Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajnos nincs A1, most csináltam meg a B-t, szal jó ideig nem hiszem hogy lesz motorbol is külön, mert nem olcsó, csak nem akarok addig várni.
Ha van jogsid, min A1, akkor mindeképp vmi 125öst vegyél. Azzal megtanulsz motorozni, aztán jöhet vmi más egy idő múlva.
Elhiszem hogy jól motorozni nem két perc alatt lehet, nem is mondtam h igy lesz, csak mondom biztos nem lehetetlen megtanulni kezelni egy motort
Nem értem a rosszindulat miért van benne mindenkiben csak azért mert már ő keni jol a dolgot, azzal szemben aki még nem vágja a témát, dehát ez csak őket minősiti...

Szóval még arra nem kaptam választ h megéri-e ezt a motor venni kezdeni, és a többi kérdésem is fenn áll.
"ám az biztos nem tul bonyolult"

igen olyan, mint a bringázás. 2 kerék, kormány, váz. A Forma1 autók vezetése is tök ugyanaz, mint egy swift-é. hiszen kormány, 4 kerék, pedálok.
Motorozni nem bonyolult, meg 20-al gurulni se. Jól motorozni viszont nem megy egyik napról a másikra.
ne tuningolj, hanem válts kategoriát
Hello!

Hooooondaaaaaaaaa, mi június 7-8-9.-n megyünk osztálykirándulásra Debrecenbe, majd talizhatnánk, vagy dumálhatnánk, ha akarsz!
Hello mindenkinek!

Mostanában gondoltam ugy, hogy a motorozás felé szeretnék egy picit orientálódni, természetesen kezdő motornak valami picit szeretnék.
Nézegettem ezt a Honda ns1-et, nagyon tetszik, ahogy olvasom ki lehet belőle hozni jó kis tempót.
Életembe motort még nem vezettem, szal még majd azt is tanulnom kell, ám az biztos nem tul bonyolult, inkább az érdekelne engem, hogy mennyire éri meg ezt a motort megvenni?
Szóval mekkora az esélye hogy megveszek egyet, és később kiderül hogy kókány cuccot raktak bele az évek során, ami elsőre nem derült ki?
És körülbelül mekkora értékben nézegessem ezt a motort, mi a reális érte?

Köszönöm a segitségeket

(Perzse idővel azért tuningolási tecnikákat is kérnék majd, csak előbb legyen meg:D)
én pedig adtam egy kis optikai tuningot a gépnek
CSá skacok megvan az új motorom és fel is tettem pár képet róla a a http://andrew-boy.spaces.live.... -oldalamra! Nézzétek meg ha érdekel
köszi
Nem nagyon árulom, mert ha lesz másik mocim akkor felrakom rá.
Te nemtudsz valakit az nsr-emre? 125ös rs csere is érdekelne.
Akármelyik csapágyboltban kapsz (átlagos méret)
hali

nem tudjátok hol lehetne rendelni ns-1 75 höz hátsó kerékcsapágyat

előreis köszi
hát minden féle képpen nekem kéne még hozzá egy fej és egy farokidom úgy érdekel. de most azokat keresek és ha találok akkor igen érdekel de ha van rá vevőd akkor eladhatod.
Hali Tuning.
Akartam kérdezni h érdekel-e az idom?
Jah és tök más hangja lett, sokkal mélyebb
Hi Tuning!

tekercselés 4000 volt, a tirisztor pedig 10 körül van de szerencsére azt nem kellett cserélni.

nagyon megérte kicserélni a lamellákat, 8000 volt nem is kellett sokat várni rá és mostmár nekem is húz 6-8 ezertől csak a kuplungrugóból kelll még erősebb picivel. De már most atom jól megy, naon odáig vok, ma meg is hajtottam rendesen
csá csubi!

nekem is kéne egy kuplung mert a régi már kezd menni tönkre .... :(
elektronika menniy ?
ha jó az ár akkor nekem is kéne mind2
Vááááá!
Atom jó az új kuplung meg elektrónika, sokkal jobban megy a gép, párezres apróság nem is gondoltam volna hogy ennyit jelent.
Mindenkinek kellemes mocizást a 7 végére
nekem van hasidomom eladó
Köszi mailt

Keresek eladó NS-1 idomokat állapot lényegtelen csak ne legyen törve nagyon, szóval a fényezése tök mindegy, hogy milyen. (pályára kell)
Főként fejidom és oldalidom kell.
Meghirdettem a vasat
VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
Hali Tuning.
Nem felejtettem el csak, nagyon nem volt időm foglalkozni a dolgokkal.
Este majd küldök képet.
Az NS-1-et egy kb 400-600 cm3-es motorra akarom lecserélni. 10 év körüli motorok vannak olyan árban ami még nekem belefér.
kistuning5@citromail.hu