Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nincs mit igazán.
csak arra vigyázz h nehogy kevés olajat kapjon :D
Ezer köszönet a segitséget:) Vettem castrol power racing olajat. Állitottam csavaron és már csak annyira pöfékel mint amennyire kell egy 2-nek. Magas fordulaton is kilátok a tükörben:) Ezer köszi a választ:)
Szerintem nagyon kár lenne kikötni a különolajzást. Inkább állítsd be, 1:45 - 1:55 nek kellene lenni az olaj-benzin aránynak.
A 2é ágazó bowden 1ik ága az olajpumpához vezet és 1 félkör alakú dolgot mozgat. A félkör alakú izé fölött a bowdenen van 1 feszítő csavar azon kellene lazítanod hogy kevésbé húzza a bowden a félkör alakú izét. Próbálgasd és előbb utóbb rátalálsz a helyes beállításra.
Én olajból a szintetikus repsol-t, castrol-t, vagy motul-t ajánlom. Nekem ezek jöttek be.
1-ik ág a karbit rángatja, másik pedig az olajpumpát szabályozza.
csá mindenkinek van egy ns-1 em csak nincs oldal és fejidomom pls valaki irjon az msn em re ha eladná v tud eladót belaa_12@hotmail.com kösz császtok
A kettéágazó gázbowden egyik része ugya a karbiba megy, de amásik a blokkba, az mit vezérel?
Ha csak pár deci volt benne, akkor tökmind1, attól ez nem lenne... esetleg arra tudok gondolni, hogy a felújítás után vmi esetleg lehetett a blokkal pl gyűrű vagy vmi, sztem nem ártana, ha megnézetnéd. Ja repsol max 4ezerből megvan!
mikor elhoztam akkor volt benne még pár deci vmilyen olaj, előző tulaj, aztán másnap töltöttem hozzá omw-t. lehet h akkor ez is baj volt. Veszek repsol olajat most már én is. Ráadásul ahogy nézem még olcsóbb is mint az omw-s 4700ft-os olaj:S
Annyira nyomja a füstöt? Akkor nem tudom, hogy mi lehet... nem kevertél különböző fajta olajat esetleg vagy vmi ilyesmi?
Ha hiszed ha nem, akkor sem látok hátra a tükörbe mert okádja a füstöt, és mellé az olajat az indexre, de nem hajtóműolaj.
Hát nekem egyáltalán nem füstöl, úgyhogy nem értem, hogy tud neked még a semminél is kevésbé füstölni a shell meg mi az hogy jobb az illata, ez nem kölni Hát a hondánál meg nem értem, hogy miért a shellt adják, ha a honda gyári olaja a repsol, itt a hondánál az összes cucc repsol.... sztem az egyik legjobb olaj és még nem is drága!
Eszembe jutott mégvmi. 2 felé megy a gáz dowden, egy a blokkba egy pedig a karbiba. Szóval amelyik a blokkba megy az mit vezérel? Kaptam egy tippet, h talán az olaj mennyiséget, akkor viszont azal tudnám állítani a keverési arányt?
Én a Shell nek a verseny 2 T olaját használom most az jó volt nagyon! nem is füstül annyira meg jobb az illata is mint a Repsolnak! A Hondánál adták rossz nem lehet egyébként az ns-1em eladó! nyáron lett felújítva azóta kb 3500 km-ert ment! Garázsban alvó nagyobbra váltás miatt eladó! 80-as utazó és nagyon megbízható gép 220 e jó magyar forint az ára kérésre képet csinálok!
Végülis most ahogy írod belegondoltam,a 600-700km az jó! Rendben lesz ez, ha meg ugye eleve nemrég lett felújítva minden, akkor nyílván a blokk rendben van. Én repsol 2t competiciont használok, sztem próbáld ki ezt! A különolajzás kiiktatás az jó ötlet sztem is, nézd meg mi lesz úgy. Majd jelentkezz! Jó gurulást!
Különolajzás van, omw bixxtol 2t verseny olaj van benne, de ezek után nem fogok ilyet venni:S km-be nekem 600-700km körül megy el. lehet h egy tank benzin erejéig kiiktatom a külöbolajzást és meglesem úgy, mert a blokk fél éve lett generálozva, dugó, gyűrű, szimering, stb. Köszi a segítséget:)
Hello! Ezt sajnos passzolom...
Hello!
Letudná nekem írni valaki az nsr75 dugó méretét?
Ja amúgy ha kigyullad, akkor természetesen nem üres a tartály, van még benne, de nem sok, sztem akkor már nem érdemes kockáztatni!
Szia! Jól tetted, hogy leállítottad, nem nagyon szabad vele menni, mert még besül a dugód, erre figyelned kell, hogy legyen mindig olaj benne rendesen és nem is akármilyen! Hát ha 22l benzinhez 1l olaj elmegy, az nem túl jó, nekem 800km-t is megy teli olajjal... változtatni nem nagyon lehet, ha különolajzást használsz, de nem is kell...ha nagyon füstöl, akkor ott már a blokkal lehet vmi! Gyakorlatilag füst nélkül kell mennie, ha már üzemmeleg a gép. Én ennyit tudok mondani. Üdv: Andris
Segitséég:D Vicces helyzetbe kerültem, mázlim h csak az utolsó 1km-be (70 után) kellett csak tolnom haza a motort, ugyanis kigyulladt a piros olaj jelző lámpám, nemrég óta van a motorom és nem tudom, h ha kigyullad a piros lámpa akkor utána szabad még menni vele pár km-t vagy akkor már totál üres a tartáj? És még azt kérdezném, h nem-e lehet állitani a keverés mennyiségét, mert nagyon füstöl és megiszik 1l olajat 18-22l benzinnel. :S
Hát én még nem kaptam szét, de majd vmikor az is meglesz Hát persze ha vmit meg szeretnél lesni, akkor abban tudok segíteni, amúgy nem nagyon
Szia földi!

Valamikor szívesen megnézném a gépedet! Az enyém most szét van szedve és próbálom helyrehozni amit az előző tulajdonosok elbarmoltak. Jól jönne, ha meg tudnák nézni egy normális állapotút.
Most nézem csak, hogy ChRisns1 mester is miskolci Én is
Igen , az összes NS1 berúgós, de sztem teljesen mind1, amikor elindulsz berúgod és utána meg megy...az önindító kényelmi dolog csak sztem