Lassan de biztosan kiderül, hogy jól elku....ták ezt a motort! Úgy tűnik, hogy szerencsés volna venni bele egy másik hengert, mert ez már szét van fúrkálva. Ráadásul nem is eredeti dugó van benne, gyűrűt nem is tudtak adni hozzá a hondások, mert már túl van a legnagyobb fúrási méreten is.
Meg tudnád adni annak a bontósnak az elérhetőségét akinél Te is vásároltál? Hátha tud hozni hozzá egy korrekt hengert!
Ha esetleg bárki tud segíteni nekem, a motorom egy NSR 75 R tipusú 75 ccm gép. Ehez keresek hengert!
Én lebontottam az enyémről és már nem is akarom vissza tenni.
Küldök képet róla ha kéred, szögletes lápatest kell bele. Megcsiszoltam, de festeni kell!
Hali.
Az NI forditva IN ami azt jelenti BE. Nem a felirat a lényeg a dugattyúnál hanem hogy a stift (a gyűrűknél a kis pöcök, ami nem engedi elfordúlni a gyűrűket) felfele álljon mert ha lefele áll akkor beakad a kipufogónyilásba és a gyűrű eltörik. Gyűrűzés esetén figyelj arra hogy a hengernek ne legyen válla.
A kipufogót akkor kell kiégetni (tisztitani) ha tele van égéstermékkel, én gázpörkölővel csináltam úgy hogy a nagyobbik nyilásnál toltam be a lángot de csak annyira hogy kapjon levegőt és körbeütögettem 1 fadarabbal majd kiöntöttem a törmeléket, közben figyelj arra hogy fixen le legyen támasztva a kipu és a hangtompitót azért vedd le . Ne önts bele semmiféle éghető anyagot mert BOOM lesz .
125 ös mito dobot tudom ajánlani, szerintem naon szép hangja lett tőle. kb 8-10 ezerért már szép állapotút lehet venni.
Szimeringeknél pedig ha rossz akkor általában füstöl, meg van olyan h nem megy és el van ázva az elektrónika stb. Nemdrága csak kb 1000 ft, érdemes kicserélni ha már szétszetted, én megnézetném a főtengelyt és a csapágyakat is ha már úgyis szét van dobva a blokk.
125ös blokkot ne tegyél bele, nem bírja a váz ha esetleg véletlenül sikerülne valahogy belekalapálni...
vehetsz rá nagyobb hengert, 80ast pl, meg sportkipufogót, de az árkülönbözetből már vehetnél egy nagyobb motort...
Van egy NS 50 - esem.
Egy kicsit lassú és szeretném, ha gyorsabb lenne.
Azt hiszem fel van már fúrva.
Szerintem kéne bele egy 80 -as vagy egy 125 -ös blokk.
Tudja valaki, hogy mit érdemes ilyenkor tenni,vagy hogy mennyibe kerül egy ilyen mulatság?
Köszönöm a tippeket! Elvittem a cuccot egy műhelybe. Úgy néz ki elég felpolírozmi és új gyűrűket tenni bele. A főtengej szimeringet hogyan lehet ellenőrizni? Van a dugón egy jelzés: NI (vagy valami ilyen). Úgy tudom, hogy szokott a dugón lenni egy nyil aminek a kipufogó felé kell mutatnia. Ez a jelzés megfelel annak? Ráadásul a karbi felé állt és úgy volt beszerelve!
A kipufogó kiégetés menetével nem vagyok tisztába. Leírnád, hogyan kell? A dob meg le van heggesztve mind a két oldalán...valami zseni jól el cseszte ezt a mocit!
De ha már így kipurcant meg akarom csonálni tisztességesen. A dobot lehet, hogy cserélem. Cuppog az olajtól! Szeretném ha szép kultúrált hangja lenne nem pedig "repedtfazék"! Van valami tipp, hogy milyet tegyek rá? Esetleg olyan weboldal ahol érdemes szétnézni? (akár csak tályékozódás szinten?)
Látni kellene hogy mennyire rossz a henger, pl hüvely vastagsága, van e benne mély karc vagy csak kopott, szerintem ezzel a hengeres témával fordúlj 1 szakemberhez.
Ha furva lesz akkor valami normális dugót vegyél bele. Pl: Vertex vagy Asso esetleg Prox
Nemtudom hovavalósi vagy, nincs e véletlen a környéketekben valaki aki régebbóta foglalkozik olaszból behozott motorokkal (nálunk van ilyen, azt is tudom h a honda az japán vagy spanyol de nem ez a lényeg) mert az meg tudná mondani h esetleg valamelyik robogónak az alu tuninghengere jó-e hozzá . A gyári hondás cumó naon drága annyiért lehet h frankó hengert is kapnál.
Én pl biztos megnézném a malossi, polini, hebo katalógusokat is mert ott vannak érdekességek.
Ha semmi nem sikerülne akkor szolj, tudok telszámot adni (itteni bontós aki nekem mindenben tudott segiteni ha használt ha új alkatrész kellett)
Először is én normálisan beszéltem veled, tehát tedd te is ezt!Másodszor:Nem azt modntam hogy hazudsz, hanem azt hogy 50-es tuti nem megy úgy (mint utólag kiderült 75-s van neked).Haramdszor nem ugatok bele mindenbe, csak a véleményem mondtam el hiszen ez egy fórum! Hidd el nem rosszindulatból mondtam!
Sajnos a probléma komolyabb mint gondoltam. Szétszedtem a blokkot. Karcos a belseje. Ezt fúrni kell vagy cserélni. Ebben is tanácsot kérek! Eredetileg 75 ccm-es volt. Azt felfúrták 80-asra. Érdemes még fúrni, vagy kuka? Ez egy NSR 75 R tipusú gép. Van hozzá utángyártott cucc, vagy eredeti HONDÁT vegyek?
Szerintem nem kap vizet mert én a malaguti f15 el jártam úgy h vizet kapott, de nem változott a füstön semmi, csak 1szerűen amikor 5 perc járatás után leállt nem akart beindúlni és a gyertya végén volt 1 kis vizcsepp.(hengerfejtömités volt szar)
Amúgy a kék füst ellenére ment a mocid? Kipu takaritás aztán próba ujra, majd gyertya, majd olajzás mennyiségén állitan és a végén karbi.
Mondjuk én simán kipróbálnám tiszta benzinnel de csak kb FÉL percig, hogy azzal mit mutat.
És leereszteném belőle a vizet is hogy biztos kizárjam a vizesedést.
FÉL perc járatás alatt nem fog megragadni a motor. A malagutival ugyanezt csináltam csak megjárattam kb 75-80 ig és az sem állt be. Annak is szétvágtam a kipuffját és úgy égettük ki. Az nsr rezonátor belül üres ezért nem kell szétvágni elég jól kiégetni, a hangtompitóba pedig uj gyapotot rakni.
Jah a főtengely szimeringek tutira jók? (a jobb oldalira gondolok a kuplung felöl).
Nekem Cagiva mito evo röviditett carbond dob van rajta, gyári gianelli volt de semmi külömbség nincs teljesitményben csak a hangja szebb. Nem érdemes viszont leröviditeni mint az enyémen, csak nekem meg volt égve a töve, de amúgy még jobb hangja volt.
Szögletes lámpa kell bele, úgyhogy érdekelne a dolog.
Jó lenne, ha esetleg fel tudnál hívni valamikor, vagy küldenél valami elérhetőséget.
Az e-mail címem:
the_unknown@freemail.hu
Kösz!
Lassan de biztosan kiderül, hogy jól elku....ták ezt a motort! Úgy tűnik, hogy szerencsés volna venni bele egy másik hengert, mert ez már szét van fúrkálva. Ráadásul nem is eredeti dugó van benne, gyűrűt nem is tudtak adni hozzá a hondások, mert már túl van a legnagyobb fúrási méreten is.
Meg tudnád adni annak a bontósnak az elérhetőségét akinél Te is vásároltál? Hátha tud hozni hozzá egy korrekt hengert!
Ha esetleg bárki tud segíteni nekem, a motorom egy NSR 75 R tipusú 75 ccm gép. Ehez keresek hengert!
Köszönöm a segítséget!
Én lebontottam az enyémről és már nem is akarom vissza tenni.
Küldök képet róla ha kéred, szögletes lápatest kell bele. Megcsiszoltam, de festeni kell!
Keresek 1994-es Honda NS1-emhez fehér fejidomot.
Vagy bármilyen színű komplett ganitúrát.
Piciti lezúztam az elejét
Ha van hívjatok!
06 70 531 3456
csak kiváncsi voltam.
Írj munkaidőben a peter3.toth@raiffeisen.hu ra vagy munkaidőn kívül a toth.peter.andras@gmail.com
-ra és megegyezünk.
Péter
Az NI forditva IN ami azt jelenti BE. Nem a felirat a lényeg a dugattyúnál hanem hogy a stift (a gyűrűknél a kis pöcök, ami nem engedi elfordúlni a gyűrűket) felfele álljon mert ha lefele áll akkor beakad a kipufogónyilásba és a gyűrű eltörik. Gyűrűzés esetén figyelj arra hogy a hengernek ne legyen válla.
A kipufogót akkor kell kiégetni (tisztitani) ha tele van égéstermékkel, én gázpörkölővel csináltam úgy hogy a nagyobbik nyilásnál toltam be a lángot de csak annyira hogy kapjon levegőt és körbeütögettem 1 fadarabbal majd kiöntöttem a törmeléket, közben figyelj arra hogy fixen le legyen támasztva a kipu és a hangtompitót azért vedd le . Ne önts bele semmiféle éghető anyagot mert BOOM lesz .
125 ös mito dobot tudom ajánlani, szerintem naon szép hangja lett tőle. kb 8-10 ezerért már szép állapotút lehet venni.
Szimeringeknél pedig ha rossz akkor általában füstöl, meg van olyan h nem megy és el van ázva az elektrónika stb. Nemdrága csak kb 1000 ft, érdemes kicserélni ha már szétszetted, én megnézetném a főtengelyt és a csapágyakat is ha már úgyis szét van dobva a blokk.
Ebben az esetben van egy eladó 50-esem
Nekem asszem az van legalább is NS 50 "91 -es.
Ha erre van szükséged, és megvállok tőle.(Budapest)
vehetsz rá nagyobb hengert, 80ast pl, meg sportkipufogót, de az árkülönbözetből már vehetnél egy nagyobb motort...
Van egy NS 50 - esem.
Egy kicsit lassú és szeretném, ha gyorsabb lenne.
Azt hiszem fel van már fúrva.
Szerintem kéne bele egy 80 -as vagy egy 125 -ös blokk.
Tudja valaki, hogy mit érdemes ilyenkor tenni,vagy hogy mennyibe kerül egy ilyen mulatság?
Előre is köszi a segítséget
Köszönöm a tippeket! Elvittem a cuccot egy műhelybe. Úgy néz ki elég felpolírozmi és új gyűrűket tenni bele. A főtengej szimeringet hogyan lehet ellenőrizni? Van a dugón egy jelzés: NI (vagy valami ilyen). Úgy tudom, hogy szokott a dugón lenni egy nyil aminek a kipufogó felé kell mutatnia. Ez a jelzés megfelel annak? Ráadásul a karbi felé állt és úgy volt beszerelve!
A kipufogó kiégetés menetével nem vagyok tisztába. Leírnád, hogyan kell? A dob meg le van heggesztve mind a két oldalán...valami zseni jól el cseszte ezt a mocit!
De ha már így kipurcant meg akarom csonálni tisztességesen. A dobot lehet, hogy cserélem. Cuppog az olajtól! Szeretném ha szép kultúrált hangja lenne nem pedig "repedtfazék"! Van valami tipp, hogy milyet tegyek rá? Esetleg olyan weboldal ahol érdemes szétnézni? (akár csak tályékozódás szinten?)
Ha furva lesz akkor valami normális dugót vegyél bele. Pl: Vertex vagy Asso esetleg Prox
Nemtudom hovavalósi vagy, nincs e véletlen a környéketekben valaki aki régebbóta foglalkozik olaszból behozott motorokkal (nálunk van ilyen, azt is tudom h a honda az japán vagy spanyol de nem ez a lényeg) mert az meg tudná mondani h esetleg valamelyik robogónak az alu tuninghengere jó-e hozzá . A gyári hondás cumó naon drága annyiért lehet h frankó hengert is kapnál.
Én pl biztos megnézném a malossi, polini, hebo katalógusokat is mert ott vannak érdekességek.
Ha semmi nem sikerülne akkor szolj, tudok telszámot adni (itteni bontós aki nekem mindenben tudott segiteni ha használt ha új alkatrész kellett)
Amúgy a kék füst ellenére ment a mocid? Kipu takaritás aztán próba ujra, majd gyertya, majd olajzás mennyiségén állitan és a végén karbi.
Mondjuk én simán kipróbálnám tiszta benzinnel de csak kb FÉL percig, hogy azzal mit mutat.
És leereszteném belőle a vizet is hogy biztos kizárjam a vizesedést.
FÉL perc járatás alatt nem fog megragadni a motor. A malagutival ugyanezt csináltam csak megjárattam kb 75-80 ig és az sem állt be. Annak is szétvágtam a kipuffját és úgy égettük ki. Az nsr rezonátor belül üres ezért nem kell szétvágni elég jól kiégetni, a hangtompitóba pedig uj gyapotot rakni.
Jah a főtengely szimeringek tutira jók? (a jobb oldalira gondolok a kuplung felöl).
Mostmár csak tirisztor kellene valami tuning.