Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amal 19-es kellene ha nem találok gyári karbit elfogadható áron!
:) A gyertya cserélve
Ha valaki fogaskerekeket keres gödöllőn 3600ft a hátsó 53 fogas új!
Szolvero szevasz hidegen-melegen is ezt csinálja? Mert ha csak melegen akkor cseréld ki gyertyát magasabb hőértékűre nekem bejött azóta király a gép
Szevasz a gerecsmotornál kapsz gyári karbit.
Lenne valami tanácsod ,hogy milyen karbid rakjak fel ?
Köszönöm !
Kizárt dolog.
Vashengeres.
Macerás darab, nagyon törékeny, nincs hozzá alkatrész.
Felveszlek msnre.
Ezek szerint ennek is nicasilos a hengere?gyűrű törés...
Nem kell felújítani ha nincs megkarcolva persze. Ha pedig megvan karcolva akkor 40-50 a felhordása tudtommal
4000 Ft. Postán tudom küldeni. Ebbe benne van maszk, lámpatest és az égő. Szóval minden. Csak fel kell csavarozni
Okés! Postán tudod küldeni? Mi az ára?
Sziasztok!
Kérdésem lenne,hogy egy 83-mas Mtx-nek nicasilos-e a hengere? Mert annak ugytudom drágább a felújítása picivel.Vagy ekkor még nem voltak nicasilos hengerek?
Kiskőrösön lakom! A képen látható, de az enyém teljesen fekete!
Szia. Képet tudsz felrakni? Merre laksz?
Valakinek japcsi mtx hez fasza víztérfedele (amitől szívesen megválna, hogy végre ne szopjak a vízzel) nincs egészen véletlenül? Tudtommal kétféle van ebből is(kettő biztosan), majd lemérem, hogy melyik kell nekem - a lyuk más méretű, amiből végül kijön a hengerfej.
Nekem van egy teljesen gyári de a kereklámpás változat. Lámpával égővel mindennel együtt!
Sziasztok. MT5-re keresek ülést és fejidomot.
Hát szétszedtem az adagolót :) Sajnálattal tapasztaltam, hogy szarrá van forrasztva az úcsó és mégcsak nem is normálisan áll. De ehhez még az is hozzájön hogy a karbi felfogatása is szarrá van törve az is forrasztva volt. Szerinted egy P20-as karbi mit művelne ?érdemes ráfaragni?
Meghát, eleve az ember lustaságból először ott álílt, ahol a legkönnyebben hozzáfér.)

Zsóval neked először a keverék csavaron kellene befele tekerni.
Ha most elment az alapjárat, de egyúttal a dadogás fordszáma is lejjebb jött, akkor szinte garantáltan alacsony az ufószint.

Ez után, ha semmi nem történt, csavar vissza ahol volt(meg kell jegyezni) és a tűn állíts dúsító irányba, kb ugyan azt kell tapasztalnod.

Ha most sem rötént a világon semmi, az aggasztó, ha javult, alacsony az úszózsint.
Ha rosszabbodott, akkor túl magas.
Alapvető szabály, hogy bár hol szar a motor, MINDÍG TÖBBET KELL NEKI ADNI első körben.
Ha most még rosszab lesz, akkor nyilván eleve túl dús volt, ha meg javul, akkor keveselt.
Nem érdemes megkockáztatni, hogy az esetleg amúgy is keveselő motortól még elvegyél, mert akár negyedgázon is kiválót lehet akasztani.
Ahha.
Általánoságban elmondható, hogy ha szép egyenletes alapjárat van, akár percekig is, akkor az alapjárati rendszer, és környéke, kb jó.
Ha alapjáraton kicsit dús a keverék, akkor egyenletesen döcögtetve szépen lelassul a járása, egyre jobban kihagy, majd leáll.
Ennek az ellenkezője, ha alapjáraton keveset kap, akkor szépen felkúszik a fordulat valameddig.

Ha az alapjárat(ás környéke) szar, azért az alapjárati rendszer, a hirtelen teligázas gyorsításért a tű és a suberletörés, felelős, egyenletes gyorsításban a középtartományban kb minden dolgozik egyszerre, az alapjárati még, a részterhelés és a főrendszer már.

Ha alapjárat és környékén minden oké, de gázhúzásra négyütemezik, vagy lehörög, akkor kevese, vagy sokat kap, ha ez után a teteje tökéletes, akkor legalább a főfuvi kábé jó.

Ha eléggé ismered már a motor, meg tudod íélni, hogy hirtelen gázhúzás után lassan, vagy gyorsan esik e a fordulat, ha elengeded a gázt, ha lassan, akkor keveset kap, középen, vagy felül.

Mivel neked kb 3/4 től jónak tűnik, a tűsúvóka/alapjáatirendszer/ ufószint témakörben kellene keresgélned.

Ha semmire nem reagál, akkor falsot szív.
Lenne egy kérdésem, azért hozzád fordulok mert az írásaidból kiderült ,hogy már elég tapasztalt vagy e téren. Olyan gondom van ,hogy néha gázreakcióra befullad a motor. Már a karbit átvizsgáltuk, beállítottuk. Minden féle karbi beállítást kipróbáltunk de semmi. Gyertya cserélve. Leszedtem a lendkereket, átnéztem a tekercseket. Dehát így nem derül ki semmi. Valami ötlet ,hogy mi lehet? Előre is kössz Jah és adom neki a gázt, megtorpan 5-6-7 ezerig csak igy szaggatva megy aztán 7 től kipörög.