Honda Mbx,Mtx,Ns1,Nsr 50-80
A Felsorolt tipusokhoz szinte minden blokk alkatrészem van.
-Olajszivattyú
-80-as hengerek(fúrni kell)
-Hengerfejek
-Hibátlan Komplett kuplungok
-15-ös lánckerék felfogatóval
-4 sebességes váltó(50-esből)
-Főtengely(50-es)Hibátlan!
-5 csatlakozós CDI
-Jobbos,balos deknik.
-Lendkerék
-Karburátorhoz szívó csonk.(50-es és 80-as)
-Plusz kisebb blokk alkatrészek(berugótengely,berugókar,...stb.)
Egy hibátlan komplett blokkot összelehet rakni,amira már csak furatni kellene egy hengert,és egy vízszivattyú kellene a deknibe.
És még ezen a bontott blokkon kivül nagyon sok alkatrész van.
Cserébe érdekelne Simson Váz(amibe csak blokk kell)
Vagy komplett,működőképes simson blokk.
De ha valami más csere van azt is szivesen meghallgatom.
Sziasztok! Olyan problémám lenne hogy az NS1 em ( 80cc ) olyat csinál hogy ha rájön, akkor 7ezertől csak szenvedve forog tovább, van hogy tovább se forog csak darál aztán gondol egyet és újra jó. De van olyan is hogy megyek és egyszercsak mintha levenném a gyújtást aztán durran egyet és megy tovább.. Valami ötletetek van? Én a CDI re gondoltam de nemtudom..
Sziasztok! Honda Nsr 80-hoz keresek dugattyút és láttam hogy az Mtx 80 dugója jó bele. De ebbe a hengerbe ablakos dugattyú szükséges vagy csak sima?
Meg még olyan problémám van hogy a hajtókar furatom 18 mm-es és a csapszeg az mtx-é 12-es. Nem találok hozzá tűgörgőt hogy össze tudjam rakni. És a hajtókarom szélessége pedig 14 mm.
Válaszotokat előre is köszönöm!
Egy hibátlan komplett blokkot összelehet rakni,amira már csak furatni kellene egy hengert,és egy vízszivattyú kellene a deknibe.
És még ezen a bontott blokkon kivül nagyon sok alkatrész van.
Aki egyben elviszi az 40.000 Ft-ért megkapja az összes blokk alkatrészt,a kipufogórendszert,a gyújtásvezérlőt(Mindent).
Esetleg cserébe érdekelne Simson,Mz,ETZ,Robogó(Ezek lehetnek hibásak is) vagy akármilyen motort meghallgatok.!
e-mail: tiszozs@freemail.hu itt adok telefonszámot.
Megnyugtatás képpen közlöm, hogy az enyém is így lett megoldva, mivel senki sem tudott gyári dugót bele 2évvel ezelőtt! Semmi gond nem volt vele, csak a szar után gyártott dugó nem bírta a gyűrődést... Ragaszkodni kell a gyári minőséghez (szerintem). De, itt nyiregyen már tudnak bele szerezni gyárit is itt egy link, tőlük meg tudod rendelni. http://szasz.honda.hu/contact
Igen ezzel van problémám mert a olyat találtam aminek a csapszeg méret eltért egy mm-rel. Javasolták hogy furassam fel a henger átmérőt 48ról 49mmre és akkor az mtx80 nek jólesz hozzá a dugó, dehát annak 12mm a csapszeg. Mire gondolsz ezzel a bugázással, mert 10 motor alkatrész boltban jártam már személyesen,de még volt aki else tudta mien motorról beszélek.
Sziasztok! Egy 75ccm 1992es gyártású Honda NS-1/NSR 75 Típusú motorom van és dugattyúszett, tömítéskészlet illetve felső tűgörgő érdekelne. Tudomásom szerint az MBX80/MTX80 típusú motorkerékpár ugyanezzel a blokkal van szerelve. Üdvözlettel, Jobbik Marcell
Sziasztok!
Első Lámpatestet Kompletten Vagy Darabokban, Karburátor tömítést és egyéb tartozékok Akinek vannak Írjanak! Megvásárolnám őket!:D
E-mail címem: tonyesz14@gmail.com
Szép Napot.:D
lehetóleg dobfékes legyen.
köszi
A Felsorolt tipusokhoz szinte minden blokk alkatrészem van.
-Olajszivattyú
-80-as hengerek(fúrni kell)
-Hengerfejek
-Hibátlan Komplett kuplungok
-15-ös lánckerék felfogatóval
-4 sebességes váltó(50-esből)
-Főtengely(50-es)Hibátlan!
-5 csatlakozós CDI
-Jobbos,balos deknik.
-Lendkerék
-Karburátorhoz szívó csonk.(50-es és 80-as)
-Plusz kisebb blokk alkatrészek(berugótengely,berugókar,...stb.)
Egy hibátlan komplett blokkot összelehet rakni,amira már csak furatni kellene egy hengert,és egy vízszivattyú kellene a deknibe.
És még ezen a bontott blokkon kivül nagyon sok alkatrész van.
Cserébe érdekelne Simson Váz(amibe csak blokk kell)
Vagy komplett,működőképes simson blokk.
De ha valami más csere van azt is szivesen meghallgatom.
e-mail: tiszozs@freemail.hu
Vagy 06-30-970-10-60
Akkor ha érdekel 5.000 Ft.
Ha érdekel akkor komplett kuplungot tudnék adni 8.000 Ft-ért.
tiszozs@freemail.hu
Ide írj ha érdekel.
Meg még olyan problémám van hogy a hajtókar furatom 18 mm-es és a csapszeg az mtx-é 12-es. Nem találok hozzá tűgörgőt hogy össze tudjam rakni. És a hajtókarom szélessége pedig 14 mm.
Válaszotokat előre is köszönöm!
-CDI(Gyújtásvezérlő)
-Olajszivattyú
-80-as hengerek(fúrni kell)
-Hengerfejek
-Hibátlan Komplett kuplungok
-15-ös lánckerék felfogatóval
-4 sebességes váltó(50-esből)
-Főtengely(50-es)Hibátlan!
-Nsr50 Kipufogórendszer(Dobbal 8.000 Nélküle 5.000 Ft)
-Jobbos,balos deknik.
-Lendkerék
-80-as hoz 2db vadonatúj FAG c3-as főtengelycsapágy.Ki sincs bontva.
-Karburátorhoz szívó csonk.(50-es és 80-as)
-Plusz kisebb blokk alkatrészek(berugótengely,berugókar,...stb.)
Egy hibátlan komplett blokkot összelehet rakni,amira már csak furatni kellene egy hengert,és egy vízszivattyú kellene a deknibe.
És még ezen a bontott blokkon kivül nagyon sok alkatrész van.
Aki egyben elviszi az 40.000 Ft-ért megkapja az összes blokk alkatrészt,a kipufogórendszert,a gyújtásvezérlőt(Mindent).
Esetleg cserébe érdekelne Simson,Mz,ETZ,Robogó(Ezek lehetnek hibásak is) vagy akármilyen motort meghallgatok.!
e-mail: tiszozs@freemail.hu itt adok telefonszámot.
Nekem egy 50ccm-es NS1-em van.
Nincs valami ötletetek, hogy miután berugom (hidegen) miért gyullad ki egyből a HEAT lámpa?
Honda Nsr/Mbx/Mtx 80-hoz keresek vízszivattyú javítólészletet.
Aki tud újat jelentkezzen.
Első Lámpatestet Kompletten Vagy Darabokban, Karburátor tömítést és egyéb tartozékok Akinek vannak Írjanak! Megvásárolnám őket!:D
E-mail címem: tonyesz14@gmail.com
Szép Napot.:D
Aki tud segíteni az a hz23@citromail.hu ra tegye.
Előre is köszönet.
Zoli