A múltkor említetted azt a bizonyos fejidomot, de még mindig nem jelentkeztél. Ha megvan még, pls. értesíts, vagy küldj vmi elérhetőséget e-mailben. Az e-mail címemet kicsit lejjebb találod.
Sajnos nem tudott segíteni. Ilyen tipusról még nem hallott. Azt mondta, hogy utána néz, de nem volt valami meggyőző. Felmerült lehetőségként az is, hogy csináltatok bele egy hüvelyt, de tartok attól, hogy ha nem megfelelő anyagból csinálják és nem lesz egyforma a hőtágulása a hüvelynek és a blokknak, akkor szétnyomja. Ebben az esetben pedig kidobott pénz lenne. (kb. 50.000.- Ft)Megkérdeztem még pár bontót, de azok sem tudtak segíteni. Most két dolgot tudok csinálni: vagy veszek bele gyári cuccot, ez kb. 120.000.- Ft körül lenne, vagy eladom bontásra.
Szerinted mit lenne érdemes csinálni?
Nekem egy nsr 75 r tipusú gépem van. Én is most próbálom javítani a motorját. A miskolci Honda márkakereskedés 20.000.- Ft körüli összegért hozna dugót, gyürüt és csapszeget az enyémhez.
Köszi mindenkinek az elismerést, sok munka van benne :)
Nekem tetszik az ezüst is, először feketét majd ezüstöt szerettem volna de mikor megláttam ezt a színt 1 autón, akkor döntöttem mellette :)
A dugattyúnak utánanéznék ha adnátok valami pontosabb infót róla. Szerintem kamu a 30 ezer én legalábbis nagyon sokallom.
Kuplungal volt már valakinek gondja? Nekem most van. Úgy csúszik mint állat, de majd b*szok neki valamit.
Nekem is tetszik mind a két motor!
Most már lehet neki szántani!
Nekem még most sincs dugóm...
Azt mondták h csak gyárit leeht hozzá venni ez igaz?
A gyári 30 000 Ft...
Most került a 6. városba!Debrecenbe van...
A múltkor említetted azt a bizonyos fejidomot, de még mindig nem jelentkeztél. Ha megvan még, pls. értesíts, vagy küldj vmi elérhetőséget e-mailben. Az e-mail címemet kicsit lejjebb találod.
thx!