Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasz ugye fóton vetted a motort 2 óra fele onnan tudom hogy mi néztük meg elötte pár órával, tesóm megvette volna magának de ti hívtátok őket elöbb ezért a tiéd lett ,egyépként nagyon zsír kis gép
motorikusan meg egybe van 2 be kerekeztem is egyet vele ,szerintem annyit megért,az évjárata meg sz. 93 körüli.
EZT ÍRTAD: "légszürű kipuff dob az csak havonta"
a légszűrőt nem havonta tisztítom hanem ha csak erdőbe megyek akkor hetente , ha szadára akkor amikor hazajöttem.nem tom honnan vettétek , hogy havonta mert ez nem igaz.és a fékkel semmi baj mert nem csöpög meg tényleg semmi baja a szervizbe mondták hogy illik havonta cserélni. ennyi
ha ott havonta fékolajat kell cserélni,ott bajok lehetnek nemde?
a fékolajat váltsd be légszűrő tisztításra ..
légszűrőt illik sűrűbben!legalább ellenőrizni minden motorozás után,ha nagy por van akár egy nap többször is,mi ma mostuk nagyüzemben
lazyboy! nekem is az van és kb 2 lájtos szezont kibír sztem, de csak sztem nehogy megint beoltsanak LoL
de az is jó lett volna , hogy ha nem kezdtek el fikázni mert ez nem olyan hogy anyuci a segem alá nyomta hanem bazi sokat gyüjtüttem , magamnak veszem a benyát meg a mínőségi olajat minden használat után karbantartás . lánc tísztítás , légszürű kipuff dob az csak havonta ., havonta fékolaj csere, meg ilyesmi .és nyugodtan nyomhattok rá 5-ösöket mert aki tudja hogy menyi munka van egy ilyen mociba az tudja (na ezt is jól megasszontam) pl Gergő11 nek vagy kinek pontosan nem tudom a nevét , na mind1 annak is láccik hogy sok munka van.
Sziasztok!
Wössner dugóval kapcsolatban kinek mi a véleménye?
merevítős,alu,22-es
molnarzo! tudtam hogy ez nem enduró és azt is hogy a cross mociknak nincs utasnak lábtatója , de mivel nembírtam elképzelni hogy mi az , ezért feltételeztem hogy gondoltak a hondások arra hogy ha valaki a barántőjét hordozni akarja.. csak vicc volt
mondjuk naon nem zavar , hogy pár évvel idősebb amit tudtam de ez van. am ha edig se zavart most se fog .na és vége a témának beszéljünk MÁSRÓL. pl.: ki jön ki szadára valamikor?
na de most komolyan.....nem gondoltad,hogy gyári cross mocikat 2 utasra tervezték?
na jóvan most jöttem rá , hogy beoltotatok a lábtartóval tom hogy cross motyó de nem gondoltam hogy az mi a csöcs,.nagyon viccesek vagytok kac-kac
bocsi.most néztem hogy vannak képek a galériában is róla.De el kell keserítselek,mert Kemének valszeg igaza van.Az első teló,a kerékfelfogatás sem olyan mint a 95é.
de ha nincs gondod vele akkor ne idegeskedj....hacsak nem került így 60-70Ezerrel többe................
idomot ne hozzuk szóba meg a sárvédőket mert a bontóba vettem, azt ne nézétekk csak a blokkot. meg a vázat.
akkor mondták ezt hogy 95-ös
95 semmiképp....ha már a tankidomot megnézed azon is látszik.
miért? Amikor vetted akkor mikori évjárat volt?
én úgy tudtam hogy 95-ös 6havi, de mostmár elbízonytalanodtam
fekete blokkos, tehát 1995 előtti, kétlyukú idomos a tank, 1991 vagy 1992. Az első teló nem 4 csavaros, hanem a vágott, 2 csavaros, tehát 1992.

http://www.motorera.com/honda/...
nah, végre egy értelmes ember. köszönöm ám a z évjárat még mindig érdekelne . tom Keme hogy te azt mondod hogy 91-92 de a többbiek véleményére is kiváncsi vagyok.
de az első gumma az király!
Nekem nagyon bejött a Kenda!
sztem,bár nem látom oldalról 91es..ha fekete a légszűrőháza.
Ha szürke akkor 92 max 93as.

Miért ? Mikori?
Az két porvédő sapka, ha lepattintod, egy átmenő csavart találsz alatta, ami a himbát fogja a villához. A himba köti össze a villát a hátsó rugóstaggal.