Jah am ha konvojban mész ( te, és a mögöted haladó autó) akkor azért ott igen nagy különbségek is lehetnek! Mi mentünk már moccosokkal többen (én voltam az 5.) és az első emebr stabilan 100at ment, én meg 120akkal metnem utánna! Az is becsapós lehet.
És hagy kérdezzem meg, szakadékban lefelé mentél vele, hátszéllel A kis NS-1 az életben nem megy 130at 9000-nél! Nekem leforgatta teljesen 11.000ig, és ott volt 100körül!HA áttétel van változtatva, akkor meg nem bír anynit forgatni. ( Én most az 50-esről beszéltem, Hanyas van neked?)
Ha 100 fölött váltok, nekem még bőven húz, (tegnap mértük meg a végsebességét, 6. fokozatban 9 ezres fordulatnál, 130 fölött volt a mutatója a mögöttem haladó személygépkocsinak).
Nekem is 6-7 ezres fordulatnál kezd húzni.
Valaki aki már tuningolt ilyen motoron kipufogót, adhatna tanácsot, nincsen csúnya hangja, de szeretném ha mélyebb, vagy ropogósabb lenne. Ha nagyobb dobot tennék rá, lehet romlana a teljesítménye.
Egyenlőre darabokba van a motorom, mert sűrű kékes-fehér füstöt okádott magából, így még ráér a rajz! Úgy tűnik, hogy a gyűrűk sértetlenül egyben vannak és a dugó is ok. Mi lehet a baja? Vizet kap a henger?
Hali!
Lécc valaki mérje le a gyujtótekercs és a jeladó ellenállásait. THX
Chrisns1 bocs de még nem jutottam odáig h lerajzoljam.
Van v kinek Dayton(a) CDI-je, kiváncsi lennék mennyit dob a mocin.
Hello! NS-1 et vennék, de még nem tudtam eladni a mostani mocimat... Akit érdekelne csere úgy h ráfizetnék az pls vegyen fel msn-re itt: maf_fia_@hotmail.com ITT megnézhetitek a mocimat! Előre is kössz!
karbit fúvókáztasd át állíts a levegő csavaron, légszűrőt takarítsd ki zsír új gyertyát bele (NGK) meg vmi kis tartályt csináltas mert befog sülni a motor ....... savállóból lehet jókat vagy bontóban veszel olajtartályt honda nsr-eké tökéletes még rá (asszem még a cagiva primáé is de nem tuti)
Sziasztok!
Elég vacakul megy a motorom. Nem igazán húz, magas fordulaton pedig rángatni kezd. Ma világoskék-fehéres füstöt eregetett, méghozzá elég sűrűt. A gyertya pedig elég "taknyos" volt.
Kipucoltam a karburátort, megnéztem, hogy a hűtővíz nem bugyborékol-e ha megmozgatom a dugattyút -tuttommal így lehet megnézni, hogy nem kerül-e víz az égéstérbe. A gyertyát is megpucoltam és állítottam a szikratávolságon. A gyertya új és tipus szerint rendeltem a Honda szalonban. Milyen a leg ideállisabb szikraköz? Van valami amit még érdemes lenne megvizsgálni?
Nem tudom pl. azt sem, hogy a levegő csavart hogy lehetne a leg jobban beállítani?
Sajnos előző tuladonostársaim az olajtartájt kiszerelték belőle, így magam keverem az olajat a benzinhez. A Honda szalonban az 1:40-es keveréket javasolták. Ez rendben van?
Holnap összerakom. Ha valaki tud pár hasznos tanácsot adni annak nagyon örülnék!
Minden jót Hondások!
Hali.
Aksi kell bele.
Kézikönyvvel sajna nem szolgálhatok de pár napon belül ujra vezetékelem és tekercselem az enyémet és ha kell rajzot tudok küldeni (kb. március 29. környékére kész).
Sziasztok!
Egy éve vettem egy nsr 75-öst. Elég lepusztult állapotban volt optikailag es műszakilag egyaránt. Most már kezd pofásodni és elég sokminden meg is csnáltam rajta, de jó lenne hozzá valamiféle kézikönyv. Tudtok ebben segíteni?
Mostanában kezdtem gyanakodni arra, hogy akkumlátor is kell bele... Jól gondolom? Ha így van akkor vajon hová kell bekötni? Eléggé kesze-kusza az elektromos hálózata...
Minden jótanácsra szükségem van!
Előre is köszönöm!
Sziasztok!
NS-1 en gyárilag giannelli rezonátor van?
24-es karbi?
A tiétek is 10 ezertől húz mint állat alatta + semmi?
Gyujtó és világitó tekercsek ellenállásai?
wwwwwwáááááááááááááááá:D
Török szent miklóson sikerült Dugót szereznek valószinü hogy jövöhéten meg is jön krály lesz végre a gép!:D
6000Ft körül lesz!
nem hát akkor jó nagy f*szok ...... én nekem apum rokona esztergályos az adott ilyen műanyag tömböt és apu csináltatta a fertőd felé vmi kamionokat javító cégnek az esztergályosával vagy hogy ..... f*szom se tudja az a lényeg jó amúgy még ha csiga kell 125ös hondáké jó bele, majosházi bontóban van csomó
Nekem is 6-7 ezres fordulatnál kezd húzni.
Valaki aki már tuningolt ilyen motoron kipufogót, adhatna tanácsot, nincsen csúnya hangja, de szeretném ha mélyebb, vagy ropogósabb lenne. Ha nagyobb dobot tennék rá, lehet romlana a teljesítménye.
Egyenlőre darabokba van a motorom, mert sűrű kékes-fehér füstöt okádott magából, így még ráér a rajz! Úgy tűnik, hogy a gyűrűk sértetlenül egyben vannak és a dugó is ok. Mi lehet a baja? Vizet kap a henger?
Lécc valaki mérje le a gyujtótekercs és a jeladó ellenállásait. THX
Chrisns1 bocs de még nem jutottam odáig h lerajzoljam.
Van v kinek Dayton(a) CDI-je, kiváncsi lennék mennyit dob a mocin.
Lehet, hogy megválok tőle.
A címem: tkrisztian@tvn.hu
Beszéljük meg!
Elég vacakul megy a motorom. Nem igazán húz, magas fordulaton pedig rángatni kezd. Ma világoskék-fehéres füstöt eregetett, méghozzá elég sűrűt. A gyertya pedig elég "taknyos" volt.
Kipucoltam a karburátort, megnéztem, hogy a hűtővíz nem bugyborékol-e ha megmozgatom a dugattyút -tuttommal így lehet megnézni, hogy nem kerül-e víz az égéstérbe. A gyertyát is megpucoltam és állítottam a szikratávolságon. A gyertya új és tipus szerint rendeltem a Honda szalonban. Milyen a leg ideállisabb szikraköz? Van valami amit még érdemes lenne megvizsgálni?
Nem tudom pl. azt sem, hogy a levegő csavart hogy lehetne a leg jobban beállítani?
Sajnos előző tuladonostársaim az olajtartájt kiszerelték belőle, így magam keverem az olajat a benzinhez. A Honda szalonban az 1:40-es keveréket javasolták. Ez rendben van?
Holnap összerakom. Ha valaki tud pár hasznos tanácsot adni annak nagyon örülnék!
Minden jót Hondások!
Aksi kell bele.
Kézikönyvvel sajna nem szolgálhatok de pár napon belül ujra vezetékelem és tekercselem az enyémet és ha kell rajzot tudok küldeni (kb. március 29. környékére kész).
Egy éve vettem egy nsr 75-öst. Elég lepusztult állapotban volt optikailag es műszakilag egyaránt. Most már kezd pofásodni és elég sokminden meg is csnáltam rajta, de jó lenne hozzá valamiféle kézikönyv. Tudtok ebben segíteni?
Mostanában kezdtem gyanakodni arra, hogy akkumlátor is kell bele... Jól gondolom? Ha így van akkor vajon hová kell bekötni? Eléggé kesze-kusza az elektromos hálózata...
Minden jótanácsra szükségem van!
Előre is köszönöm!
Sziasztok!
Valki esztergált már le a lendkerékből?
Milyen tipusú blokk van benne?
NS-1 en gyárilag giannelli rezonátor van?
24-es karbi?
A tiétek is 10 ezertől húz mint állat alatta + semmi?
Gyujtó és világitó tekercsek ellenállásai?
Válaszokat előre is köszi.
Török szent miklóson sikerült Dugót szereznek valószinü hogy jövöhéten meg is jön krály lesz végre a gép!:D
6000Ft körül lesz!