Elhiszem barátom! Kösz hogy megírtad! De nekem ezek rohadtul borsos árak! Sajna ennyim nincs rá! Az ezüst teccene de 300 körül... uhhh
Na nembaj, azért köszi!
Amugy igazad van japán, MInŐSéG!
A szürke ami a sarokba van az 300 ezer körül. Az haveromé. le van áttételezve. 90 a vége, viszont 70es robogókat is veri gyorsulásra ... van az oldalán karcolás ...
A másik kettő az full felújított. felújítás óta nem ment velük senki ! Azoknak az Ára 348 ezer forint.
Azok teljesen újszerűek ... És azért csak Honda.... Japán minőség....
Holnap telefonálj bátran az üzeltbe. 66/540-850
érdeklődj bátran...
Kérnék egy kis segítséget. Szétszedtem a karburátort (PF / HM138) és eljátszotam az alapjárati fúvoka tömítését. Nem tudjátok hol lehet ilyet venni? Vagy hogyan lehet pótolni. A főfúvoka alatt nem találtam tömítést de az alapjáratit figyelembe véve gyanítom oda is kell. De ha valaki tudja, hogy oda kell-e az írja meg.
Szasztok! Nagyon sürgősen szükségem lenne a a segítségetekre, elvégre ti jó arcok vagytok! Nos, 97-es Honda NS-1-hez kellenének idomok! Rohadtfontos lenne! Valaki tud oylan helyet mondani ahol lehet kapni? Körübelül szerintetek mennyiben lenne benne? Sürgős, plíííízz segítsetek ha tudtok!
Elrőe is köszi mindenkinek barátaim
2 éve hasonló cipőben jártam mint te. Úgy akartam motorra ülni, hogy előtte még egy robogón se ültem. Így kezdő létemre elindultam motort venni. Végül is egy NS-1 et vettem. 75ccm 50-es papírokkal. A véleményem szerint nagyon jó tanuló motor. Mivel nem értettem hozzá számítottam rá, hogy bajok lesznek vele (Olyan hibával veszek motort amit egy tapasztalt kapásból kiszúrna). De szerencsém volt. A normál szezonra felkészítésen kívül csak bovdent cseréltem rajta. Persze ez nem azt jelenti, hogy minden NS-1 el így lesz. Lényeg a lényeg, szerintem tanuláshoz nagyon jó.
Ha megtetszik a motorozás szerintem 2 év után igényed támad egy nagyobb gépre és jogsit csinálsz. Ez velem is így volt. Megcsináltam az A jogsit és most várom, hogy megvegye valaki az NS-1-et és vehessek egy 400ccm-es motort.
Rendőrökről annyit, hogy a környéken nem foglalkoznak vele(Miskolc). Továbbá a 75-ös, 80-as, 125-ös léghűtéses gépnél feltünő. A NS-1 vizhűtésénél ember nincs aki ránézésre megmondja, hogy az 75-ös vagy 50-es.
Ha érdekel a motor írj mailt a sikar@citromail.hu-ra.
Jó tapasztalatszerzést kívánok! De csak ésszel!
Csá mindeenki!
Most lett kész a motorom!Már 300Km-t rektam bele tegnap teletankoltam és elmentem vele turázni kemény 50el!:P
160km hosszu volt a szakasz mire hazaértem ujra tete tankoltam és 2.2liter ment bele!
Ott értetlenkedtem a benzinkuton h ez igy nem ok elromlott a gép vagy mi?!ÉS semmi baja nem volt csak a kicsike nagyon kicsiket kortyolgat!HAzamentem és kiszámoltam!
Hihetetlen de 100Km-en 1.35öt eszik ha folyamatosan 50 megyek Városon Kivül!
Akkor elhatároztam h senkinek sem adom el mert kurva jóóóógép!
Hali!
Szerintetek kb mennyiért lehet eltolni így szezon derekán egy, a képeken látható NS1-est?
A gép 96-os, 85ccm-es ( 2. dugózás, nem nikosilos, bronzperselyes), 32,000 van benne,
műszakilag minden OK minden működik, új akksi, 140es hátsó gumi , 120at bármikor megy óra szerint (nemtom ez kevés-e 85ccmtől?! )
előre kösz minden választ
Én úgy olvastam, hogy 127 km/h a csúcssebessége (gyári adat). Persze ehez nagyon renben kell lennie a gépnek szerintem. De én úgy gondolom, hogy a magyar útviszonyokon örülhet az ember ha 60-80-as tempónál meg tud maradni a nyeregben. Főleg egy ilyen könnyű motor esetében mint az ns1. A nagyobb motor biztosan máshogy viselkedik a súlyából adódóan, de nekem az a benyomásom, hogy ezek a kis súlyú motorok nagyon pattognak a rossz úton. De azért én is kipróbáltam, hogy mit bír a gép. Sajnos a kilóméteróra nincs meg, így szereltem rá egy kerékpár órát ami csak 100 km/h-ig mér. Ez még ötödikben kiakadt, utána felváltottam hatosba és még tudtam húzni neki. Szerintem a 120-at már nem értem el, de nem is éreztem már biztonságosnak a motort és inkább lassítottam. Az ilyen tempóhoz pálya kellene.
Apropó! Nem tudjátok hol lehet szerezni kilóméterórát ns1-hez?
fahee,a 170 sztem borzalmasan sok a gépért,nem leszólni akarom,de nekem anno 100-ba került az RD 80-am ami nagyon jó állapotban volt,sportkipufogóval, 110-et pedig mindig vitte (lejtőn 120),soha nem állt meg és külsőre is tiptop volt. ennyiért nem tudom mikor fogod eladni,de sok sikert hozzá!
Aha, hát végülis igaz... De ha nem viszik el majd, akkor ha az új gépezet meglesz és minden tip-top lesz madj rajta akkor rászánom a pénzem a "kicsire"... És motorikusan "kihegyeztetem" illetve külsöre is dobok majd:)
3"000 Ft-ot ?