12V 35/35W, ma vettem éppen 1200huf. Gondolkodom rajta, mivel el van öregedve a foglalat, hogy bele suszterolok egy szimó foncsor hátsó részét, azt akkor mehet bele halogén. De míg bírja addig nem piszkálom.
Sziasztok,
Egy kis hibám lenne. Hidegen simán indul a motor, meg melegen is. De ha lerakom mondjuk egy 1-2-3 órára akkor igen nehézkes az indítás. Kb. a szivató sok, anélkul meg kevés az anyag úgy érzem legalább is. Mi van ilyenkor? A képen látható csavarokból mi micsoda?
A 6-8 gondolom alapjárat levego kombó, de az 1-es melletti csavar az mi?
Sziasztok elado a motorom minden jól működik rajta van hozzá egy 80ccm blokk is ami 4 sebessége az is üzem képes és még sok alkatréssz is van főleg blokk alkatrészek főtengely meg minden ami kell hozzá a motor a 80ccm lokkal együtt 150000Ft blokk nélkül 135000 alkudni kötelező.Elérhetőségem /szunyog081@freemail.hu/0670/2367725 telefonon csak délután 4 órától vagyok elérhető
Persze a csíkozás még folytatva lesz a tankon, de most csak erre volt energia :) A matricát PS-ben szerkesztettem (csak az 1-est tettem hozzá), lányom vágta ki.
Nem régen lettem NS tulaj. Eléggé gatya állapotban voltak az idomok, pár kép a javításukról, hátha valakinek esetleg segítségére lesz. Hátulról polikarbonáttal lett kibetétezve, epoxival ragasztva. Nagyon melós játék, de végül egész jó lett szvsz.
Köszi!
Egy kis hibám lenne. Hidegen simán indul a motor, meg melegen is. De ha lerakom mondjuk egy 1-2-3 órára akkor igen nehézkes az indítás. Kb. a szivató sok, anélkul meg kevés az anyag úgy érzem legalább is. Mi van ilyenkor? A képen látható csavarokból mi micsoda?
A 6-8 gondolom alapjárat levego kombó, de az 1-es melletti csavar az mi?
elkeltek a kerekek? Már engem is érdekelnének...