szerintem az évjárat csak a konstrukció fügvénye, a lényeg hogy rendbe legyen és foglalkozni kell vele.
az én motorom se mai darab de nagyon patent.
nem is adnám oda szinte semmiért.
Hogy ne sírj , a ktm kitart a 2t mellett, yz 125-250-ből is van 2009es, gondolom gas-gas-ból is. A kawa meg a suzuki is gyárt még 50-100ccm krosszmocikat.
Nyugodtan vehetel akármit,ha szétszeded,átnézed,mindent kicserélsz amit kell.Az enyém 89-es,megvicceli az újakat,1.5 litert eszik 1 órás pályázásnál,teli gázason és semmi baja.
én nem sózóm senkire csak ajánlgatom hogy vigyék ne értsen senki félre nem akarom rásózni mert akkor azt hiszik hogy szar pedig semmi baja csak nekem kicsi kimotoroztam stb......
Endurózásra semmiképpen se vegyél cr-t...Megeszi még a fejedet is és nagy a szervíz igénye....Meg én olyan régi cross-t se vennék mert az már igazán kaphatott az élettöl
ja ahh értem! Megéri régebbi cr-t venni látam van egy két jo 86os asszem 250 cr vagy 90-es 125cr ezekt megéri igy 250Eft ig venni hobbira az erdőbe ritkán pályára? VAgy igy hobbiba is 3havonta dugo stb csere?
mánincs
rajtszám van helyette,amugy volt addig ameddig el nem hoztam a motorom,mert valami gebasz volt,és elszállt a fesszabjázó
gyujtástekercsről ment anno..
nem szeretem 4t-nek a hangját,szagát,semmijét...
mielőtt azt mondaná valaki,hogy "mert még nem mentél patent 4t-vel"
hát mentem,valami full tuning 450yz-f-el,igaz futóműre istenkirály volt,de a 18 év azért meglátszik a kis cr-emen
ameddig szem ellátott,csak tuning volt rajta,ilyen dob,meg ilyen tuning,volt benne milliós nagyságrendű teleszkóp stb..
szóval,marad szerintem örökre a jókis 2T
az én motorom se mai darab de nagyon patent.
nem is adnám oda szinte semmiért.
:P
Bocsi hogy ezt mondom de te örűlt voltál
jónagy hülye voltam..
duplájáért biztos eltudtam volna adni..
de kellett a kis cr
Most kinéztem egy lc4-es 230ba van de a dt nem veszik
feneketlen kút,főleg egy öregebb darab..
rajtszám van helyette,amugy volt addig ameddig el nem hoztam a motorom,mert valami gebasz volt,és elszállt a fesszabjázó
gyujtástekercsről ment anno..
mielőtt azt mondaná valaki,hogy "mert még nem mentél patent 4t-vel"
hát mentem,valami full tuning 450yz-f-el,igaz futóműre istenkirály volt,de a 18 év azért meglátszik a kis cr-emen
ameddig szem ellátott,csak tuning volt rajta,ilyen dob,meg ilyen tuning,volt benne milliós nagyságrendű teleszkóp stb..
szóval,marad szerintem örökre a jókis 2T
a pénz nagy úr...