Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A jóöreg ns1-et semmi pénzér ne cseréljétek le innyektoros sr-re mert kurva nagy csalódás fog érni benneteket...
...mint ahogy engem is
30 reálisnak hangzik
Szia!

Én a nyáron furattam fe és dugóztattam meg az enyémet ami eredetileg 75 cm3-es volt.
A fúrásért 18.000.- Ft fizettem plusz a dugó a gyűrűkkel, csapszeggel... Ha jól emlékszem olyan 30.000.- Ft volt. Azért nem tudok pontos összeget mondani, mert kellet még vennem új hajtókart, tűgőrgőket és egy teljes tömítés szettet ami mindent tartalmaz ami a blokkhoz kell. De kb. 30.000.- Ft -ból szerintem kijön. A szerelő azt mondta, hogy az 50 cm3 olcsóbb lenne. Meg attól is függ, hogy milyen minőségű dugót vásárolsz.

Jó szerelést!
Üdvözlet!
Szakmai tanácsot szeretnék kérni. A szerkezetem beindult, még köhög, de jár....
Első kérdés: temp led...ennek akkor kéne virítani, ha felmegy a hőfok?...a hengerfej tetejéről tört le valami csatiról a kábel, ha testre rakom, világít...mi az a hőfok, amikor világítania kéne?
Második kérdés: mutatós vízhőfok mérő...na ezt hova? van a hűtőben valami gomba?(nekem nincs).
Van egy nagybb kb 2x akkora hűtőm, pont elfér, gondoltam felrakom azt, de abba akkor kéne gombát raknom?
Három: nincs valakinek egy gyujrátskapcsolója? :D
Köszönet előre is...
kössz a semmit fiúk!:S
Köszönöm! Minden nagy segítség.
A szitu az, hogy még nem indul a szerkezet. Ma megy rá kipuff, és a gyujtáskapcsoló is tré volt, ugyhogy azt át kellett kötnöm, amivel még talán kicsit gondban vagyok.Ha valakinek van rá megfejtése szinek szerint, és le is írná....még sört is vinnék neki:D Azt mondták, hogy ha szikra van, ne foglalkozzak más elektromos cuccal a gyujtás környékén, akkor legalább indulnia kéne. Benya van (sztem sok, me nyálas a gyertya), fények világítanak... Ha még ezek után sem indul, akkor mit nézzek szerintetek?
hát nekem van benne egy noname 18 as karbi egy tuningvario 9 grammos görgőkkelde sztem hetvenes hengerhez sztem 4-5 grammos kell. am köszi aválaszt
Ezeket a neten találtam: (remélem tudtam segíteni vele)
Üdv.
Szükségem lenne még egy kipufogóra is hengertől kezdve. És esetleg ha valakinek valamiféle robbantott rajza,vagy users manualja vagy akármije van, azt megköszönném.
Hali.
500 Km nóname henger, vertex dugó esetén. +oil a tankba.
Nekem is volt tuning dióm, símán 90 et ment, de le lettek könnyítve a görgők hogy jobban gyorsuljon.
17,5-ös karbit tudom ajánlani érezhető a külömbség
hello. most fogom tuningolni kis honda diomat és rakok bele egy hetvenes hengert meg főtengely, csak nem tudom hány kilóméterig kell járatni. megköszönném a választ
Szia!

Nekem van ns-1-hez hasidomom. Miskolci vagyok, ha érdekel írj a tkrisztian@tvn.hu címre!
Sziasztok.
Szükségem lenne egy komplett garnitúra idomra. Fej, oldal, és hátsó. Ha valaki tud, akár töröttet is, kérem jelezze.
hello!szerintetek mennyibe lenne az ns-1-em dugozása nem sült be csak 25.000 km van benne 16 éves és a gyári dugó van benne
és sztem már kopott és egy picit zörög a görgő!elöre is kössz az infot!
ha akartok vegyetek fel msn-re:easyrider_16@citromail.hu ez a cím az email címem is :)
Köszönöm válaszod, remélem még 1 túrát kibír, azután szétrobbantom darabokra.

Üdv.:

Balázs
hát én nem vok motorszerelő de én a helyedbe kicserélném a dugót meg a gyűrűt.elvégre lassan 14 éves motor.ha meg nem az volt a baja akkor van egy frissen felújított blokkod.nem halogatnám sokáig mert hallotam már olyanokat hogy széttört a gyűrű és szétverte a hengerfalat stb. stb. úgyhogy én kicserélném.
Sziasztok!

A nyár közepén vásároltam egy Honda NS-1-est (NSR-75 van a vázon, 1994-es évjáratú) üzemképtelenül. Előző tulajdonos szerint az elektronika az oka, hogy nem indul, de bízva a japán megbízható technológiában, ill. a márkában, megvettem, mert állítása szerint a blokkja jó volt. Első út a motorszerelőhöz vezetett, aki pár ezer forintért megforrasztotta a már előzőleg tákolt elektronikát. Egy csatlakozó volt a hibás. Indult, ment, de arra lettem figyelmes, hogy alacsony alapjárat körüli fordulaton kicsit kerreg, ill. 6000-8000-es fordulat között be-be kerreg, feltételezem valami csapágy, mert a hang ismerős. Kérdezem a szerelőt, mi a baj, Ő azt mondta, hogy hallotta a hangot Ő is, de még a nyarat kibírja, télen felújítás. Kompresszió jó volt?, megy a motor rendesen, teljesítmény is van, ha megy. De mostanában az a szokás, hogy rúgásra már nem indul (benzinszag az van), szívató ide-szívató oda, tolom-tolom sokat, végül beindul, utánna jár akár egy egész túra alatt (kb. 250-300 km). Ha megy teljesen hibátlan, nem torpan, jól üzemel. Leállítom, amíg teljesen ki nem hül, 1 rúgásra indul, másnap reggel indul a tologatás. Teljesen hidegen egyszer pár rúgás után kivettem a gyertyát és elég benzines volt. Megtisztítottam, betoltam indult, de toltam kb. 50 métert. Beindul és jó. Sajnos kerregni kerreg, de csak, mint írtam alapjáraton és 6-8 ezer között és ott is csak berág néha. Alapvető baj a nem indulás, se rúgásra, se tolásra, teljesen hidegen. Hallottam olyan véleményeket, hogy el van kopva a dugó + gyűrű, és attól is lehet kerregés és nem indulás. Tönkreteszem, ha így használom? Ha valakinek megoldási javaslata van, vagy ötlete mi lehet a baj, légyszi írja meg.

Köszönöm:

Balázs
hello!szerintetek mennyibe lenne az ns-1-em dugozása nem sült be csak 25.000 km van benne 16 éves és a gyári dugó van benne
és sztem már kopott és egy picit zörög a görgő!elöre is kössz az infot!
ha akartok vegyetek fel msn-re:easyrider_16@citromail.hu ez a cím az email címem is :)
Szvsz részben igazad van,ha jók a felfogatási pontok akkor egy ügyes szakember könnyen összehoz neked pár távtartót és a blokk bent is van,de pl a 2 lánckerék egy vonalban lesz? Talán ez lehet ebből a szempontból a legnagyobb gond,meg javaslom,hogy akkor ne elektronikus powerest vegyél,mert több bonyodalom van az elektronikával
De a legnagyobb gond,h mindenképp szabálytalan lesz,mert gondolom 50esként akarod,azt meg nagyon nem ajánlom a saját érdekedben,sőt sztem nehezebben lesz eladható a mocid,mivel egy "korcs" lesz,kivéve,ha visszaalakítod
őőőőőő add el az ns1et és vegyél 1 kereklámpás mitot, azt már olcsó pénzér lehet találni.
Hi!
Mit akarsz bele rakni a blokkon kívül? mert a 3 tartófül nem hinném h annyira költséges lenne, max a láncszettel lehetne még szórakozni.
Szerinted bírni fogja a kis elsőfék, meg a keskeny gumik? Te tudod de szerintem ez nem túl jó gondolat.
Láttam már 50-es af1-et 25-ös blokkal, de a bontóban kötött ki a gép, mindenesetre sok szerencsét az építéshez.
miért kb mennyiért lehetne megcsinálni szerinted?nem attol függ h mennyiért tudok venni egy 125-ös blokkot?belerakni már nem annyira kölcséges...mert nem kell átalakítani a vázat...!
mindent lehet,max a gatyád rámegy
hello!van egy ns-1-em és szeretném rakni bele egy 125-ös blokkot szerintettek meglehet oldani?írjatok!
msn:easyrider_16@citromaill.hu
kösszi!
by

széles útat...
Hali!
Akkor megvan a nyári elfoglaltságod. Ha tudok szívesen segítek csak szólj nyugodtan.
125 re szeretnék váltani majd, de lehet h csak robogó lesz belőle még 1 ideig, most leginkább gyűjtöm a pénzt aztán majd jön valami. Ja és a nagymotor jogsim is hiányzik még de remélem a jövő szezonra minden összejön majd.
Jó is az a bicikli én is azt használom most de nézd a jó oldalát, egészségesebb életmód
Több szerencsét az elkövetkezőkben!
üdv: Csubi