Nekem van egy NSR75-ös eladó. Frissen felújított motorral, járatás alatt áll, de nincs időm foglalkozni vele, idén nem is mentem vele csak kb. 10km-t. Minden cserélve, új gumikkal, új elsőfékbetét cserével. Van egy kosár motorblokk alkatrészem is. Ha esetleg érdekelne és meg szeretnéd nézni, Pest alatt lakom 20km-re az M5-ös mellett.
Hello ! van két nsr50-em az egyik jol mükszik de a másiknak vannak hiányai motorikusan + elektronikusan ..és azt szeretném kérdezni h cserélné-e egy robogora ezeket ..majd küldök képet email-ban h mik kénének..és ha van minden ..akk mutatom h milyen robogot tudnék adni az elketrészekért .:)..(komplett kuplung,a fötengelyre a kuplung gyürüje, + kitoloja , szivocsonk .szivo membrán (tömitések) karbi tűvel együtt , és gyujtás elektronika.
Szia
Hát sajnos az élet nem olyan egyszerű, hétfőn még mentem a motorommal, bár kicsit nehezebben indult, de ment tökéletesen, a megjavított CDI-vel. Ma délután már nem, még betolásra sem indult be, de jött a benzinszag, tehát nem volt gyújtás. Ekkor levettem és megmozgattam az elektronika csatlakozóját, semmi. Ekkor ráraktam egy saját magam által gyártott gyújtást, (mellékeltem) ezzel beindult, kicsit járattam. Visszaraktam a régi CDI-t, beindult és ment is rendesen 110 km/h-val , szerintetek mi okozhatta ezt? (Érintkezési hibára, ill zárlatra gondolok.)
De tényleg f.-m nincs minek kell ilyen bonyolult áramkör. Dehát a Honda már csak ilyen, Nem tudom hány törés van benne gyújtásnál, de biztos nem sok, egy PIC-el simán le lehet modellezni az egészet. Ezen is gondolkoztam, de szerencsére most működik a CDI-m, hogy átforrasztottam mindent, meg ugye pár elko és "ellenállat" csere.
Amikor azt mondtam(írtam), hogy fogalmam sincs mik azok az alkatrészek, arra hosszú fekete csíkra is gondoltam. Az valójában 12 lábú "IC" ,tényleg félreérthetően rajzoltam fel, bocsi. Semmi felirat nincs rajta, mert ha a másik fekete kétlábút még csak-csak kimértem volna, de a 12 lábúnál, szerintem, nincs esély meghatározni, hogy az micsoda...
A két mondott alkatrész közötti fekete izé nagyon sokféle dolog nem lehet,valami kétlábú izé, diófa, ellenállat, kondi, vagy tekercs lehet más nem.
Érdems lett volna kifprrasztani és rámérni, hogy mi a pék haragja, kiderült volna, utána meár csak a helyettesítő stipust keleltt vlna megalálni ami rendszerintenm nagy kunszt.
Kb a kép közepén is van egy fekete csík, az három lábú az vlamialkatrész vagy mi?
VAlami több lábú hibtidelektroika van rajta?
Alatta hogy néz ki a rajzolat?
A képről ne értelmezhető, hogy mi van ott.
Fogalmam sincs mik azok az alkatrészek, egy műszerész ismerősöm szerint a Honda saját tokozású alkatrészei, hogy ne lehessen lemásolni vagy esetleg javítani a CDI-t. A két tirisztor egyforma, de hogy minek kell kettő? passz...
Egyébként NSR-hez kapcsolási rajzot nem tudtok? Jah, és láttam több helyen is egy Honda boltot, vagy szervízt, vagy mit, ahol tudnak alkatrészeket adni, csak nem találom, linkelnétek? THX
Más: 89-es NSR 50 F-em van (AC08) és hát meghalt rajta vagy a generátor, vagy a fesz.szabályozó... Alacsony fordulaton nincs töltés, mértem, 1-2 voltot küld pl akksira 2000RPM-en... De 3000-nél király 12V van, szóval nem tudom, hogy ilyenkor mit kéne csinálni... (Egyébként lámoát szinte alig bírja, totál elszív minden áramot, féklámpától is leáll...) Szerintetek melyik a rossz (generátor, vagy fesz. szab.)? Hogy deírtsem ki?
Kösz előre
Régebben már feltettem ide a kérdésemet/problémámat, hogy 7000 és 8500 között akad az ns-1-em. Nos 1 hónapja elment a gyújtása, kiderült a CDI adta fel a szolgálatot. Rengeteg utánjárás, google-zés, informálódás után, kiderült ,hogy ehhez az új CDI 50.000 Ft!
Használtan sehol nem találtam a neten, mondjuk az Ebay-on igen 8000-ért, de nem küldi ki ide postán. A Honda dio-ét ajánlották sokan, de ennek az NS-1-nek sokkal összetettebb a gyújtásgörbéje, mint amit egy dio elektronika tudna neki adni, ugyanis belenéztem, jobb híjján szétszedtem a CDI-t!
Visszafejtettem a beültetési rajzát, feltettem, hátha valaki hasznát látja még valaha.
Kicseréltem az kondenzátorokat, néhány ellenállást, ami megsérült a szétszedéskor (gumi kicsipegetése közben) átforrasztottam minden alkatrészt lábát és a motor beindult! Szerintem sokkal kiegyensúlyozottabb lett a járása, de ami lényeges: eltűnt a 7000 - 8500 közötti luk! 6000-től elkezd egyenletesen húzni! Szóval itt egy megoldás.
Remélem ezzel tudtam valakinek segíteni!
Nekem van egy NSR75-ös eladó. Frissen felújított motorral, járatás alatt áll, de nincs időm foglalkozni vele, idén nem is mentem vele csak kb. 10km-t. Minden cserélve, új gumikkal, új elsőfékbetét cserével. Van egy kosár motorblokk alkatrészem is. Ha esetleg érdekelne és meg szeretnéd nézni, Pest alatt lakom 20km-re az M5-ös mellett.
Üdv.: Norbi
Hasonlót produkál egy kontkthiba is akár, ami kis teljesítmnyen nem vezet, de ha nagybb kakaóval megütik, megint vezet egy darabig.
(az iylen motorok szoktak rugásra meg sem pöcceni, tolásra meg könynen indulni)
Hát sajnos az élet nem olyan egyszerű, hétfőn még mentem a motorommal, bár kicsit nehezebben indult, de ment tökéletesen, a megjavított CDI-vel. Ma délután már nem, még betolásra sem indult be, de jött a benzinszag, tehát nem volt gyújtás. Ekkor levettem és megmozgattam az elektronika csatlakozóját, semmi. Ekkor ráraktam egy saját magam által gyártott gyújtást, (mellékeltem) ezzel beindult, kicsit járattam. Visszaraktam a régi CDI-t, beindult és ment is rendesen 110 km/h-val , szerintetek mi okozhatta ezt? (Érintkezési hibára, ill zárlatra gondolok.)
HAonlatos ez az MVX (nem, nem írtam el) gyűjtásmoduljához ,abban sem értettem mit kell ennyire bonyolítani.
Anak az elektronikája egy kb cigisdoboz méretű műanyagdobozban van.
Azért kösz...
Persze, hogy mi a répának egy iylen bonyi, két oszcillátoros izét kreálni egy pár törésből álló görbe előállításához, az rejtély:)
A két mondott alkatrész közötti fekete izé nagyon sokféle dolog nem lehet,valami kétlábú izé, diófa, ellenállat, kondi, vagy tekercs lehet más nem.
Érdems lett volna kifprrasztani és rámérni, hogy mi a pék haragja, kiderült volna, utána meár csak a helyettesítő stipust keleltt vlna megalálni ami rendszerintenm nagy kunszt.
Kb a kép közepén is van egy fekete csík, az három lábú az vlamialkatrész vagy mi?
VAlami több lábú hibtidelektroika van rajta?
Alatta hogy néz ki a rajzolat?
A képről ne értelmezhető, hogy mi van ott.
Fogalmam sincs mik azok az alkatrészek, egy műszerész ismerősöm szerint a Honda saját tokozású alkatrészei, hogy ne lehessen lemásolni vagy esetleg javítani a CDI-t. A két tirisztor egyforma, de hogy minek kell kettő? passz...
A d3 és R30 között lévő fekete alkatrész micsoda?
a két tirisztor egyforma?
Az aksidra rámértél, nem az zárlatos?:)
Más: 89-es NSR 50 F-em van (AC08) és hát meghalt rajta vagy a generátor, vagy a fesz.szabályozó... Alacsony fordulaton nincs töltés, mértem, 1-2 voltot küld pl akksira 2000RPM-en... De 3000-nél király 12V van, szóval nem tudom, hogy ilyenkor mit kéne csinálni... (Egyébként lámoát szinte alig bírja, totál elszív minden áramot, féklámpától is leáll...) Szerintetek melyik a rossz (generátor, vagy fesz. szab.)? Hogy deírtsem ki?
Kösz előre
Régebben már feltettem ide a kérdésemet/problémámat, hogy 7000 és 8500 között akad az ns-1-em. Nos 1 hónapja elment a gyújtása, kiderült a CDI adta fel a szolgálatot. Rengeteg utánjárás, google-zés, informálódás után, kiderült ,hogy ehhez az új CDI 50.000 Ft!
Használtan sehol nem találtam a neten, mondjuk az Ebay-on igen 8000-ért, de nem küldi ki ide postán. A Honda dio-ét ajánlották sokan, de ennek az NS-1-nek sokkal összetettebb a gyújtásgörbéje, mint amit egy dio elektronika tudna neki adni, ugyanis belenéztem, jobb híjján szétszedtem a CDI-t!
Visszafejtettem a beültetési rajzát, feltettem, hátha valaki hasznát látja még valaha.
Kicseréltem az kondenzátorokat, néhány ellenállást, ami megsérült a szétszedéskor (gumi kicsipegetése közben) átforrasztottam minden alkatrészt lábát és a motor beindult! Szerintem sokkal kiegyensúlyozottabb lett a járása, de ami lényeges: eltűnt a 7000 - 8500 közötti luk! 6000-től elkezd egyenletesen húzni! Szóval itt egy megoldás.
Remélem ezzel tudtam valakinek segíteni!
http://www.kepesmotor.hu/honda...