Én ezzel tanultam és nagyon bejött , de 1 dolga van amit nem annyira szeretek benne , hogy nagyon nagy a forduló íve. Tehát parkolni nehéz vele de menet közben nem veszed észre ha rendesen döntöd. Nagyon strapa bíró és király gép!
Eldöntöttem, hogy rendbe teszem az NS-1 -est. Enduro-ra jó nekem az MZ. A hőfokmérő óra + szenzor nagyon kellene, már csak a hengerfúrás utáni bejáratás miatt is. Mennyiért adnád a kettőt. Egyébként megkérdezhetem, hogy helyileg hol van a motor? Privátban is írhatsz, elérhetőségem az adatlapomon. Az olajtartállyal szemezek még, mert így levehetném oldalról azt a nagy olajtartályt, vennék a motorra egy sportlégszűrőt, ez a lapos olajtartály meg bekerülne a gyári nagy légszűrőház helyére. Csak a betöltő nyílás nem tudom, hova esne.
Első fékrendszer még megvan? ha igen mennyi lenne ér passzolna e egy 90 elötti nsr 50 re?
Érdekelne a motorodról az elektronika. Ha adod külön mennyiért?
Várom a válaszod.
mondanátok egy két vélemény az Honda ns1-ről?
kinek hogy vált be, mennyire megbízható ,stb:)
előre is köszönöm:)
-Olajszivattyú
-80-as hengerek(fúrni kell)
-Hengerfejek
-Hibátlan Komplett kuplungok
-15-ös lánckerék felfogatóval
-4 sebességes váltó(50-esből)
-Főtengely(80-as)Felújításra szorul.
-Jobbos,balos deknik.
-Lendkerék
-Plusz kisebb blokk alkatrészek blokk alkatrészek.
Csere is érdekel: Simson cuccok,inkább tuningok.Karbi,henger,kipufogó..komplett blokk,stb,akármi ami simson.
e-mail: tiszozs@freemail.hu
Vagy 06-30-970-10-60
hajdú Bihar megye / Komádi