Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

figy a te döntésed, de ha akkor tudod meik előnyösebb számodra akkor azt vedd meg és ne sz*rakodj.......
Azt azért még oda irom ,hogy az aprilia 1998.-as de 80000.-al többe kerül.Teljesitményre a honda erőssebb ez biztos.
loki én hondás vagyok szóval ns-1 de az rs is jó, amúgy ha én nekem újra választanom kéne ns-1
semmi gondom nem volt vele ...... szóval a döntés tőled függ én ennyit mondok de nem foglak rá beszélni .... minden ki a saját kárán tanul de amúgy merem ajánlani azt az rs-t ami a képen van
HONDA NS1( NSR80) vagy APRILIA RS 80? mindkettő 6 os váltós vizhütéses, 1996-os új gumik, fékek ugyhogy csaktipus különbség van köztük előre is köszönöm SŰRGŐS!
Hali!
Sztem nézd meg a kerékcsapágyakat, majd a fékeket és ha ezekkel nincs gond akkor v szinüleg motorikus. A féknyergek tengelyeken csúszkálnak ki-be, ezek szoktak rozsdásodni, ha nincsenek kenve (gyakori hiba).
keres meg msnen adok tel. számot
SEGÍTSETEK!
Ns-1emhez feltétlen kéne 1 dugatyú!
Csaqk az a baj hogy nagyon nehéz hozzá szerezni!
MErt 13 a csapszege...
Ha tudtok olyan helyet ahol van 13as csapszegü dugatyú feltétlen szoljatok!
A tetö szélessége 49körül van
Amugy meg 75ccmes
Elörre is köszi!
Csá!
Haverom rs-ét 90ezerböl ujitotta fel.
A másik hondás averom meg ugyanazokat cserélt majdnem ugyan olyan méretzbe és ugyanaz a márka csak neki kijött 50böl...
Jah és ugy hogy 1 helyröl vették a cuccot...
ns180 HA leőről jön akkor szerintem is csapágy!
Rsszilvi faterja kérdezte a natixot ......
ne beszéljetek már hülyeséget...olaszhoz mé lenne drágább?
50-esre
rs-re a matrica szett 140ezer a tesuya
102 Ezres fejidom
sztem olasz de sok mindnetől függ kinek a papné kinek a paplan ...........
olasz vagyjapán motorhoz drágább az alkatrész?
az nem ns1 hiba ha nem miután lemossa az ember utánna pár helyen beszokták kenni zsírral, meg befújni sprayyvel hogy ne az idő vas foga tegye tönkre
jah meg vegyél fel msnre:zolcs001@citromail.hu

Köszi
ns180!
HAli!Én nem tom pontosan de elég valószinü hogy az elsö kerék csapágya....ezt látni kéne meg pontosan meghalgatni hogy hol hallatszodik!Pl.:forgasd meg az 1 kereket meg ilyesmi!Ha végkép nem tod akkor vidd el inkább szerelöhöz...
Az ns-1 enkek még csakorinak tünik az a hiba h beragad 1 kicsit a fék...
HAveromnak is ez volt a baja meg nekem is...
Az igaz hogy az rs-ek meg az olasz mocik jobban mennek de nem birják olyan sokáig mint a japán mocik (honda vagy yamaha) ?
heló heló heló, tud esetleg valaki válaszolni a kettövel ezelötti kérdésemre?
továbbra is nagyon hálás lennék srácok
még nem tudtam a gyerekkel beszélni de tudok adni számot ha írsz egy mailt erre ---- kistuning5@citromail.hu -ra
Tuning!
Akkor most érdekel a gép?
Sziasztok!

Látom sok itt az expert hálistennek ugyhogy Hozzátok fordulnék egy kérdéssel rem. tudtok segiteni!
Vettem egy "96os NS1et, 80ast. Piszokul rendben van, viszi a 130at (autóval is bemértük), pillanatok alatt bemelegszik, zsír a fék stb..
De van egy jelenség, ami nemtom izgasson-e: vhonnan az elejéböl idönként fura nyekergő-nyiszogó hang jön, nemtom milehet esetleg első kerékcsapágyra gondoltam, más 5letem még nincs. Ha ketten ülünk rá kb 5ször erősebb a hang, és kikapcsolt motorral lejtőn gurulva (persze üresben ) is hallani! Na mi lehet ez, előfordulhat h kuplung/ váltó esetleg ? (a masinában amugy 33ezer van)
Tudom, nem egyszerű a dolog igy h pár szóban leirom, de nagyon hálás lennék ha valaki tudna vmi jót mondani.
Előre is köszi srácok
Motorikusan jó állapotban van. Ott a számom a hirdetésben, hívjon fel. Jöjjön ki és nézze meg. Az árát meg megbeszéljük. Akár holnap du meg is nézheti.