteni.
Üdv urak!

Lehet nem a megfelelő oldalra írok,de azért remélem tud valaki segíteni.Motort szeretnék venni,megnéztem egy 91-es vfr-t,egy problémám van a motorral,hogy alpjáraton kiengedett kuplunggal ütemes zakatolás hallatszik a blokkból,természetes ennél a tipusnál,vagy kuplungcserére enged következtetni?
Esküvőre megyünk nagyon csúnyán elhajolni, de nagyon köszönöm a meghívást!
Szombaton megyünk 577-re kanyarogni, nincs kedved csatlakozni?
Remélem sikerrel jársz

Dánke!
Keresd Jelcsát,neki vannak 36 hoz alkatrészei.