Néztem megvételre olyan motort,amin ilyen van/katyusa/.
Nekem gyenge a hangja,mondjuk én a hangosabbakat szeretem,de akkor is inkább az esztétikája jó,nem a hangja.
valaki tud nyilatkozni a vfr sportkipufogójáról (leser 4 ágú),
milyen lett tőle a hangja, eseleg fogyasztásban teljesítményben lett-e valami változás. Ha tudna valaki a hangjáról videót feltölteni nagyon megköszönném!
95kg vagyok, alattam túratempóban 6,5 liter körül eszik, általában 140-150 között szoktam menni én is, mindenképpen a plusz szelepkapcsolás alatt, mert felette érezhetően megnő az étvágya.
Egyébként tényleg ennyire jó cucc a PC? Nagyon gondolkodom rajta tavasszal, de akkor már az autotune variáns PCV-t választanám.
Az csukló függő, hogy mennyit fogyaszt a V-tec. Én kb 300 km megyek el egy tank benzinnel. Vagyis az olyan 6 liter körüli a fogyasztás. Ez olyan túra tempó 130-150 közt kényelmesen.
Egyébként nyilván én sem emiatt vettem a VFR-t, de 230-nál még nem mentem vele többet. Mi amúgy gyári áttétellel a valós vége a VTEC-nek?
Youtube-n annó találtam óra szerinti 275-ről is videót.
Eredmény:
-rugalmas gázreakciók
-teljesítmény növekedés (pár %)
-fogyasztás csökkenés (bizonyos esetekben.
Hazai forgalmazó:
itt
Röviden ennyi, de oldalakat lehetne írni róla.
Nekem gyenge a hangja,mondjuk én a hangosabbakat szeretem,de akkor is inkább az esztétikája jó,nem a hangja.
milyen lett tőle a hangja, eseleg fogyasztásban teljesítményben lett-e valami változás. Ha tudna valaki a hangjáról videót feltölteni nagyon megköszönném!
Fi-vel ugyanez 375 volt..
http://youtu.be/WQRhp47QN0Y
Egyébként tényleg ennyire jó cucc a PC? Nagyon gondolkodom rajta tavasszal, de akkor már az autotune variáns PCV-t választanám.
Természetesen óra szerint
Youtube-n annó találtam óra szerinti 275-ről is videót.