loki én hondás vagyok szóval ns-1 de az rs is jó, amúgy ha én nekem újra választanom kéne ns-1
semmi gondom nem volt vele ...... szóval a döntés tőled függ én ennyit mondok de nem foglak rá beszélni .... minden ki a saját kárán tanul de amúgy merem ajánlani azt az rs-t ami a képen van
HONDA NS1( NSR80) vagy APRILIA RS 80? mindkettő 6 os váltós vizhütéses, 1996-os új gumik, fékek ugyhogy csaktipus különbség van köztük előre is köszönöm SŰRGŐS!
Hali!
Sztem nézd meg a kerékcsapágyakat, majd a fékeket és ha ezekkel nincs gond akkor v szinüleg motorikus. A féknyergek tengelyeken csúszkálnak ki-be, ezek szoktak rozsdásodni, ha nincsenek kenve (gyakori hiba).
SEGÍTSETEK!
Ns-1emhez feltétlen kéne 1 dugatyú!
Csaqk az a baj hogy nagyon nehéz hozzá szerezni!
MErt 13 a csapszege...
Ha tudtok olyan helyet ahol van 13as csapszegü dugatyú feltétlen szoljatok!
A tetö szélessége 49körül van
Amugy meg 75ccmes
Elörre is köszi!
Csá!
Haverom rs-ét 90ezerböl ujitotta fel.
A másik hondás averom meg ugyanazokat cserélt majdnem ugyan olyan méretzbe és ugyanaz a márka csak neki kijött 50böl...
Jah és ugy hogy 1 helyröl vették a cuccot...
ns180!
HAli!Én nem tom pontosan de elég valószinü hogy az elsö kerék csapágya....ezt látni kéne meg pontosan meghalgatni hogy hol hallatszodik!Pl.:forgasd meg az 1 kereket meg ilyesmi!Ha végkép nem tod akkor vidd el inkább szerelöhöz...
Az ns-1 enkek még csakorinak tünik az a hiba h beragad 1 kicsit a fék...
HAveromnak is ez volt a baja meg nekem is...
Látom sok itt az expert hálistennek ugyhogy Hozzátok fordulnék egy kérdéssel rem. tudtok segiteni!
Vettem egy "96os NS1et, 80ast. Piszokul rendben van, viszi a 130at (autóval is bemértük), pillanatok alatt bemelegszik, zsír a fék stb..
De van egy jelenség, ami nemtom izgasson-e: vhonnan az elejéböl idönként fura nyekergő-nyiszogó hang jön, nemtom milehet esetleg első kerékcsapágyra gondoltam, más 5letem még nincs. Ha ketten ülünk rá kb 5ször erősebb a hang, és kikapcsolt motorral lejtőn gurulva (persze üresben ) is hallani! Na mi lehet ez, előfordulhat h kuplung/ váltó esetleg ? (a masinában amugy 33ezer van)
Tudom, nem egyszerű a dolog igy h pár szóban leirom, de nagyon hálás lennék ha valaki tudna vmi jót mondani.
Előre is köszi srácok
Motorikusan jó állapotban van. Ott a számom a hirdetésben, hívjon fel. Jöjjön ki és nézze meg. Az árát meg megbeszéljük. Akár holnap du meg is nézheti.
semmi gondom nem volt vele ...... szóval a döntés tőled függ én ennyit mondok de nem foglak rá beszélni .... minden ki a saját kárán tanul de amúgy merem ajánlani azt az rs-t ami a képen van
Sztem nézd meg a kerékcsapágyakat, majd a fékeket és ha ezekkel nincs gond akkor v szinüleg motorikus. A féknyergek tengelyeken csúszkálnak ki-be, ezek szoktak rozsdásodni, ha nincsenek kenve (gyakori hiba).
Ns-1emhez feltétlen kéne 1 dugatyú!
Csaqk az a baj hogy nagyon nehéz hozzá szerezni!
MErt 13 a csapszege...
Ha tudtok olyan helyet ahol van 13as csapszegü dugatyú feltétlen szoljatok!
A tetö szélessége 49körül van
Amugy meg 75ccmes
Elörre is köszi!
Haverom rs-ét 90ezerböl ujitotta fel.
A másik hondás averom meg ugyanazokat cserélt majdnem ugyan olyan méretzbe és ugyanaz a márka csak neki kijött 50böl...
Jah és ugy hogy 1 helyröl vették a cuccot...
Köszi
HAli!Én nem tom pontosan de elég valószinü hogy az elsö kerék csapágya....ezt látni kéne meg pontosan meghalgatni hogy hol hallatszodik!Pl.:forgasd meg az 1 kereket meg ilyesmi!Ha végkép nem tod akkor vidd el inkább szerelöhöz...
Az ns-1 enkek még csakorinak tünik az a hiba h beragad 1 kicsit a fék...
HAveromnak is ez volt a baja meg nekem is...
továbbra is nagyon hálás lennék srácok
Akkor most érdekel a gép?
Látom sok itt az expert hálistennek ugyhogy Hozzátok fordulnék egy kérdéssel rem. tudtok segiteni!
Vettem egy "96os NS1et, 80ast. Piszokul rendben van, viszi a 130at (autóval is bemértük), pillanatok alatt bemelegszik, zsír a fék stb..
De van egy jelenség, ami nemtom izgasson-e: vhonnan az elejéböl idönként fura nyekergő-nyiszogó hang jön, nemtom milehet esetleg első kerékcsapágyra gondoltam, más 5letem még nincs. Ha ketten ülünk rá kb 5ször erősebb a hang, és kikapcsolt motorral lejtőn gurulva (persze üresben ) is hallani! Na mi lehet ez, előfordulhat h kuplung/ váltó esetleg ? (a masinában amugy 33ezer van)
Tudom, nem egyszerű a dolog igy h pár szóban leirom, de nagyon hálás lennék ha valaki tudna vmi jót mondani.
Előre is köszi srácok